To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-07-18
Gniezno: Wykonanie reklamy oraz wynajęcie powierzchni do jej umieszczenia na bilbordach w trzech polskich miastach
Numer ogłoszenia: 195369 - 2011; data zamieszczenia: 18.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 141444 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gnieźnieński, ul. Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4240706, faks 061 4240770.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie reklamy oraz wynajęcie powierzchni do jej umieszczenia na bilbordach w trzech polskich miastach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przygotowanie i wykonanie reklamy oraz wynajęcie powierzchni do jej umieszczenia na bilbordach w 3 polskich miastach (Łódź, Gdańsk, Wrocław), w ramach projektu pn. Tu powstała Polska - promocja kulturowego produktu turystycznego Powiatu Gnieźnieńskiego, wizerunkowego produktu Wielkopolski, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia:W ramach niniejszego zamówienia przewiduje się przeprowadzenie pełnych kampanii bilbordowych w 3 polskich miastach - w Łodzi, Gdańsku i Wrocławiu. Pod pojęciem pełnej kampanii rozumie się: przygotowanie projektu reklamy wydruk reklamy w odpowiedniej ilości (od 5 - 10 jednostronnych reklam bilbordowych przy strategicznych trasach wjazdowych do każdego z ww miast, czyli w sumie 30 szt.) umieszczenie jej na nośnikach outdoorowych wynajęcie powierzchni na ww nośnikach przez okres pełnych 6 miesięcy (optymalny okres od początku kwietnia 2012 do końca września 2012) po zakończeniu ekspozycji reklam ich demontaż. Wymagania techniczne (minimalne): każdy z bilbordów winien być stały; bilbordy jednostronne o wymiarach 6 x 3 m; montaż zawieszenia 2 m od gruntu; każda z tablic ustawiona przy drogach dojazdowych do: Gdańska, Łodzi i Wrocławia powinna posiadać zabezpieczenie zgodnie z właściwymi normami unijnymi, a także uwzględniając stabilną konstrukcję stalową wyposażoną w dodatkową powierzchnię reklamową w postaci pionowego otoku w kształcie łuku zaprojektowana zgodnie z normą PN-77 B-02011 Obciążenie wiatrem dla I i II strefy wiatrów na terenie Polski; zabezpieczenie antykorozyjne powłoką lakierniczą (malowanie natryskowe); panele blachy ocynkowanej gr. 1.0 mm, zaginane krawędziowo; bilbordy muszą być widoczne na trasach dojazdowych wymienionych miast w obu kierunkach każdy nośnik musi posiadać estetyczną, wolną od jakichkolwiek graffiti lub innych malowideł, nie zniszczoną i nie uszkodzoną ramę w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych oraz ingerencji osób trzecich wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia wysokiej jakości wydruku reklamy przez cały okres trwania kampanii wszystkie ewentualnie wymagane pozwolenia, zezwolenia na umieszczenie reklam należą do Wykonawcy; Wymagania merytoryczne (co do treści zawartych na bilbordach): akcja bilbordowa Powiatu Gnieźnieńskiego w szczególny sposób ma na celu propagowanie obszaru Powiatu Gnieźnieńskiego i regionu, jako miejsca gdzie powstało państwo polskie; reklama outdoorowa musi być spójna z identyfikacją wizualną powiatu, przygotowany projekt reklamy i wykaz miejsc umieszczenia tych reklam wymaga akceptacji upoważnionego pracownika Wydziału Promocji i Rozwoju Starostwa Powiatowego w Gnieźnie; czas trwania kampanii równocześnie we: Wrocławiu, Łodzi i Gdańsku obejmie okres pełnych 6 miesięcy; oznakowanie zgodnie z Instrukcją oznakowania przedsięwzięć dofinansowywanych ze środków Unii Europejskiej, logo Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia badań dotyczących określenia przepustowości odbiorców według danej lokalizacji składając dokument zaświadczający przepustowość oglądalności według danej lokalizacji Zamawiającemu po zakończeniu kampanii a także na żądanie w trakcie jej trwania. Wykonawca nie może bez pisemnej zgody Zamawiającego używać w innym celu niż realizacja kompanii żadnych treści, ani danych i informacji powstałych w ramach zamówienia, ani udostępniać ich osobom instytucjom trzecim w żadnej formie zarówno w trakcie trwania zlecenia jak i po jego zakończeniu bez żadnych ograniczeń czasowych. Wykonawca uznaje i przyjmuje nadzór Zamawiającego w zakresie zamawianego zlecenia. Warunki płatności: Płatność nastąpi po zakończeniu kompanii poprzez przedłożenie przez Wykonawcę faktury VAT płatnej w terminie 30 dni, licząc od daty wpływu faktury do siedziby Zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe 79.34.10.00 - Usługi reklamowe 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Tu powstała Polska - promocja kulturowego produktu turystycznego Powiatu Gnieźnieńskiego, wizerunkowego produktu Wielkopolski, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STROER MEDIA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
STROER MEDIA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- STROER out of Home media Sp. z o.o., Sp. komandytowa, 00-762 Warszawa, ul. Belwederska 6A, ul. Belwederska 6A, 00-792 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 158699,19 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 194000,00
Oferta z najniższą ceną: 194000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 354486,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- Bieżące remonty nawierzchni dróg gruntowych i tłuczniowych w Gminie Gniezno w 2025 roku
- Termomodernizacja budynków oświatowych Powiatu Gnieźnieńskiego etap I - ZSE im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Gnieźnie i Hala sportowa z zapleczem i łącznikiem II LO im. Dąbrówki w Gnieźnie
- Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach projektu "Cyberbezpieczne Starostwo Powiatowe w Gnieźnie i jednostki podległe" Etap I
- Wykonanie oznakowania poziomego na drogach gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Gniezna
- Budowa ścieżki rowerowej Osiniec - Szczytniki Duchowne w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2214P Osiniec - Lubochnia
więcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa druków małoformatowych i materiałów reklamowych do Narodowego Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego we Wrocławiu.
- Dostawa artykułów promocyjnych oraz druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
- Zaprojektowanie, wykonanie, oznakowanie i dostawa materiałów promocyjnych na konferencję "Demonstracje z zakresu produkcji i wykorzystania krajowych źródeł białka na cele paszowe".
- "Dostawa materiałów reklamowych z logo dla Wydziału Medycznego Uniwersytetu Warszawskiego"
- Zakup artykułów promocyjnych oznakowanych logiem Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie i nazwą wydziału.
- Zakup artykułów promocyjnych ze znakowaniem UMG
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.