eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KońskieKompleksowe zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Końskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-24

Końskie: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Końskie
Numer ogłoszenia: 195195 - 2013; data zamieszczenia: 24.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Końskie , ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, faks 041 3722955.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkonskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Końskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe, zimowe utrzymanie dróg gminnych. Przedmiot zamówienia obejmuje: Zadanie Nr 1 - Kompleksowe utrzymanie ulic i dróg gminnych (wiejskich) przy zastosowaniu mieszanki piasku i soli w sezonie zimowym 2013/2014 Zadanie Nr 2 - Kompleksowe utrzymanie ulic na terenie miasta Końskie przy zastosowaniu mieszanki piasku i soli w sezonie zimowym 2013/2014. Ustalenia zawarte w specyfikacjach : D - 10.10.01b, D - 10.10.01c dotyczą wykonania prac związanych z odśnieżaniem i ze zwalczaniem śliskości dróg gminnych i ulic miejskich. Wykonawca zapewnia własny sprzęt (wg warunków zamówienia) oraz materiały do likwidacji śliskości (piasek, sól) przez cały okres umowy. 1.Rodzaje akcji zimowego utrzymania. 1.1Akcja czynna. Akcja czynna polega na bieżącym usuwaniu z pasów ruchu gromadzącego się w czasie opadów śniegu, tak aby utrzymać drogę w określonym standardzie i bieżącym usuwaniu śliskości poprzez posypywanie materiałem uszorstniającym lub środkami chemicznymi. Za piaskarką lub solarką ma pozostać widoczny na całej szerokości jezdni ślad rozsypanych środków uszorstniających. Nadmiar śniegu Wykonawca wywozi w miejsce wskazane przez zamawiającego. 1.2Akcja patrolowa. Akcja patrolowa polega na patrolowaniu przydzielonych odcinków dróg i w razie konieczności ich interwencyjnym odśnieżaniu i usuwaniu śliskości poprzez posypywanie materiałem uszorstniającym lub środkami chemicznymi - przez pojęcie interwencyjne odśnieżanie i usuwanie śliskości należy rozumieć wykonanie tych robót na odcinku do 30% z zakresu prowadzenia akcji czynnej. Akcja czynna lub patrolowa będzie rozpatrywana w dwóch przedziałach czasowych: -I od godz. 300 do godz. 1500 -II od godz. 1500 do godz. 300 a płatność za dany przedział czasowy będzie wynosić w przypadku akcji czynnej 50% a w przypadku akcji patrolowej 25% stawki za zimowe utrzymanie 1 km drogi dziennie. 2.Zasady prowadzenia akcji zimowego utrzymania. 2.1Osobą decydującą o rodzaju i terminie prowadzonej akcji zimowego utrzymania dróg będzie Koordynator wyznaczony przez Burmistrza Miasta i Gminy Końskie i wymieniony w umowie o utrzymanie zimowe dróg. 2.2Wykonawca gwarantuje pełną gotowość do prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg w ciągu 2 godzin od otrzymania sygnału od Zamawiającego. 2.3W okresie trwania akcji zimowego utrzymania dróg Wykonawca podejmuje samodzielnie decyzje w zakresie rodzaju i ilości użytego sprzętu. 2.4W przypadku ustabilizowanych warunków pogodowych niewymagających prac zimowego utrzymania dróg, Zamawiający ma prawo zawiesić czynności związane z zimowym utrzymaniem i za ten okres nie przysługuje wynagrodzenie. Po sygnale o ponownym uruchomieniu akcji przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany w ciągu 2 godzin osiągnąć pełną gotowość do pracy. W ramach umowy Zamawiający może wskazać konkretne zakresy rzeczowe, bez konieczności uruchamiania całości zimowego utrzymania. 2.5W przypadku nagłej zmiany warunków pogodowych Wykonawca sam podejmuje decyzję o rodzaju wprowadzenia akcji zimowego utrzymania, po powiadomieniu telefonicznym Zamawiającego. 