Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-16
Częstochowa: dostawa odzieży , bielizny szpitalnej i obuwia.
Numer ogłoszenia: 195239 - 2007; data zamieszczenia: 16.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny, ul. Bialska 104/118, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3673753, fax 034 3651756.
- Adres strony internetowej zamawiającego: -
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa odzieży , bielizny szpitalnej i obuwia..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa odzieży , bielizny szpitalnej i obuwia w części I- III.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 18.11.10.00 - Odzież medyczna Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.90.00 - Odzież medyczna Oryginalny kod CPV: 17.21.80.00 - Bielizna szpitalna Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.80.00 - Bielizna szpitalna Oryginalny kod CPV: 19.33.20.00 - Obuwie specjalne Kod CPV wg słownika 2008: 18.83.20.00 - Obuwie specjalne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie wymagamy wnoszenia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6. W przetargu uczestniczyć mogą podmioty spełniające następujące warunki: 6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podst. art. 44 uPzp oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkty 1-4 ustawy, tj.: 6.1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 6.1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 6.1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 6.1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. W przetargu uczestniczyć mogą podmioty spełniające następujące warunki: 6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podst. art. 44 uPzp oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkty 1-4 ustawy, tj.: 6.1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 6.1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 6.1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 6.1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalparkitka.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego , pokój 235 I piętro , pawilon D.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2007 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego , pokój 356 II piętro , pawilon D.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prześcieradła , podkłady ,serwety.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prześcieradła niebieskie o wym. 200x180 z trwałym znacznikiem Podkład niebieski o wym 80x120 Serweta niebieska o wym 90x90.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.80.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ubrania zabiegowe , koszule zabiegowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ubrania zabiegowe w kolorze niebieskim ( bluza + spodnie) koszule zabiegowe bawełniane zapinane.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obuwie szpitalne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obuwie szpitalne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.33.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Remont drogi powiatowej nr 1038 S odc. Zawada - Małusy Wielkie, dł. 400m, gmina Mstów
- Remont drogi powiatowej nr 1016 S Bystrzanowice, dł. 500m, gmina Janów.
- Budowę drogi rowerowej w Al. Jana Pawła II od Rynku Wieluńskiego do ul. ks. Jerzego Popiełuszki
- Opracowanie wielobranżowych dokumentacji projektowo-kosztorysowych dla Politechniki Częstochowskiej
- Dostawa spektrometru Ramana w technologii SERDS do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
- Zakup i dostawa sprzętu terapeutycznego na potrzeby projektu "Szkoła możliwości" - 7 części.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA RĘKAWIC JAŁOWYCH
- RZP-26/IM/2025 Dostawy wyrobów z flizeliny
- Dostawa wyposażenia specjalnego dla nieetatowych grup realizacyjnych garnizonu dolnośląskiego
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawa wyrobów i pomocy medycznych - umowa ramowa ZP15/A/8/2025
- Sukcesywne dostawy bielizny jednorazowej i obłożeń
więcej: Obuwie specjalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.