Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-07-31
Zduńska Wola: Wykonanie przyłączy wodociągowo-kanalizacyjnych i łazienek wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu miasta w budynku Sieradzka 23 w Zduńskiej Woli
Numer ogłoszenia: 195542 - 2015; data zamieszczenia: 31.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Złotnicki" Sp. z o.o. , ul. Kościelna 8, 98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie, tel. 043 8232449, faks 043 8232449.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.tbs-zlotnicki.akcessnet.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Towarzystwo Budownictwa Społecznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przyłączy wodociągowo-kanalizacyjnych i łazienek wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu miasta w budynku Sieradzka 23 w Zduńskiej Woli.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przyłączy wodociągowo-kanalizacyjnych i łazienek wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu miasta w budynku Sieradzka 23 w Zduńskiej Woli. Prace remontowe polegać będą na : - wydzielenie (z przestrzeni lokali mieszkalnych) ścianami działowymi pomieszczeń dla łazienek, - wyposażenie łazienek w instalacje wod-kan, elektryczną, wentylacyjna, - wykonanie instalacji zewnętrznej kanalizacji sanitarnej i połączenie jej z instalacją wewnętrzną oraz przyłączem, - połączenie instalacji wodociągowej pionami z wyprowadzeniem na zewnątrz budynków, - pozostałe prace wykończeniowe - do odbioru wykonawca zobowiązany jest sporządzić następujące dokumenty: - protokoły z wykonanych pomiarów rezystancji izolacji instalacji elektrycznej oraz ciągłości przewodów ochronnych, w tym głównych i dodatkowych (miejscowych) połączeń wyrównawczych, - protokoły z wykonanych pomiarów impedancji pętli zwarcia, rezystancji uziemień oraz prób działania wyłączników różnicowo prądowych, - certyfikaty i aprobaty techniczne urządzeń (aktualne świadectwo- certyfikat kalibracji przyrządów pomiarowych) i wyrobów, - certyfikaty i aprobaty techniczne urządzeń i wyrobów, - schemat jednokreskowy instalacji elektrycznej, - protokół ze sprawdzenia stanu technicznego instalacji elektrycznej przez Zakład Energetyczny..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Do 50% wartości zamówienia
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.90 - Remont starych budynków 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium :w wysokości 1300,00 zł. Wadium można wnieść w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej- poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Wadium wniesione w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Inwestora nr 08 1240 3305 1111 0000 2936 0048 w Banku PEKAO S.A. I Oddział w Zduńskiej Woli. Wadium zostanie zwrócone: a. wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą. b. wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą po zawarciu umowy i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed terminem składania ofert. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert - co oznacza, iż przed terminem określonym w punkcie 14.10 SIWZ wadium musi znajdować się na rachunku Inwestora. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej, oryginał dokumentu potwierdzającego jego wniesienie należy załączyć do oferty w taki sposób, aby możliwe było jego wyłączenie na wniosek Wykonawcy bez naruszania zwartości oferty. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej dokument wadialny gwarancja bankowa, polisa ubezpieczeniowa powinien zawierać stwierdzenie: wystawca zobowiązuje się nieodwołalnie, bezwarunkowo i na pierwsze pisemne żądanie zawierające uzasadnienie wypłacić kwotę wadium w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w Ustawie Prawo zamówień publicznych lub o podobnej treści. Okres ważności tego dokumentu musi rozpoczynać się w dniu składania ofert i obejmować co najmniej okres związania ofertą.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność stanowiąca przedmiot zamówienia nie wymaga posiadania szczególnych uprawnień wynikających z przepisów prawa.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca dołączy do oferty wykaz zawierający co najmniej jedno zamówienie wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat zamówień na kwotę nie mniejszą niż 15 000,00 zł każda, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia w zakresie w którym złoży ofertę, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały należycie wykonane. Wykaz robót budowlanych może przedłożyć jeden z wspólnie występujących wykonawców jeśli spełnia warunek samodzielnie. Jeżeli wykonawcy spełniają ten warunek łącznie - przedkładają wspólny wykaz, który łącznie potwierdza spełnienie warunku podpisany przez wszystkich wykonawców występujących wspólnie lub pełnomocnika.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie dysponowania potencjału technicznego Zamawiający nie określa się szczególnych wymagań.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 30.000,00 zł. Przy wykazywaniu spełnienia tego warunku Wykonawca nie może powoływać się na potencjał innego podmiotu. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia polisę składa każdy z wykonawców z tym iż kwota jego polisy musi być proporcjonalna co zakresu prac które będzie wykonywał a ich łączna suma nie mniejsza niż 30 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
- inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
. opłaconą polisę OC (oryginał) na kwotę nie mniejszą niż 30 000,00, zł a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tbs-zlotnicki.akcesesnet.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Towarzystwie Budownictwa Społecznego ZŁOTNICKI sp z o. o w Zduńskiej Woli przy ul. Kościelnej 8, pokój nr 3, I piętro sekretariat..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Towarzystwie Budownictwa Społecznego ZŁOTNICKI sp z o. o w Zduńskiej Woli przy ul. Kościelnej 8, pokój nr 3, I piętro sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZDUŃSKIEJ WOLI
- Odnawialne źródła energii w budynkach użyteczności publicznej Powiatu Zduńskowolskiego w zakresie instalacji fotowoltaicznej
- Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego dla Urzędu Miasta Zduńska Wola w 2025 r.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz usług kurierskich w obrocie krajowym dla Urzędu Miasta Zduńska Wola na okres 12 miesięcy.
- Zakup i dostawie tablic rejestracyjnych oraz odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych dla potrzeb Powiatu Zduńskowolskiego
- Sukcesywny zakup paliw płynnych dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Zduńskiej Woli
- Konserwacja oświetlenia ulicznego w 2025 r.
więcej: przetargi w Zduńskiej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej, położonego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudową parteru bud. ŻCOP-segm. "D" wraz ze zmianą spos. użytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, montaż windy
- Przedszkole nr 9 w Rybniku przy ul. Henryka Wieniawskiego 9, dzielnica Śródmieście - termomodernizacja budynku wraz z robotami towarzyszącymi.
- Termomodernizacja krytej pływalni "Słowianka" w Jaworze.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.