To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-11
Ostrów Wielkopolski: Usługa cateringowa dla 25 dzieci, dostawy mebli szkolnych w związku z prowadzeniem zajęć edukacyjnych w ramach projektu Podajmy sobie ręce, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 195547 - 2012; data zamieszczenia: 11.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 322104 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ostrów Wielkopolski, Aleje Powstańców Wielkopolskich 12, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062/7351190, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa cateringowa dla 25 dzieci, dostawy mebli szkolnych w związku z prowadzeniem zajęć edukacyjnych w ramach projektu Podajmy sobie ręce, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringowa dla 25 dzieci, dostawy mebli szkolnych w związku z prowadzeniem zajęć edukacyjnych w ramach projektu pt. Podajmy sobie ręce w oddziale przedszkolnym Szkoły Podstawowej w Słaborowicach. Zamówienie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części: Część I Usługa cateringowa dla 25 dzieci oddziału przedszkolnego - sukcesywne, codzienne dostawy wyżywienia w opakowaniach jednorazowych. 2 razy w tygodniu zupa-gotowana na mięsie, porcji rosołowej w zależności od rodzaju zupy z dodatkiem makaronu, ryżu lub warzyw i ziemniaków - 250 ml. 3 razy w tygodniu drugie danie - mięso 150 gram (różne rodzaje), ziemniaki 150 gram lub ryz, kasza, surówka lub innego rodzaju jarzyna, napój kompot lub sok 100 ml. Każdego dnia jogurt lub owoc (wymiennie) w dni kiedy podawana jest zupa dodatkowo drożdżówka lub innego rodzaju ciasto o zbliżonej wartości gramowej. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca przedstawiał będzie do akceptacji dyrektorowi Szkoły tygodniowy projekt menu. Zamawiający w terminie 1 dnia dokona akceptacji menu lub zgłosi uwagi, które Wykonawca ma obowiązek uwzględnić. Kod CPV: 55.52.00.00-1 - usługa dostarczania posiłków 39.16.00.00-1 - meble szkolne. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: 1) Część I - usługa cateringowa. 2) Część II - dostawa mebli szkolnych. 3. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 1) Dostawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 3) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Dostawcy. 4) Meble - muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości lub inne dokumenty dopuszczające do użytku w placówkach oświatowych. Wymagany okres gwarancji: - meble szkolne - min. 24 miesiące od dnia odbioru. Część II 1. Komplet mebli: 1) Szafka dwudrzwiowa o wymiarach 1040x450x1270 wykonana z płyty laminowanej o grubości 18 mm, korpus szafki i drzwiczki okleinowane 2 mm ABS (kolorystyka do ustalenia z zamawiającym) 2) Regał aktowy o wymiarach 1040x450x1270 wykonany z płyty laminowanej o grubości 18 mm okleinowany 2 mm ABS (kolorystyka do ustalenia z zamawiającym) - 2 szt. 3) Komoda z 8 szufladami o wymiarach 1040x450x1270 wykonana z płyty laminowanej o grubości 18 mm okleinowanej 2 mm ABS (kolorystyka do ustalenia z zamawiającym) 4) Szafka o wymiarach 1040x450x1270 z drzwiczkami po bokach i półkami w środkowej części, wykonana z płyty laminowanej o grubości 18 mm okleinowanej 2 mm ABS (kolorystyka do ustalenia z zamawiającym) 5) Biurko Nauczyciela blat z drewna, stelaż metalowy śr.35 (kolorystyka do ustalenia z zamawiającym) 6) Krzesełko stelaż metalowy siedzisko i oparcie ze sklejki. 2. Komplet krzeseł - 25 szt. (rozmiar 3 i 4) 3. Stoliki 4 osobowe - 6 szt. 4. Wyposażenie szatni - szafki z wieszakami na odzież dla 25 dzieci oddziału przedszkolnego...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00-1, 39.16.00.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część I - usługa cateringowa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POZYTYWKA-CATERING PAWEŁ JASKUŁA
jakie przetargi wygrała firma
POZYTYWKA-CATERING PAWEŁ JASKUŁA
- Restauracja Stylowa, ul. Rynek - Wladysława Jagiełły, 63-520 Grabów n. Prosną, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50925,92 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 42900,00
Oferta z najniższą ceną: 42900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 108790,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część II - dostawa mebli szkolnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FABRYKA POMOCY NAUKOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FABRYKA POMOCY NAUKOWYCH SP. Z O.O.
- Fabryka Pomocy Naukowych sp. z o.o., ul. Słowiańska 7, 48-300 Nysa, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9219,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6632,16
Oferta z najniższą ceną: 6632,16 / Oferta z najwyższą ceną: 8102,56
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawa materiałów zużywalnych do diagnostyki obrazowej
- Nadawanie identyfikatorów ewidencyjnych materiałów zasobu, skanowanie analogowych materiałów zasobu i ich wprowadzenie do bazy danych oraz georeferencja z podziałem na zadania
- Nadzór autorski, serwis oraz dostawa licencji systemu informatycznego AMMS/ InfoMedica
- Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 7 im. Gen. J. Bema w Ostrowie Wielkopolskim.
- Skanowanie analogowych dowodów zmian danych ewidencyjnych oraz dokumentów stanowiących podstawy wpisów w operacie ewidencyjnym z podziałem na zadania
- Dostawa mebli biurowych dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Ostrowie Wielkopolskim.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usługi restauracyjnej"
- Usługa cateringu - przygotowania i dostawy wyżywienia dla 47 dzieci w wieku od 20 tygodnia do lat 3, które uczęszczają do Miejsko-Gminnego Żłobka w Łopusznie w roku 2025
- USŁUGA PRZYGOTOWYWANIA I DOSTARCZANIA POSIŁKÓW Z TYTUŁU ŻYWIENIA OSÓB ZATRZYMANYCH NA TERENIE DZIAŁANIA JEDNOSTEK POLICJI woj. PODLASKIEGO
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby organizacji spotkań, grup roboczych organizowanych przez komórki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie
- Świadczenie usługi cateringowej wraz z obsługą kelnerską wydarzenia pn. Spotkanie Wielkanocne dla gości Hotelu Książ.
- Kompleksowa organizacja dwudniowego Seminarium dla członków Wojewódzkiego Zespołu Koordynacji do spraw wdrażania Zintegrowanej Strategii Umiejętności 2030 w województwie lubelskim ..
więcej: Meble szkolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.