eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławekzakup szczepionek dla jednostek Miejskiego Zespołu Opieki Zdrowotnej sp. z o.o. we Włocławku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-17

Włocławek: zakup szczepionek dla jednostek Miejskiego Zespołu Opieki Zdrowotnej sp. z o.o. we Włocławku
Numer ogłoszenia: 195246 - 2009; data zamieszczenia: 17.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. , ul. Kilińskiego 16, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 231 10 33, faks 054 232 56 15.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup szczepionek dla jednostek Miejskiego Zespołu Opieki Zdrowotnej sp. z o.o. we Włocławku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest zakup następujących szczepionek : EngerixB-20 meg/1ml, Twinrix, Infanrix IPV+HIB, Infanrix HEXA, Varilix, Rotarix, Infanrix DTPa, Fluarix, EuvaxB-20 meg/1 ml, Avaxim, Vaxigrip 0,5 ml, Pentaxim, HBvax Pro, FSME-Immun, FSME-0,25 ml Immun Iniect Junior, Silgard, Tyt, Prevenar, Neisvac, Influvac, Pneumo 23, Synflorix, Cervarix..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00 - Szczepionki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 23.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy : posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiazanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oferent zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty i oświadczenia : aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,pełnomocnoctwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez oferenta, wypełniony formularz asortymentowo - cenowy, formularz oferty, oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, parafowany projekt umowy, świadectwo rejestracji szczepionek w Rejestrze Środków Farmaceutycznych i Materiałów Medycznych, decyzję Ministra Zdrowia o dopuszczeniu oferowanych szczepionek do obrotu i stosowania w placówkach służby zdrowia na terenie RP, koncesję Ministra Zdrowia na prowadzenie hurtowego obrotu szczepionek wchodzących w zakres zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mzoz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zespół Opieki Zdrowotnej sp. z o.o. 87-800 Włocławek, ul. Kilińskiego 16 pok. 39.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2009 godzina 12:00, miejsce: Miejski Zespół Opieki Zdrowotnej sp. z o.o. 87-800 Włocławek, ul. Kilińskiego 16 pok. 47.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.