Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-22
Brańsk: Dostawa drewna opałowego do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku
w okresie 12 miesięcy od daty udzielenia zamówienia.
Numer ogłoszenia: 19538 - 2010; data zamieszczenia: 22.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II , ul. Jana Pawła II 14, 17-120 Brańsk, woj. podlaskie, tel. 085 7375132, faks 085 7375060.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsbransk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu powiatowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drewna opałowego do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku w okresie 12 miesięcy od daty udzielenia zamówienia..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.ZadanieI (Drewno liściaste twarde (brzoza,dąb,grab)długość (<120cm) przekrój poprzeczny> (10cm>30cm),pow. 30cm szczepane 100mp 2.ZadanieII (Obrzyny z drewna liściastego twardego (tzw.opoły)długość (110-130cm) przekrój poprzeczny> 2cm w najgrubszym punkcie), wilgotność< 50% 300 m.p 3.Zadanie III (Odpady jednego rodzaju- trociny, obrzyny krótkie lub zrębki) z drewa liściastego twardego twarde minimalna wartość energetyczna 12MJ/kg bez zanieczyszczeń (ziemia kamienie itp.). Wilgotność<50% -Dopuszcza się odpady zmieszane np. zrębki,kora,obrzyny krótkie itp. 400mp. 4.Zadanie IV (Obrzyny z drewna liściastego twardego-(zrzyny), długość (~120cm) przekrój poprzeczny > (2x2cm), wilgotność< 50% 300mp..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.41.60.00 - Odpady drzewne 03.41.30.00 - Drewno opałowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 500.00 PLN Dla poszczególnych zadań wysokość wadium wynosi: 1. 0 PLN, 2. 200.00 PLN, 3. 150.00 PLN, 4. 150.00 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dostawa do siedziby Zamawiającego (część II,III,IV), O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 z 2007 roku, poz. 1655 ze zm.), b) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń określonych szczegółowo w SIWZ, wg formuły: spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz oferty sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) wypełniony formularz cenowy, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ (podane ceny brutto w załączniku nr 2 do SIWZ obejmują zakup wraz z transportem do siedziby zamawiającego), nie dotyczy. zadania I c) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 z 2007 roku poz. 1655 ze zm.), stanowiące załączniki nr 3 i 3a do SIWZ, d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) parafowany projekt umowy Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę podpisująca ofertę. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub oświadczeń może spowodować odrzucenie oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatbielski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego pokój 113.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2010 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok.101.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.