To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-07-31
Lublin: Dostawa drukarek, skanerów, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów linii papilarnych, oraz podzespołów i akcesoriów komputerowych na potrzeby Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie
Numer ogłoszenia: 195328 - 2015; data zamieszczenia: 31.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 158250 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrektor Generalny Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie, ul. Spokojna 4, 20-914 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 7424535, faks 81 7424535.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drukarek, skanerów, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów linii papilarnych, oraz podzespołów i akcesoriów komputerowych na potrzeby Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów linii papilarnych oraz podzespołów i akcesoriów komputerowych w ilości i o parametrach określonych w specyfikacji technicznej, która stanowi załączniki nr 1 - 3 do SIWZ. Część I - drukarki laserowe monochromatyczne, drukarki laserowe kolorowe, urządzenia laserowe wielofunkcyjne - specyfikacja techniczna - załącznik nr 1, Część II - skanery linii papilarnych oraz czytniki dokumentów - specyfikacja techniczna - załącznik nr 2, Część III - podzespoły i akcesoria komputerowe - specyfikacja techniczna - załącznik nr 3 Wymagania minimalne wyszczególnione w specyfikacji technicznej określają możliwość dostarczenia sprzętu innego producenta (jeżeli określono), pod warunkiem dotrzymania równoważności technicznej i/lub technologicznej. Zapis powyższy dotyczy także norm, o ile są przywoływane w specyfikacji technicznej. Jeżeli Wykonawca przywoła inne normy, o wymaganiach ostrzejszych niż wymienione wymagania, będą one zweryfikowane i zaakceptowane. Zamawiający nie dopuszcza urządzeń używanych lub regenerowanych, nie mogą one być poddane procesowi demontażu lub wymiany jakichkolwiek elementów, a żadne elementy nie mogły wchodzić wcześniej, w całości ani w części, w skład innego produktu. Urządzenia powinny być fabrycznie nowe, nieużywane, nieregenerowane i niefabrykowane.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa drukarkek laserowych monochromatycznych, drukarek laserowych kolorowych, urządzeń laserowych wielofunkcyjnych..
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RESET-PC Sp. j., ul. Ochotnicza 6, 20-125 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34146,34 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 37281,30
Oferta z najniższą ceną: 33966,45 / Oferta z najwyższą ceną: 60262,62
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa skanerów linii papilarnych oraz czytników dokumentów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Siltec Sp. z o. o., ul. E. Orzeszkowej 5, 02-374 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63414,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 72994,35
Oferta z najniższą ceną: 72994,35 / Oferta z najwyższą ceną: 92099,95
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa podzespołów i akcesoriów komputerowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RESET-PC Sp. j., ul. Ochotnicza 6, 20-125 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81300,81 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 102393,35
Oferta z najniższą ceną: 102393,35 / Oferta z najwyższą ceną: 102393,35
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 18 im. Macieja Rataja w Lublinie
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddziału Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
- Remont pokoi na 14 piętrze Rektoratu UMCS w Lublinie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Szkół - II części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa 50 szt. zestawów komputerowych.
- Cyberbezpieczny samorząd - dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Raczki
- Dostawa różnego sprzętu komputerowego
- Doposażenie pracowni stron www i baz danych dla zawodu technik informatyk, w ramach projektu Wykształcony absolwent - poszukiwany pracownik, nr FELD.08.08-IZ.00-001/23
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego realizowanego w ramach projektu "Cyberbezpieczna Gmina Rajcza"
- Doposażenie pracowni prowadzenia rachunkowości dla zawodu technik rachunkowości w ramach projektu Wykształcony absolwent - poszukiwany pracownik, nr FELD.08.08-IZ.00-001/23
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.