Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2008-08-20
Suchy Las: Dostawa wyposa¿enia p³ywalni w m. Suchy Las, gmina Suchy Las
Numer og³oszenia: 195268 - 2008; data zamieszczenia: 20.08.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urz±d Gminy, ul. Szkolna 13, 62-002 Suchy Las, woj. wielkopolskie, tel. 061 8125161, fax 061 8125212.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.suchylas.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa wyposa¿enia p³ywalni w m. Suchy Las, gmina Suchy Las.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dostawa wyposa¿enia kompleksu basenowego w m. Suchy Las, gmina Suchy Las, m.in.: - meble biurowe; - sprzêt komputerowy wraz z oprogramowaniem; - sprzêt ratowniczy i do nauki p³ywania; - sprzêt sprz±taj±cy wraz z wyposa¿eniem ³azienek; - wyposa¿enie inne Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia przedstawiono w za³±czniku Nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.14.00.00 - Ró¿ne meble i wyposa¿enie Kod CPV wg s³ownika 2008: 39.15.00.00 - Ró¿ne meble i wyposa¿enie Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzêt komputerowy Kod CPV wg s³ownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzêt zwi±zany z komputerami Oryginalny kod CPV: 36.41.20.00 - Sprzêt do uprawiania sportów wodnych Kod CPV wg s³ownika 2008: 37.41.20.00 - Sprzêt do uprawiania sportów wodnych Oryginalny kod CPV: 36.93.00.00 - Urz±dzenia bezpieczeñstwa Kod CPV wg s³ownika 2008: 35.12.13.00 - Osprzêt bezpieczeñstwa .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Tak, ilo¶æ czê¶ci: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakoñczenia: 10.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: W postêpowaniu jest wymagane wadium w nastêpuj±cych kwotach: Czê¶æ 1) Sprzêt meblowy - 1 500,00 PLN. Czê¶æ 2) Sprzêt komputerowy wraz z oprogramowaniem - 1500,00 PLN. Czê¶æ 3) Sprzêt ratowniczy i do nauki p³ywania - 1 000,00 PLN. Czê¶æ 4) Sprzêt sprz±taj±cy wraz z artyku³ami do ³azienek - 1 000,00 PLN. Czê¶æ 5) Wyposa¿enie inne - 1 000,00 PLN..
III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: 1. Posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ. 2. Posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz potencja³ techniczny, a tak¿e dysponuj± osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: 2 a. Do¶wiadczenie Wykonawcy Wykonawca musi wykazaæ, ¿e zrealizowa³ (rozpocz±³ i zakoñczy³) w okresie ostatnich 5 lat, (2003-2007), roboty o zakresie z³o¿ono¶ci porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, za kwotê minimum 100 000,00 z³ (s³ownie: sto tysiêcy z³otych). Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie niniejszego zamówienia musz± wykazaæ, ¿e ³±cznie spe³niaj± ten warunek 3. Znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia zgodnie z ustaw± Prawo zamówieñ publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. z 2007 r. Nr 82, poz.560). 5. Udziel± 36 miesiêcznej gwarancji na wykonane prace i dostarczony sprzêt Podane w punktach od 1 do 5 wymagania od Wykonawców dotycz± ka¿dej czê¶ci zamówienia.
