eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćUsługa sprzedaży jednorazowych biletów parkingowych na terenie ulic i placów miasta Zamość

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-21

Zamość: Usługa sprzedaży jednorazowych biletów parkingowych na terenie ulic i placów miasta Zamość
Numer ogłoszenia: 195519 - 2008; data zamieszczenia: 21.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Grodzkich w Zamościu, ul. Partyzantów 61, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6383198, fax 084 6396189.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdg.zamosc.bip.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzedaży jednorazowych biletów parkingowych na terenie ulic i placów miasta Zamość.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Usługa sprzedaży jednorazowych biletów parkingowych na terenie ulic i placów miasta Zamość, w rozbiciu na : Zadanie 1 - Sprzedaż jednorazowych biletów parkingowych na Placu Stefanidesa. Zadanie 2 - Sprzedaż jednorazowych biletów parkingowych na Placu Wolności. Zadanie 3 - Sprzedaż jednorazowych biletów parkingowych na ul. Kolegiackiej. Zadanie 4 - Sprzedaż jednorazowych biletów parkingowych na Rynku Nowego Miasta . Zadanie 5 - Sprzedaż jednorazowych biletów parkingowych na ul. Mikołaja Reja. Zadanie 6 - Sprzedaż jednorazowych biletów parkingowych na ul. Gminnej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 63.22.40.00 - Usługi w zakresie obsługi parkingów Kod CPV wg słownika 2008: 63.71.24.00 - Usługi w zakresie obsługi parkingów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta wymaga wadium : Zadanie 1 - 1200,00 zł Zadanie 2 - 1100,00 zł Zadanie 3 - 560,00 zł Zadanie 4 - 600,00 zł Zadanie 5 - 600,00 zł Zadanie 6 - 300,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) prowadzą działalność gospodarczą, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 ustawy Pzp). 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1/.wypełniony formularz ofertowy [wg załączonego druku]; 2/.aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]; 3/.oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych [na formularzu ofertowym]; 4/.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4-8 Ustawy Prawo zamówień publicznych [wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]; 5/.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy Prawo zamówień publicznych [wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]; 6/.aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; 7/.aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; 8/.polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia . 9/. Wypełniony i zaakceptowany wzór umowy - [ wypełniony wg załącznika]; 10/. ksero wpłaty wadium, wniesionego w każdej formie; Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy (z wyłączeniem pełnomocnictwa, które musi być w oryginale).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdg.zamosc.bip.info.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Grodzkich w Zamościu, ul. Partyzantów 61,22-400 Zamość, II piętro, pok. nr 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w dwóch zamkniętych kopertach w siedzibie Zamawiającego w Zamościu ul. Partyzantów 61 pokój nr 1 do dnia 11.09. 2008 roku do godz. 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Sprzedaż jednorazowych biletów parkingowych na Placu Stefanidesa..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedaż jednorazowych biletów parkingowych na Placu Stefanidesa..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.22.40.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Sprzedaż jednorazowych biletów parkingowych na Placu Wolności..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedaż jednorazowych biletów parkingowych na Placu Wolności..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.22.40.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - Sprzedaż jednorazowych biletów parkingowych na ul. Kolegiackiej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedaż jednorazowych biletów parkingowych na ul. Kolegiackiej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.22.40.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 - Sprzedaż jednorazowych biletów parkingowych na Rynku Nowego Miasta ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedaż jednorazowych biletów parkingowych na Rynku Nowego Miasta ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.22.40.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 - Sprzedaż jednorazowych biletów parkingowych na ul. Mikołaja Reja..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedaż jednorazowych biletów parkingowych na ul. Mikołaja Reja..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.22.40.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6 - Sprzedaż jednorazowych biletów parkingowych na ul. Gminnej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedaż jednorazowych biletów parkingowych na ul. Gminnej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.22.40.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.