Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2014-09-12
P³ock: Dostawa szczepionek
Numer og³oszenia: 195459 - 2014; data zamieszczenia: 12.09.2014
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: P³ocki Zak³ad Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. , ul. Ko¶ciuszki 28, 09-402 P³ock, woj. mazowieckie, tel. 24 3645100, 3645124, faks 24 3645102, 3645249.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpitalplock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa szczepionek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa szczepionek z podzia³em na 8 pakietów. Oznaczenie kodowe Wspólnego S³ownika Zamówieñ CPV: 33651600-4.Termin wykonania zamówienia: sukcesywnie przez 12 miesiêcy licz±c od daty zawarcia umowy. Pakiet Nr 1 Szczepionki p/b³onicy, tê¿cowi, krztu¶cowi, polio- i haemophylus influenzae (I), Pakiet Nr 2 Szczepionki przeciwko grypie, Pakiet Nr 3 Szczepionka przeciw WZW typ B dla doros³ych, Pakiet Nr 4 Szczepionka pediatryczna przeciw WZW typ B, Pakiet Nr 5 Szczepionki przeciw meningokokom (toksoid tê¿cowy), Pakiet Nr 6 Szczepionki p/b³onicy, tê¿cowi, krztu¶cowi, polio- i haemophylus influenzae (II), Pakiet Nr 7 Szczepionka przeciw HPV, Pakiet Nr 8 Szczepionka przeciw pneumokokom.
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.65.16.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
warunek ten bêdzie spe³niony przez Wykonawcê, który posiada aktualn± koncesjê/zezwolenie GIF na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej/sk³adu celnego/sk³adu konsygnacyjnego
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³nienia tego warunku
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³nienia tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³nienia tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³nienia tego warunku
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
- potwierdzenie posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania, w szczególno¶ci koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wype³niony i podpisany Formularz Ofertowy - wg Za³±cznika Nr 3 do SIWZ, 2.Wype³niony(e) i podpisany(e) Formularz(e) cenowy(e) - wg Za³±cznika Nr 6.1 - 6.8 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ustawy, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ nastêpuj±cych zmian postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci z³o¿onej w postêpowaniu oferty: a.zmiana przepisów prawa lub istotnych i korzystnych z uwagi na dzia³alno¶æ dla Zamawiaj±cego stosunków umownych; b.zmiana urzêdowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wy³±cznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, z zastrze¿eniem, ¿e zmiana ta wchodzi w ¿ycie z dniem wej¶cia w ¿ycie aktu prawnego wprowadzaj±cego tê zmianê; c.zmiana stawek op³at celnych wprowadzonych decyzjami odpowiednich w³adz pañstwowych; d.je¿eli Wykonawca zostanie obarczony obowi±zkiem zap³acenia podatku, który nie obowi±zywa³ w dniu podpisania umowy, ale musi zostaæ wpisany do faktury z dnia dostawy, przy za³o¿eniu, ¿e ceny jednostkowe netto pozostaj± bez zmian; e.zmiana producenta przedmiotu umowy, w przypadku gdy producent wskazany w ofercie przez Wykonawcê wycofa³ siê z produkcji - przy cenie nie wiêkszej ni¿ w niniejszej umowie; f.dostarczenia produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objêtego niniejsz± umow± w przypadku, gdy wyst±pi przej¶ciowy brak ca³o¶ci lub czê¶ci produktu z przyczyn le¿±cych po stronie producenta; g.niewykorzystania warto¶ci umowy (w zakresie poszczególnych pakietów) w terminie 12 miesiêcy, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ przed³u¿enia okresu obowi±zywania umowy na czas okre¶lony, nie d³u¿ej jednak ni¿ do wykorzystania warto¶ci umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalplock.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: P³ocki Zak³ad Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Ko¶ciuszki 28, 09 - 402 P³ock, Dzia³ Zamówieñ Publicznych, pok. Nr
203..
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 22.09.2014 godzina 09:30, miejsce: P³ocki Zak³ad Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o.,ul. Ko¶ciuszki 28, 09 - 402 P³ock, Dzia³ Zamówieñ Publicznych, pok. Nr 203..
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Dostawa i monta¿ mebli biurowych do Oddzia³u ZUS w P³ocku i terenowych jednostek organizacyjnych
- Dostawa nowej minikoparki wraz z osprzêtem
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej budowy ulic: ¦w. Huberta, Jastrzêbia, Drozdowa, Lisia, ¯urawia, Szpacza, ¯ywiczna, Jaskó³cza, Zajêcza, Motylowa.
- Wymiana stolarki drzwiowej wewnêtrznej, remont posadzki w trzech salach lekcyjnych i gabinecie lekarskim w Zespole Szkó³ Ekonomiczno-Kupieckich w P³ocku
- Sporz±dzenie operatów szacunkowych dla potrzeb aktualizacji op³at rocznych za trwa³y zarz±d i u¿ytkowanie wieczyste
- Zakup licencji serwerowych, urz±dzeñ typu access point oraz urz±dzeñ wielofunkcyjnych na potrzeby Akademii Mazowieckiej w P³ocku.
wiêcej: przetargi w P³ocku »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.