To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-05-20
Zabrze: Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych wraz z akcesoriami dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu. Nr sprawy DZP/13PN/2013
Numer ogłoszenia: 195160 - 2013; data zamieszczenia: 20.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 126306 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny w Zabrzu, ul. M. C. Skłodowskiej 10, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 3732308, 3732346, faks 032 3732308, 3732346.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych wraz z akcesoriami dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu. Nr sprawy DZP/13PN/2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych wraz z akcesoriami dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu. Nr sprawy DZP/13PN/2013 Pakiet nr 1 - Mycie, odkażanie i pielęgnacja skóry; Pakiet nr 2 - Mycie, odkażanie i pielęgnacja skóry przed iniekcjami, punkcjami i zabiegami operacyjnymi; Pakiet nr 3 - Mycie i dezynfekcja narzędzi medycznych i sprzętu endoskopowego; Pakiet nr 4 - Mycie i dezynfekcja powierzchni dużych i trudnodostępnych; Pakiet nr 5 - Chusteczki do szybkiego mycia i dezynfekcji; Pakiet nr 6 - Produkty myjąco - dezynfekujące do myjni; Pakiet nr 7 - Mycie i dezynfekcja narzędzi i sprzętu medycznego; Pakiet nr 8 - Dezynfekcja dużych powierzchni i sprzętu medycznego; Pakiet nr 9 - Akcesoria do dezynfekcji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy. Zamawiający dopuści opakowania preparatów o mniejszej pojemności niż określona w kolumnie C. W takim przypadku Zamawiający wymaga przeliczenia ilości w stosunku do swoich wymagań określonych w kolumnie D i wpisaniu tych przeliczonych ilości w tej kolumnie. Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców - Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu oświadczają, że: a)zapewnieni transport produktu do magazynu Zamawiającego, b)oferuje produkty zgodne z opisem przedmiotu zamówienia uszczegółowionym w załączniku nr 3 do SIWZ - Formularzu asortymentowo-cenowym; c)oferuje produkty z datą ważności co najmniej 12 miesięcy od daty dostawy, d)zapewnieni czas realizacji dostawy dla zamówień na cito 24 godziny od złożenia zamówienia, natomiast w normalnym trybie czas dostawy do 4 dni e)oferuje środki kwalifikowane jako produkty lecznicze spełniające wymagania i posiadających pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego, o którym mowa w Ustawie z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. z 2008, Nr 45. poz. 271 z późn. zm.) - aktualne na dzień składania ofert oraz posiadające Charakterystykę Produktu Leczniczego; f)oferuje środki zakwalifikowane przez producenta jako wyrób medyczny spełniające wymagania w rozumieniu Ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., 107, poz. 679), posiadające oznaczenie wyrobu znakiem CE dla którego wystawiono Deklarację Zgodności oraz Kartę Charakterystyki; g)oferuje produkty kwalifikowane jako produkty biobójcze spełniające wymagania i posiadające pozwolenie, o którym mowa w ustawie o produktach biobójczych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 39, poz. 252 z późn., zm.) - aktualne na dzień składania ofert oraz posiadające Kartę Charakterystyki h)dołączy do oferty ulotki produktów, ksero etykiety produktu zgodnej z oryginałem, karty charakterystyki produktu leczniczego dla produktów leczniczych, karty charakterystyki dla produktów biobójczych oraz wyrobów medycznych, dopuszczenie do obrotu na terenie RP, dokumenty potwierdzające Deklarację Zgodności, a na każde żądanie Zamawiającego inne dokumenty np. potwierdzenie skuteczności biobójczej, itp. potwierdzające wymagane parametry przez Zamawiającego; i)określi sposób postępowania z odpadem stanowiącym opakowania po zaoferowanym preparacie zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ; j)oferuje termin płatności 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT; k)zaakceptuje postanowienia umowy, której wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bialmed Sp. z o.o., Ul. Marii Konopnickiej 11a, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16180,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14765,44
Oferta z najniższą ceną: 14765,44 / Oferta z najwyższą ceną: 15038,41
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CEZAL Sp. z o.o., Ul. J.K. Branickiego 19, 15-085 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45716,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19508,04
Oferta z najniższą ceną: 19508,04 / Oferta z najwyższą ceną: 42439,22
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDILAB - Jacek Andrzejewski, Ul. Piotrkowska 270, 90-361 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8736,48 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3900,83
Oferta z najniższą ceną: 3900,83 / Oferta z najwyższą ceną: 8978,76
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet nr 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CEZAL Sp. z o.o., Ul. J.K. Branickiego 19, 15-085 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7476,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5464,80
Oferta z najniższą ceną: 5464,80 / Oferta z najwyższą ceną: 8035,20
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Pakiet nr 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Henry Kruse Sp. z o.o., Bielany Wrocławskie, ul. Kolejowa 3, 55-040 Kobierzyce, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3610,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3515,18
Oferta z najniższą ceną: 3515,18 / Oferta z najwyższą ceną: 3672,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Pakiet nr 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MEDILAB" FIRMA WYTWÓRCZO USŁUGOWA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"MEDILAB" FIRMA WYTWÓRCZO USŁUGOWA SP. Z O.O.
- MEDILAB Firma Wytwórczo-Usługowa Sp. z o.o., Ul. Niedźwiedzia 60, 15-531 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4740,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4946,18
Oferta z najniższą ceną: 4946,18 / Oferta z najwyższą ceną: 4946,18
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Pakiet nr 8
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CEZAL Sp. z o.o., Ul. J.K. Branickiego 19, 15-085 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2584,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2626,56
Oferta z najniższą ceną: 2626,56 / Oferta z najwyższą ceną: 13428,29
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Pakiet nr 9
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDILAB - Jacek Andrzejewski, Ul. Piotrkowska 270, 90-361 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1440,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 388,80
Oferta z najniższą ceną: 388,80 / Oferta z najwyższą ceną: 1763,82
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Zabrzu, ul. Matejki 62.
- Dostawę zastawek aortalnych samorozprężalnych do zabiegów TAVI
- Rozbudowa systemu AMMS o moduły e-rejestracja w raz z wsparciem serwisowym w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/33 TP/2024
- DOSTAWA MATERIAŁÓW INSTALACYJNYCH
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Zabrzu.
- Obsługa i rozliczenie płatności bezgotówkowych dokonywanych przy użyciu kart płatniczych oraz dzierżawa terminali płatniczych w latach 2025-2027
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa substancji recepturowych, roztworów formaliny, śr. do dezynfekcji
- Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych
- Zakup i sukcesywną dostawę preparatów na bazie oktenidyny dla grupy zakupowej prowadzonej przez Centrum Medyczne "Żelazna" sp. z o.o. sygnatura sprawy 46-W-D-11-2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.