To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-05-20
Warszawa: Usługi sprzątania pomieszczeń Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ w okresie 3 lat
Numer ogłoszenia: 195256 - 2013; data zamieszczenia: 20.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 149194 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przychodnia Lekarska Wojskowej Akademii Technicznej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Kartezjusza 2, 01-480 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6838281, 6838283, faks 022 6838224.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzątania pomieszczeń Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ w okresie 3 lat.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Ogólna powierzchnia pomieszczeń do sprzątania obliczona na podstawie dokumentacji technicznej budynku wynosi 5 780,55 m2, plus powierzchnia okien z framugami 628,50 m2 (w tym powierzchnia 290,41 m2 okien z PCV do mycia obustronnego oraz powierzchnia 338,09 m2 okien z framugami drewnianymi skręcanymi do mycia 4 szyb). Zestawienie wszystkich rodzajów powierzchni do sprzątania i mycia okien zawiera Zał. Nr 1. Mycie okien przewidywane jest 1 raz w roku lub w razie potrzeby. Wielkość powierzchni, podlegającej sprzątaniu może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy. Przewiduje się, że od Wykonawcy będzie wymagane sprzątanie pomieszczeń po remontach; dla celów oceny ofert, podano przybliżoną powierzchnię ok. 900 m2. Zamawiający za każdym razem będzie zawiadamiał Wykonawcę z odpowiednim wyprzedzeniem, pisemnie o okresowych zmianach rodzaju i wielkości powierzchni podlegających sprzątaniu. W skład ogólnej powierzchni obejmującej 5 kondygnacji budynku Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ wchodzą: gabinety lekarskie, gabinety zabiegowe, sale pacjentów Izby Chorych, pokoje biurowe, ciągi komunikacyjne czyli korytarze, klatki schodowe, windy, kaplica, łazienki i toalety. Zestawienie wymaganych czynności do wykonania przez Wykonawcę w ramach sprzątania wraz z częstotliwością ich wykonywania dla poszczególnych rodzajów powierzchni zawiera załącznik Nr 2 w tabelach 1-7. W celu utrzymania czystości pomieszczeń obiektu na poziomie wymagań Państwowej Inspekcji Sanitarnej, w sytuacjach tego wymagających, Zamawiający zastrzega możliwość egzekwowania od pracowników Wykonawcy powtórzenia określonych czynności, poza założoną w Zał. Nr 2 w tabelach 1-7 częstotliwością. Instrukcję sprzątania dla różnych rodzajów powierzchni stanowi Zał. Nr 3. Dodatkowo zakres usługi sprzątania wszystkich pomieszczeń obejmuje transport odpadów komunalnych oraz worków z odpadami medycznymi do przeznaczonych do tych celów odpowiednich pojemników, zlokalizowanych na zewnątrz budynku. Zasady zbierania, segregacji, zabezpieczania i magazynowania odpadów medycznych określone są w instrukcji Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ - IZZ/25. Wykonawca zobowiązany jest do segregacji pozostałych odpadów zgodnie z zaleceniami Zamawiającego. Zasady utrzymania czystości w budynku Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ określone są w procedurze PM-43. Usługi sprzątania pomieszczeń Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ powinny być wykonywane przez Wykonawcę, który posiada doświadczenie w świadczeniu tego rodzaju usług w systemie ciągłym na terenie zakładu opieki zdrowotnej oraz potwierdzi powyższe co najmniej 1 umową, zawartą na okres nie krótszy niż 12 miesięcy wraz z referencjami. Wykonawcy zainteresowani udziałem w przetargu, w terminie do 6 dni przed datą złożenia oferty, mieli możliwość zapoznania się z obiektem PL WAT SP ZOZ w godzinach 8:00 -14:00, w celu uzyskania niezbędnych informacji do przygotowania oferty oraz należytej realizacji zamówienia. Usługi sprzątania pomieszczeń Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ będą wykonywane przez Wykonawcę zapewniającego: