Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-16
Piła: LEKI II
Numer ogłoszenia: 195298 - 2007; data zamieszczenia: 16.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny w Pile, ul. Rydygiera 1, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2106207, fax (067) 212 40 85.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zbyszek.szpital@op.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: LEKI II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa leków i materiałów opatrunkowych zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.Wartość zamówienia ponizej 60 tys. euro
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.70.00 - Preparaty lecznicze z wyłączeniem produktów stomatologicznych Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.70.00 - Preparaty lecznicze, z wyłączeniem produktów stomatologicznych Oryginalny kod CPV: 33.14.11.10 - Opatrunki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.10 - Opatrunki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą sie ubiegać Wykonawcy spełniający następujące warunki. 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)Posiadają niezbedną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencłajem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj:zrealizowanie minimum jednej dostawy odpowiadającej rodzajem i wartościa stanowiącą przedmiot zamówienia. 3)Znajduja się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj: posiadają środki własne lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 20% przedmiotu zamłwienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postepowaniu wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiajacy żąda złożenia następujących dokumentów i oświadczeń: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niz 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 2)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzedu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i spoleczne lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niz 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-pila.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital specjalistyczny w Pile im. Stanisława Staszica 64-920 Piła ul. Rydygiera 1 pok. D3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny w Pile im. Stanisława Staszica 64-920 Piła ul. Rydygiera 1 pok. D 14.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: LEKI II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Doistawa leków zgodnie z załącznikiem na 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.70.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: LEKI II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostaw leków zgodnie z załącznikem nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.70.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: LEKI II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa leków zgodnie z załącznikem nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.70.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: LEKI II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa leków zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.70.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: LEKI II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa leków zgodnie z załącznikem nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.70.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: LEKI II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa leków zgodnie z załącznikem nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.70.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: LEKI II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów opatrunkowych zgodnie z załącznikem nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: LEKI II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów opatrunkówych zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: LEKI II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów opatrunkowych zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 2 w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 12 w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 5 im. Niezapominajki w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 13 w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 19 im. Misia Uszatka w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 14 im. Wróbelka Elemelka w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Środków opatrunkowych dla pacjentów z Epidermolysis Bullosa - pęcherzowe oddzielanie się naskórka
- Dostawa materiałów opatrunkowych i siatek chirurgicznych w podziale na zadania dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
- Dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek i innych materiałów do pielęgnacji pacjentów
- Dostawa produktów leczniczych, opatrunków, materiałów i wyrobów medycznych.
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
- Sukcesywne dostawy leków i innych produktów medycznych od dnia 01 stycznia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r.
więcej: Opatrunki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.