Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-20
Częstochowa: Dostawa i montaż systemu nagłośnienia sali kinowej oraz ekranu do projekcji filmowej 2D i 3D w ramach cyfryzacji kina ILUZJA w Częstochowie
Numer ogłoszenia: 195360 - 2013; data zamieszczenia: 20.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Galeria Sztuki w Częstochowie , Aleja Najświętszej Maryi Panny 64, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3246057 (58), faks 034 3246057.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.galeria.czest.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorzadowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż systemu nagłośnienia sali kinowej oraz ekranu do projekcji filmowej 2D i 3D w ramach cyfryzacji kina ILUZJA w Częstochowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : 1 Zakup, dostawa ,montaż-wymiana ekranu kinowego o wymiarach 640 cm x 280 cm , dostosowanego do projekcji obrazu dwuwymiarowego 2D i trójwymiarowego 3D z projektora cyfrowego o standardzie DCI 2. Zakup , dostawa oraz montaż systemu nagłośnienia dla Kina Iluzja w Częstochowie. Sprzęt nagłaśniający powinien być w standardzie Dolby Digital DCI oraz w formacie Dolby SR dla projekcji analogowej z taśmy 35 mm. Zestaw powinien uwzględniać wymagania stawiane przez kino cyfrowe oraz powinien być kompatybilny z sygnałami audio otrzymywanymi z serwera kinowego oraz projektora analogowego na taśmę 35 mm , zainstalowanych w Kinie Iluzja w Częstochowie . Zamówienie obejmuje zakup dostawę i montaż następującego sprzętu: - Szafa aparaturowa głęboka , rack 19 szt 1; -Monitor odsłuchowo - kontrolny szt. 1 ; -Cyfrowy procesor kinowy, odpowiedni dla współpracy z serwerami kina cyfrowego Standardu DCI oraz obsługujący format Dolby Stereo SR dla projekcji analogowej z kopii 35mm szt.1 ; - Kolumna głośnikowa zaekranowa, dwudrożna, średnie sale szt.3 (maksymalna głębokość kolumny 27cm.) ; - Zestaw głośnikowy Surround dookólny,szt.10 ; - Zestaw głośnikowy kanału subbasowego efektowego szt 1 ; - Wzmacniacz mocy dla kanałów zaekranowych; 3 szt ; - Zwrotnice XT-4 głośnikowe, aktywne do biamplifikacji kanałów zaekranowych 3 szt ; - Wzmacniacze mocy dla subbasów oraz kanałów surround; 2 szt ; - Odpowiednie półki, zawiesia dla podwieszenia i rozmieszczenia optymalnego nagłośnienia widowni Sali kina Iluzja i zamocowania zestawów głośnikowych przednich i subbasowych zabezpieczonych linką , komplet okablowania głośnikowego z kabiny ; kompletny montaż, uruchomienie i zestrojenie całego systemu zamontowanego na sali kinowej zgodnie z zaleceniami Dolby Digital DCI; - Przeszkolenie pracowników w obsłudze sprzętu . Wymiary Sali kinowej Iluzja: długość - 14,6 m;szerokość -15,2 m;wysokość - 3,7 m. Wymiary kabiny projekcyjnej :długość -7,7 m; szerokość - 2,9 m; wysokość - 2,9 m.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.24.00 - Sprzęt nagłaśniający 51.31.30.00 - Usługi instalowania urządzeń dźwiękowych 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu 32.35.12.00 - Ekrany .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 10.07.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy spełniaja warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia tj. wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ; co najmniej trzy zadania odpowiadajace swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia w zakresie dostawy i montażu systemu nagłośnienia Dolby Digital DCI dla ośrodków realizujących filmowe projekcje cyfrowe o wartości każdej z usług równej co najmniej 100000 zł brutto. Ocena spełnienia warunków udziału w postepowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony Formularz oferty zawierający oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - zgodny w treści z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ wraz z załącznikiem nr 1a do SIWZ, 2. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z którego wynika zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnictwo takie może wynikać z dołączonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1)Zmiana terminu wykonania umowy - może nastąpić w przypadku: wystąpienia siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń zewnętrznych, obiektywnie niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które zasadniczo istotnie uniemożliwiają wykonywanie części lub całości zobowiązań. a)wynikających z Umowy, których nie można było przewidzieć i którym, ani Zamawiający, ani Wykonawca nie mogli zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać. b)zaistnienia nowych okoliczności, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, uzasadniających zmiany terminów wykonywania dostawy. 2)Zmiana zakresu rzeczowego dostawy może nastąpić w przypadku: a) zakończenia serii produkcyjnej danego urządzenia oraz rozpoczęcia produkcji nowego modelu o wyższych parametrach technicznych (urządzenia te będą w cenie oferty i zgodne z przedmiotem zamówienia).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.galeria.czest.pl zakładka Przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejska Galeria Sztuki Al.NMP 64; 42-200 Częstochowa ( sekretariat).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejska Galeria Sztuki Al.NMP 64; 42-200 Częstochowa ( sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany z udziałem środków Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa maszyn pralniczych i suszących do obiektów Działu Domów Studenckich Politechniki Częstochowskiej
- Dostawa monitora dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Przygotowanie, wydawanie oraz dowóz gorących posiłków dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Częstochowie
- Przygotowanie oraz dowóz ciepłych posiłków dla klientów Centrum Pomocy Dziecku Niepełnosprawnemu i Jego Rodzinie
- Dostawa drukarki fotograficznej dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Utrzymanie bieżące terenów zielonych na obszarach zarządzanych przez ZGM "TBS" w Częstochowie Sp. z o. o. - z wyłączeniem Wspólnot Mieszkaniowych
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z montażem systemu audio-video i nagłośnienia na sali konferencyjnej
- Dostawa sprzętu komputerowego i sieciowego
- Dostawa pomocy dydaktycznych, w ramach projektu pt. "Rozwój przedszkolaków z sześciu przedszkoli w Gminie Lwówek".
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach Projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Wyposażenie pracowni w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Sieradzu - etap I
- Wyposażenie pracowni w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Sieradzu - etap I
więcej: Sprzęt nagłaśniający »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.