własny sprzęt, w tym sprzęt mechaniczny do wchłaniania wody z wycieraczek, zlokalizowanych przy wejściach do budynku, sprzęt do mycia podłóg (bez froterek), preparaty myjąco-dezynfekujące, dezynfekujące, środki czystości, preparaty zabezpieczające powierzchnie przed zabrudzeniem i mające wpływ na podnoszenie estetyki, worki na śmiecie, worki na odpady medyczne, a także inne materiały niezbędne do należytego wywiązania się z przedmiotu zamówienia. W zakładzie opieki zdrowotnej wszelkie stosowane preparaty dezynfekcyjne muszą być zarejestrowane i dopuszczone do obrotu w placówkach służby zdrowia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca łącznie z ofertą złożył wykaz według Zał. Nr 8 wszystkich przewidywanych do wykonania przedmiotu umowy środków czystości, preparatów myjąco-dezynfekujących, dezynfekujących oraz środków do podnoszenia estetyki podłóg. Do środków dezynfekcyjnych muszą być dołączone karty charakterystyki preparatu. Zamawiający we własnym zakresie zapewni środki higieniczne takie jak: papier toaletowy, mydło, ręczniki papierowe, które będą przekazywane pracownikom Wykonawcy do uzupełniania w toaletach i łazienkach Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ. Pracownicy Wykonawcy muszą podlegać bieżącej kontroli medycznej i posiadać aktualne wyniki badań okresowych oraz szczepienia przeciwko WZW. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia swoim pracownikom ubiorów ochronnych wraz z identyfikatorami z imieniem i nazwiskiem danej osoby oraz nazwą Firmy oraz innych środków ochrony osobistej, w tym rękawic. Usługi sprzątania pomieszczeń Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ będą świadczone zawsze w dni powszednie od poniedziałku do piątku. Jeśli zajdzie taka potrzeba, Zamawiający dopuszcza wykonywanie sprzątania w soboty i niedziele. Pozostałe wymagania Zamawiającego opisane są w SIWZ oraz projekcie umowy, który stanowi Zał. Nr 10 do SIWZ. 90.90.00.00 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00-6, 90.91.12.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Usługi sprzątania pomieszczeń Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ w okresie 3 lat
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CLAR SYSTEM S.A., ul. Janickiego 20B, 60-542 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 515849,88 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 507463,65
Oferta z najniższą ceną: 342814,73 / Oferta z najwyższą ceną: 615368,08
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ZP/CZD/036/25 Dostawa preparatów do żywienia niemowląt zawierających hydrolizat białka kazeiny
- ZP/CZD/040/25 DOSTAWA PRODUKTU LECZNICZEGO ORAZ SUROWCÓW FARMACEUTYCZNYCH stosowanych w ramach niekomercyjnego badania klinicznego ViRap - 3 pakiety
- Zakup nowego w pełni zautomatyzowanego analizatora do badań immunohematologicznych wraz z obsługą serwisową podczas trwania gwarancji
- Dostawa projektora do sali audytoryjnej w Centrum Nauki Kopernik
- Dostawy kaset/testów dedykowanych do przenośnych urządzeń do detekcji narkotyków w ślinie
- "Naprawa i konserwacja punktów kamerowych miejskiego systemu monitoringu Zakładu Obsługi Systemu Monitoringu m.st. Warszawy z podziałem na dwa zadania"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego sprzątania przestrzeni budynków i terenów należących do Muzeum Niepodległości w Warszawie, tj. siedziba główna wraz z Oddziałami
- ZP-2200-9/25 Usługa sprzątania i utrzymywania czystości w Oddziałach oraz innych jednostkach organizacyjnych SSM sp. z o.o. w restrukturyzacji
- Utrzymanie czystości na Stadionie Opolskim w Opolu
- "Usługi utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Mławie "
- IZP.272.6.2025 Usługi porządkowe - sprzątanie budynku Starostwa Powiatowego w Lubaniu
- Sprzątanie 5 budynków, w tym IT, IT1, IT2, IT4, PPB w Jasionce, gm. Trzebownisko, woj. podkarpackie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.