eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów WielkopolskiPrzetarg nieograniczony na dostawy płynów infuzyjnych oraz materiałów opatrunkowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-29

Ostrów Wielkopolski: Przetarg nieograniczony na dostawy płynów infuzyjnych oraz materiałów opatrunkowych
Numer ogłoszenia: 19537 - 2008; data zamieszczenia: 29.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Limanowskiego 20/22, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5951118, fax 062 7362909.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.osw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawy płynów infuzyjnych oraz materiałów opatrunkowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa płynów infuzyjnych oraz materiałów opatrunkowych dla Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowie Wielkopolskim, Pakiet nr 1 - obejmuje dostawy płynów infuzyjnych wg asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2 do siwz Pakiet nr 2 - obejmuje dostawy kompresów, gaz, wat wg asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2 do siwz Pakiet nr 3 - obejmuje dostawy opasek gipsowych wg asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2 do siwz Pakiet nr 4 - obejmuje dostawy zestawów zabiegowych jałowych, tupfery wg asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2 do siwz Pakiet nr 5 - obejmuje dostawy plastrów wg asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2 do siwz Pakiet nr 6 - obejmuje dostawy foli chirurgicznych, chusteczek odkazających wg asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2 do siwz Pakiet nr 7 - obejmuje dostawy opatrunków specjalistycznych wg asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2 do siwz

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.25.00 - Płyny dożylne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.25.00 - Płyny dożylne Oryginalny kod CPV: 33.14.11.10 - Opatrunki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.10 - Opatrunki Oryginalny kod CPV: 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2, spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w punkcie IX siwz oraz w niniejszym ogłoszeniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta wykonawcy musi zawierać: a) Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiący załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; Dla potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, do oferty należy załączyć: b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga dla przedmiotu zamówienia spełnienia parametrów określonych w załączniku nr 2 do siwz, co będzie oceniane przez Zamawiającego na podstawie wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę załącznika nr 2. Wyroby lecznicze stanowiące przedmiot zamówienia winny być wprowadzone do obrotu i używania zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity: Dz. U. 2004.53.533 z późniejszymi zmianami), co będzie oceniane przez Zamawiającego na podstawie wypełnionego załącznika nr 5a do siwz . Wyroby medyczne stanowiące przedmiot zamówienia winny być wprowadzone do obrotu i używania zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych ( Dz.U. 2004.93.896. z późniejszymi zmianami), co będzie oceniane przez Zamawiającego na podstawie wypełnionego załącznika do siwz nr 5b. Dla produktów w pakiecie nr 4 - Zestawy zabiegowe jałowe, tupfery - pozycje 9,10,11 oraz od pozycji 19 do 44 (włącznie), Zamawiający wymaga dołączenia do oferty dokumentu potwierdzającego walidację procesu sterylizacji pod postacią Raportu z Walidacji. Dla produktu w pakiecie nr 2 - Kompresy, gaza, wata - pozycja nr 7, Zamawiający wymaga przedstawienia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymogu: prania wstępnego (np. - karta techniczna).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.osw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ul. Limanowskiego 20/22 63-400 Ostrów Wielkopolski.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2008 godzina 12:00, miejsce: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ul. Limanowskiego 20/22 63-400 Ostrów Wielkopolski -sekretariat - pokój nr 10 Budynku Administracyjnego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Płyny infuzyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 - obejmuje dostawy płynów infuzyjnych wg asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2 do siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.25.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kompresy, gaza, wata.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 2 - obejmuje dostawy kompresów, gaz, wat wg asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2 do siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opaski gipsowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 3 - obejmuje dostawy opasek gipsowych wg asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2 do siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zestawy zabiegowe jałowe, tupfery.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 4 - obejmuje dostawy zestawów zabiegowych jałowych, tupfery wg asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2 do siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Plastry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 5 - obejmuje dostawy plastrów wg asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2 do siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Folie chirurgiczne, chusteczki odkażające.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 6 - obejmuje dostawy foli chirurgicznych, chusteczek odkażających wg asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2 do siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1, 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Opatrunki specjalistyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 7 - obejmuje dostawy opatrunków specjalistycznych wg asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2 do siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.