Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-12
Michałów: Zakup opału wraz z dostawą dla jednostek organizacyjnych Gminy Michałów w sezonie grzewczym 2014/2015
Numer ogłoszenia: 195295 - 2014; data zamieszczenia: 12.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Michałowie , Michałów 115, 28-411 Michałów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3565243, faks 041 3565244.
- Adres strony internetowej zamawiającego: michalow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: bip.michalow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup opału wraz z dostawą dla jednostek organizacyjnych Gminy Michałów w sezonie grzewczym 2014/2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa opału w ilości ogólnej około 200 ton, w asortymencie: węgiel orzech i miał węglowy dla jednostek organizacyjnych Gminy Michałów. Wykaz jednostek ze wskazaniem szacunkowych ilości dostarczanych do poszczególnych obiektów określa Załącznik Nr 6 do SIWZ Szacunkowa, planowana łączna ilość zamawianego opału wynosi: 1. węgiel orzech - 130 ton 2. miał węglowy - 70 ton 2. Założenia: 1) Wymagane jest aby dostarczany opał posiadał parametry jakościowe nie gorsze niż : - węgiel orzech gat.I : wartość opałowa min. 27 000 kJ/kg, zawartość popiołu max. 7 %, zawartość siarki max. 0,6 %, zawartość wilgoci max. 9 %; - miał węglowy : wartość opałowa min. 23 000 kJ/kg, zawartość popiołu max. 17 %, zawartość siarki max. 0,8 %, zawartość wilgoci max.12 %; 2) Realizacja dostaw opału - sukcesywnie w partiach według zapotrzebowania Zamawiającego- dostawy jednorazowe około 6 ton. 3) Realizacja dostaw opału do poszczególnych obiektów w ciągu 7 dni od zgłoszonego faxem lub telefonicznie zapotrzebowania przez Zamawiającego. 4) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wraz z dostawą opału Wykonawca dostarczy Zamawiającemu certyfikat z kopalni potwierdzający parametry opału oraz wydruk potwierdzający ważenie. 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia zgodności parametrów dostarczonego opału z parametrami wymaganymi. W takim przypadku próbka do oceny jakości opału będzie przygotowana przez osoby wyznaczone ze strony Zamawiającego i Wykonawcy oraz przekazana do laboratorium wskazanego przez Zamawiającego. Koszty badania jakości opału obciążają Zamawiającego, z zastrzeżeniem że w przypadku stwierdzenia niezgodności parametrów opału dostarczonego z parametrami wymaganymi to Wykonawca pokryje koszty badania laboratoryjnego oraz koszty wymiany wadliwego opału na opał o parametrach zgodnych z wymaganiami Zamawiającego. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia zgodności wagi opału faktycznie dostarczonego z wagą wskazaną na fakturze. W przypadku stwierdzenia niezgodności (waga opału faktycznie dostarczonego jest mniejsza niż wykazana na fakturze) wykonawca zobowiązuje się do dokonania korekty faktury i wskazania w niej wielkości faktycznych. 7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia mniejszej ilości opału niż określona w specyfikacji w przypadku zmniejszonych potrzeb grzewczych. 8) Cenę oferty brutto traktować należy jako stałą i niezmienną w okresie obowiązywania umowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10 - Węgiel kamienny 09.11.10.00 - Węgiel i paliwa na bazie węgla .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełnionego druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ 2) zaparafowanego na każdej stronie sporządzonego przez Zamawiającego projektu umowy który stanowi załącznik Nr 5 do SIWZ. 3) przedstawienia listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - Załącznik nr 4. 4) pełnomocnictwa dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika. 5) pełnomocnictwa dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy dotyczące : 1) terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności: a) w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, zagrażającego życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody o znacznych rozmiarach, b) w następstwie wykraczających poza terminy określone w KPA procedur administracyjnych oraz innych terminów formalno-prawnych mających wpływ na terminy realizacji zamówienia, c) działania siły wyższej, d) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy, którejkolwiek ze stron, e) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia proponowanych przez zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, f) z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.michalow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Michałowie Michałów 115 28-411 Michałów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Michałowie Michałów 115 28-411 Michałów pok. nr 1 (sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oferty zostaną otwarte dnia: 22.09.2014 r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego-sala obrad..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI MICHAŁÓW
więcej: przetargi MICHAŁÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa węgla - ekogroszek workowany w ilości 150 t do kotłowni ZSCKR w Chrobrzu na sezon grzewczy 2024-2025
- Dostawa węgla eko groszek
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Dostawa węgla kamiennego sortymentu groszek, typu 31.2 lub 32.1 /płukanego/ do SPZOL w Rajczy przez okres od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup Węgla dla pracowników korzystających z urlopów górniczych oraz emerytów i rencistów uprawnionych do otrzymania deputatu węglowego.
- TC/13/2005.
więcej: Węgiel i paliwa na bazie węgla »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.