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: A) Ofertê nale¿y z³o¿yæ na Formularzu Oferty stanowi±cym za³±cznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji zawieraj±cym: 1) Podpisane o¶wiadczenia Wykonawcy, ¿e mo¿e ubiegaæ siê o powy¿sze zamówienie zgodne z wymogami art. 22 ustawy Prawo zamówieñ publicznych - druk Nr 2.1 2) Podpisane o¶wiadczenia Wykonawcy, ¿e nie podlega wykluczeniu z postêpowania zgodne z wymogami art. 24 ustawy Prawo zamówieñ publicznych - druk Nr 2.2. 3) Aktualny wypis odpis z w³a¶ciwego rejestru albo za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, potwierdzaj±ce dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objêtym przedmiotem zamówienia oraz zawieraj±cego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy. 4) O¶wiadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z uiszczeniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub ¿e uzyska³ zgodê na zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci - druk Nr 2.3. 5) O¶wiadczenie Wykonawcy o niekaralno¶ci w zakresie art. 24 ustawy Prawo zamówieñ publicznych - druk Nr 2.4. 6) Potwierdzenie wniesienia wadium, w przypadku wp³aty wadium gotówk± informacjê na jakie konto nale¿y dokonaæ jego zwrotu. 7) Wykaz osób odpowiedzialnych za realizacjê zamówienia - druk Nr 2.5. 8) Wykaz robót o podobnym charakterze wraz z referencjami - druk Nr 2.6. 9) Cenê za wykonanie prac objêtych przetargiem wyra¿on± cyfrowo i s³ownie z uwzglêdnieniem kosztów i op³at zwi±zanych z ich realizacj±. Cena uwzglêdnia nale¿ny VAT. Cena musi byæ wyra¿ona w PLN (nale¿y j± wpisaæ do Formularza oferty). 10) O¶wiadczenie o zapoznaniu siê z niniejsz± specyfikacj± i nie wniesieniu do niej zastrze¿eñ - druk Nr 2.7. 11) O¶wiadczenie o zapoznaniu siê z zakresem rzeczowym zamówienia i sporz±dzon± na jego podstawie kalkulacj± bêd±c± podstaw± obliczenia ceny ofertowej oraz o braku zastrze¿eñ co do ich spójno¶ci - druk Nr 2.8. 12) O¶wiadczenie o podwykonawcach - druk Nr 2.9. 13) Szczegó³owa kalkulacja kosztów - w³a¶ciwe druki stanowi±ce Za³±cznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 14) Projekt umowy parafowany przez Wykonawcê.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.suchylas.pl//przetargi.html
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: jak wy¿ej lub bezpo¶rednio w siedzibie Zamawiaj±cego, tj. Urz±d Gminy w Suchym Lesie, ul. Szkolna 13, 62-002 Suchy Las.
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 29.08.2008 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiaj±cego, tj. Urz±d Gminy w Suchym Lesie, ul. Szkolna 13, 62-002 Suchy Las - Biuro Obs³ugi Interesantów.
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mebli.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa wyposa¿enia meblowego dla p³ywalni. Szczegó³owy zakres w za³±czniku Nr 1 do Specyfikacji.
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 36.14.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 10.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzêtu komputerowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzêtu kopmuterowego dla p³ywalni w Suchym Lesie.
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.23.12.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 10.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
INNE PRZETARGI SUCHY LAS
- Zakup subskrypcji rocznych Microsoft Office 365 Business Premium
- Budowa hali prze³adunkowej odpadów komunalnych w gminie Suchy Las wraz z instalacj± odpylania
wiêcej: przetargi SUCHY LAS »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzêtu drukuj±cego wraz z us³ug± serwisow± i oprogramowaniem zarz±dzaj±cym Documaster lub równowa¿nym.
- Dostawa sprzêtu komputerowego, oprogramowania, oprogramowania wraz z wdro¿eniem w ramach projektu "Cyberbezpieczne Starostwo Powiatowe w Gnie¼nie i jednostki podleg³e" Etap I
- Dodatkowe doposa¿enie Placówek Wsparcia Dziennego na terenie Gminy Raków - POWTÓRKA
- Zakup pomocy naukowych i wyposa¿enia w ramach projektu pn. "Zawodowo i profesjonalnie w szko³ach z powiatu che³miñskiego"
- Wsparcie uczniów Technikum z ZS RCKU im. St. Staszica w Ko¶cielcu w ramach FEW 2021-2027 wspó³fin. z Fun. na rzecz Sprawiedliwej Transformacji poprzez zakup wyposa¿enia do pracowni kierunkowych (2)".
- Wykonanie projektu wraz z dostaw±, monta¿em mebli i wyposa¿enia na Oddzia³ Neurologii w Szpitalu im. ¦w. Wincentego a Paulo w Gdyni.
wiêcej: Sprzêt zwi±zany z komputerami »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.