Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-17
Wałcz: Przedmiotem zamówienia jest ochrona osób i mienia, realizowana w obiektach Jednostki Wojskowej 4094 w Wałczu w systemie zmianowym, przez Specjalistyczną Uzbrojoną Formację Ochronną (SUFO)
Numer ogłoszenia: 195310 - 2009; data zamieszczenia: 17.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4094 , ul. Kościuszki 24, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-67 250 20 41, faks 0-67 250 21 26.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest ochrona osób i mienia, realizowana w obiektach Jednostki Wojskowej 4094 w Wałczu w systemie zmianowym, przez Specjalistyczną Uzbrojoną Formację Ochronną (SUFO).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest ochrona osób i mienia, realizowana w obiektach Jednostki Wojskowej 4094 w Wałczu w systemie zmianowym, przez Specjalistyczną Uzbrojoną Formację Ochronną (SUFO) obejmująca: a) kompleks nr 2147 b) kompleks nr 2152 c) kompleks nr 2106 2.W zakres ochrony wchodzi ochrona osób i mienia realizowana przez umundurowanych, pracowników ochrony fizycznej Specjalistycznej Uzbrojonej Formacji Ochronnej (SUFO) w systemie zmianowym, opisanym w pkt 5 SIWZ (str.5 i 6), a polegająca na bezpośredniej ochronie fizycznej, stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych systemach i urządzeniach alarmowych oraz konwojowaniu wartości pieniężnych Jednostki Wojskowej - szczegółowy opis w SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 63.71.00.00 - Usługi dodatkowe w zakresie transportu lądowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I .O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej i przewidzianej zamówieniem działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia); 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy Pzp, II. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej i przewidzianej zamówieniem działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Pzp jeżeli posiada: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualną koncesję wydaną przez MSWiA uprawniającą do prowadzenia działalności w zakresie ochrony osób i mienia, wymaganą na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.). III. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli: 1. wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zamówienia na usługi ochrony osób i mienia realizowane w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, minimum 1 umowę w podanym wyżej zakresie, z podaniem przedmiotu zamówienia, daty wykonania umowy i odbiorców, o wartości minimum 300 000,00 zł brutto (z podatkiem VAT) każda umowa; 2. wykonał usługi określone w pkt 1. w sposób należyty; 3. posiada kancelarię tajną i pomieszczenia umożliwiające prowadzenie prac z dokumentacją niejawną, zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18.10.2005r. w sprawie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych (Dz. U. Nr 208, poz. 1741), decyzją nr 326 MON z dnia 25.10.2004, w sprawie udzielania w resorcie Obrony Narodowej zamówień objętych tajemnicą państwową oraz jeżeli wymaga tego istotny interes bezpieczeństwa państwa (Dz. Urz. MON z 2004r. Nr 14, poz. 154), Ustawą z dnia 22.01.1999 o ochronie informacji niejawnych (tj. Dz. U. z 2005r., Nr 196, poz. 1631 z późń. zm.); 4. dysponuje pracownikami, którzy posiadają poświadczenie bezpieczeństwa osobowego uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli minimum ZASTRZEŻONE ; 5. posiada pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych, przeszkolonego w zakresie ochrony informacji niejawnych przez służby ochrony państwa (SKW lub ABW), który posiada poświadczenie bezpieczeństwa osobowego uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli minimum POUFNE; 6. dysponuje pracownikami posiadającymi licencję dla wartowników ochrony fizycznej I stopnia oraz pracownikami posiadającymi licencję II stopnia (dowódcy zmian); 7. posiada grupę interwencyjną mogącą w czasie 15 minut w dzień i 10 minut w nocy wesprzeć działania pracowników ochrony w przypadku wystąpienia sytuacji kryzysowych; IV. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby: 1. przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wszyscy) spełniał wymagania, o których mowa w ust. I pkt 1, 2, 3 niniejszego rozdziału SIWZ, 2. każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie podlegał wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, V. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki określone w ust. I - IV, a także inne wymagania określone w tym rozdziale, jeżeli złoży oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale IX SIWZ, stosownie do wzorów ujętych w załącznikach. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń wymienionych w Rozdziale IX..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz innych wymagań określonych w Rozdziale VIII, Zamawiający żąda złożenia do oferty niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów: I. oświadczeń: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1- 4 ustawy - załącznik Nr 2 do SIWZ; 2. oświadczenie o posiadaniu grupy interwencyjnej mogącej w czasie maksymalnie 15 minut w dzień i 10 minut w nocy, wesprzeć działania pracowników ochrony w obiekcie Zamawiającego w przypadku wystąpienia sytuacji kryzysowych lub nadzwyczajnych - załącznik Nr 3 do SIWZ; 3. oświadczenie o wyposażeniu wszystkich pracowników ochrony przewidzianych do realizacji zadania w jednolite umundurowanie oraz wyposażenie zgodnie z Ustawą o ochronie osób i mienia - załącznik Nr 4 do SIWZ; 4. oświadczenie, że Wykonawca posiada Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych, przeszkolonego w zakresie ochrony informacji niejawnych przez służby ochrony państwa (SKW lub ABW) - załącznik Nr 5 do SIWZ; 5. oświadczenie, że Wykonawca posiada kancelarię