2.6Wykonawca pokrywa pełną wysokość ewentualnych szkód na rzecz osób trzecich powstałych na skutek niewłaściwego wykonania prac. 2.7W okresie prowadzenia akcji zimowego utrzymania Wykonawca zapewnia: dyżurną służbę telefoniczną przez całą dobę. system łączności Wykonawcy ze sprzętem użytym w akcji. prowadzenie ewidencji i dokumentacji robót wykonywanych w czasie trwania akcji zimowej, 2.8 Wykonawca udostępni samochody biorące udział w akcji zimowej do zamontowania urządzeń GPS. 3.Zasady odbioru robót zimowego utrzymania dróg. Odbiorowi podlega odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej. Odbioru dokonuje Koordynator wyznaczony przez Burmistrza Miasta i Gminy Końskie. W przypadku nie należytego wykonania zadań związanych z prowadzeniem akcji zimowej Wykonawca musi ponownie wykonać usługę zimowego utrzymania dróg bez wynagrodzenia za dany przedział czasowy. Obmiar robót będzie dokonywany w dwóch przedziałach czasowych: I od godz. 300 do godz. 1500 II od godz. 1500 do godz. 300 Jednostką obmiarową będzie 1 km utrzymanego odcinka drogi dziennie (w ciągu doby). W przypadku uruchomienia akcji w poszczególnym przedziale czasowym Wykonawca otrzyma w tym przedziale wynagrodzenie będące iloczynem ilości kilometrów oraz 50% w przypadku akcji czynnej ceny utrzymania 1km dziennie, 25% w przypadku akcji patrolowej, natomiast w przypadku, gdy akcja zimowa w danym przedziale czasowym nie zostanie uruchomiona wówczas Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za ten przedział czasowy. Zamawiający ma prawo zmniejszyć ilość jednostek obmiarowych po sprawdzeniu jakości wykonanej usługi. 4.Termin przygotowania do prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg. Wykonawca gwarantuje gotowość przystąpienia do akcji zimowej w terminie od dnia podpisania umowy do 30.04.2014r. 5.Wykaz dróg objętych zimowym utrzymaniem dróg zawierają załączniki. - Zadanie 1 - zał. nr 1, - Zadanie 2 - zał. nr 2. UWAGA: 1.Każdy z Wykonawców winien zapoznać się z lokalizacją i stanem dróg gminnych celem sprawdzenia warunków terenowych związanych z zimowym utrzymaniem będącym przedmiotem przetargu gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. 2.Zamawiający przewiduje możliwość zamontowania systemu GPS w samochodach używanych w akcji zimowej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jedną usługą, która odpowiada swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia: Zadanie 1- Co najmniej jedna usługa polegająca na kompleksowym zimowym utrzymaniu dróg przy zastosowaniu mieszanki piasku i soli o wartości min 140 tys. zł (brutto) Zadanie 2- Co najmniej jedna usługa polegająca na kompleksowym zimowym utrzymaniu dróg przy zastosowaniu mieszanki piasku i soli o wartości min 60 tys. zł. (brutto). UWAGA: jeżeli Wykonawca będzie składał ofertę na dwa zadania jednocześnie, wówczas w ramach spełnienia w/w warunku należy wykazać się usługą która odpowiada w/w przy największym udziale wartościowym dla zadania. Podstawą oceny spełnienia warunków, o których mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania potencjałem technicznym Wykonawca winien wykazać że dysponuje narzędziami /urządzeniami technicznymi niezbędnymi do realizacji zamówienia a w szczególności: Zadanie nr 1- co najmniej: 2 pługopiaskarki, 2 pługi średnie, 1 pług ciężki, 1 ładowarka, samochód do wywozu śniegu. Zadanie nr 2- co najmniej: 2 pługopiaskarka, 2 pługi średnie, 1 ładowarka, samochód do wywozu śniegu. Podstawą oceny spełnienia warunków, o których mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale D niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia b) Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. d) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umkonskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, ul. Partyzantów 1, 26-200 Końskie pok. 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, ul. Partyzantów 1, 26-200 Końskie pok. 24 ( sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.