eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaRoboty budowlane - Remont i przebudowa holu głównego oraz przyziemia w segmencie B budynku Sądów przy ul. Dąbrowskiego 23/35 w Częstochowie - ETAP I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-11

Częstochowa: Roboty budowlane - Remont i przebudowa holu głównego oraz przyziemia w segmencie B budynku Sądów przy ul. Dąbrowskiego 23/35 w Częstochowie - ETAP I
Numer ogłoszenia: 195177 - 2012; data zamieszczenia: 11.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 171621 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Częstochowie, ul. Dąbrowskiego 23/35, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 36 84 430, faks 34 36 84 440.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane - Remont i przebudowa holu głównego oraz przyziemia w segmencie B budynku Sądów przy ul. Dąbrowskiego 23/35 w Częstochowie - ETAP I.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu są roboty budowlane, polegające na remoncie i przebudowie holu głównego oraz przyziemia w segmencie B budynku Sądów przy ul. Dąbrowskiego 23/35 w Częstochowie - ETAP I, w szczególności: a)W zakresie POMIESZCZEŃ HOLU GŁÓWNEGO Prace demontażowe -demontaż ścianek działowych pomiędzy pomieszczeniem byłej księgarni a holem głównym, -demontaż istniejących drzwi wejściowych 6 par -demontaż istniejącej bramki detektorowej Prace montażowo-budowlane -postawienie ścianek działowych aluminiowo-szklanych i gipsowo-kartonowych wydzielających pomieszczenia ochrony i obsługi osób niepełnosprawnych, -montaż drzwi do pomieszczeń ochrony i obsługi osób niepełnosprawnych -wyrównanie, malowanie ścian i sufitów we wszystkich przebudowywanych pomieszczeniach, -montaż nowych drzwi wejściowych-6 par -montaż wycieraczki podłogowej w holu głównym -uzupełnienie posadzek wraz z cokolikami h=10cm po demontażu ścian płytkami podłogowymi tego samego rodzaju co w pozostałej części holu wejściowego -obłożenie ścian płytami granitowymi w pomieszczeniu H2 i H1 holu głównego i przedsionka wejściowego, płyty o strukturze -Raw Silk- kolor beżowy i czarny (jak pozostałej części budynku holu sal sądowych) do wysokości 210cm od poziomu posadzki. -montaż lady oddzielającej hol główny od zaplecza ochrony -uzupełnienie sufitów podwieszonych po demontażu ścian działowych b) W zakresie CZYTELNI AKT Prace demontażowe -rozbiórka części ściany nośnej pomiędzy pomieszczeniem czytelni i zapleczem ochrony -częściowy demontaż istniejących instalacji elektrycznych i słaboprądowych -demontaż istniejącej wykładziny PCV Prace montażowo-budowlane -wykonanie wzmocnień konstrukcyjnych pod projektowane otwory w ścianie nośnej -rozprowadzenie instalacji elektrycznych, oświetleniowej, słaboprądowych i TV obserwacyjnej -wykonanie uzupełnień posadzki i sufitów podwieszonych-płyty 60x60cm -w miejscach projektowanego wzmocnienia konstrukcyjnego filarów ściennych wykonanie obłożenia ścian płytami gipsowo-kartonowymi gr. 2x12.5mm -wyrównanie, malowanie ścian i sufitów w pomieszczeniach, -wykonanie podestu pod stanowiskiem obsługi czytelni -ułożenie nowej wykładziny PCV z cokolikiem h=10cm UWAGA!!! Przedmiary robót pełnią jedynie funkcję pomocniczą. Elementy robót nieujęte w kosztorysie/ach ofertowym/ch lub niewycenione, a wynikające wprost z dokumentacji przetargowej (dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna i SIWZ) Zamawiający uzna za wycenione i ujęte w ofercie, bez możliwości jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy z tego tytułu. W związku z powyższym wymagane jest od Wykonawców bardzo wnikliwe sprawdzenie dokumentacji, jak i warunków panujących na terenie prowadzenia robót. Skutki jakichkolwiek błędów w kosztorysach ofertowych opracowanych przez Wykonawcę obciążają Wykonawcę zamówienia, zatem musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. 2)Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia odbywać będą się na czynnym obiekcie, co wiąże się z odpowiednim ułożeniem harmonogramu robót. 3)Wspólny słownik zamówień CPV: 45216112-2 - prace budowlane - sądy 45453000-7 - prace remontowe 4)Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i przedmiarach robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5)Wymagany okres rękojmi na wykonane roboty budowlane (w tym zastosowane materiały) - 60 miesięcy od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru. 6)Wymagany termin wykonania zamówienia a. Termin wykonania zamówienia - 3 (trzy) miesiące od dnia podpisania umowy b. Harmonogram rzeczowy ustalający zakres i terminy poszczególnych robót zostanie ustalony w oparciu o ofertę Wykonawcy w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy. c. Harmonogram stanowić będzie załącznik do umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.61.12-2, 45.45.30.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Roboty budowlane - Remont i przebudowa holu głównego oraz przyziemia w segmencie B budynku Sądów przy ul. Dąbrowskiego 23/35 w Częstochowie - ETAP I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Remontowo - Budowlana AS Sebastian Łobodziński, ul. Sosnowa 74, 42-120 Miedźno, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 191402,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 237983,39

  • Oferta z najniższą ceną: 237983,39 / Oferta z najwyższą ceną: 237983,39

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.