tajną oraz pomieszczenie do pracy na dokumentach niejawnych, które spełniają wymagania określone w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 18.10.2005r. w sprawie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych (Dz. U. z 2005r., nr 208, poz. 1741) -załącznik Nr 6 do SIWZ. II. dokumentów: 1. w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, Zamawiający żąda: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółek cywilnych, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione w okresie wskazanym wyżej, dla każdego wspólnika; 2) aktualną koncesję wydaną przez MSWiA uprawniającą do prowadzenia działalności w zakresie ochrony osób i mienia - ważną w okresie i na obszarze realizacji zamówienia, wymaganą na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.); 3) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi uprawnienia - załącznik Nr 9 do SIWZ, w tym: a) kserokopii aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa osobowego o klauzuli ZASTRZEŻONE (w stosunku do pracowników Wykonawcy realizujących zamówienie - dowódca zmiany, wartownik, skład grupy interwencyjnej); b) kserokopii aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa osobowego o klauzuli POUFNE w stosunku do pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych; a) kserokopii zaświadczenia stwierdzającego odbycie szkolenia dla kandydatów na pełnomocników ochrony w zakresie ochrony informacji niejawnej; b) kserokopii aktualnych licencji pracownika ochrony fizycznej II stopnia (w stosunku do dowódców zmiany); c) kserokopii aktualnych licencji pracownika ochrony fizycznej I stopnia (w stosunku do wartowników); d) kserokopii legitymacji osób dopuszczonych do posiadania broni. 4) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykazu potwierdzającego, że Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - Wykonawca wykonał zamówienia na usługi ochrony osób i mienia realizowane w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, minimum 1 umowę w podanym wyżej zakresie, z podaniem przedmiotu zamówienia, daty wykonania umowy i odbiorców, o wartości minimum 300 000,00 zł brutto (z podatkiem VAT) każda umowa - załącznik Nr 7; b) dokumentu potwierdzającego (np. referencje - co najmniej jedną), że usługi wymienione wyżej zostały wykonane należycie. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów: 1) o których mowa w ust. II pkt 1 ppkt 1,2 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4. Dokumenty, o których mowa w ust. II pkt 1 ppkt 1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym, mowa w ust. II pkt 1 ppkt 4 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. II pkt 1 ppkt 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Każda z firm wspólnie składających ofertę - złoży oddzielnie dla każdej z nich: oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale IX ust. I pkt 1 i ust. II pkt 1 ppkt 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązani są przedłożyć: - pełnomocnictwo, do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w pełnomocnictwie należy skonkretyzować postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, z podaniem numeru sprawy i przedmiotu zamówienia i skonkretyzować zakres umocowania), - wykaz podmiotów (partnerów) zawierających umowę konsorcjum, - oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za niewykonanie bądź nienależyte wykonanie umowy oraz za wszelkie wynikłe z tego szkody, - umowę konsorcjum - przed zawarciem umowy III. Ponadto Wykonawcy składają: 1. Umocowanie do działania w cudzym imieniu (pełnomocnictwo) - jeżeli Wykonawca upoważnił osoby trzecie do reprezentowania go w postępowaniu. W pełnomocnictwie należy skonkretyzować postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, z podaniem numeru sprawy i przedmiotu zamówienia i skonkretyzować zakres umocowania. 2. Formularz ofertowy - załącznik nr 1..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.104bzab.wp.mil.pl lub www.army.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja odpłatnie: 20,00 zł PLN za zaliczeniem pocztowym, 10,00 zł PLN odebrana osobiście w JW 4094. Prośbę o wydanie SIWZ przesłać na adres JW 4094 lub na fax (067) 250 21 26.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4094, ul. Kościuszki 24, 78-600 Wałcz. Komisyjne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego budynek nr 4 w dniu 29.06.2009r. o godzinie 10.00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Świadczenie usług pocztowych w roku 2025 dla Gminy Wałcz i jej jednostek
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów znajdujących się w gminnym zasobie mieszkaniowym zarządzanym przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. w Wałczu.
- Budowa zbiorników przeciwpożarowych -II postępowanie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Publicznego Przedszkola nr 8 "Promyk" w Wałczu w 2025r.
- Dostawy produktów mrożonych
- Opracowanie Projektu planu ogólnego Gminy Miejskiej Wałcz oraz opracowanie Strategii rozwoju Gminy Miejskiej Wałcz na lata 2025 - 2031.
więcej: przetargi w Wałczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia, monitorowania oraz konserwacji systemów antywłamaniowych i p.poż w budynku OR KRUS w Olsztynie i w obiektach podległych Placówek Terenowych
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Tyńcu Małym. CPV 79710000-4.
- Ochrona i monitoring obiektów Centrum Rozwoju Lokalnego w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony Terminalu Przeładunkowo-Składowego z obsługą portierni i obsługą parkingu niestrzeżonego dla samochodów ciężarowych na Terminalu przy ul. Radomskiej 23d w Elblągu
- Usługa konwojowania wartości pieniężnych z POK
- Ochrona osób i mienia Filmoteki Narodowej - Instytutu Audiowizualnego w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.