To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-25
Ruda Śląska: Przetarg nieograniczony nr 35/PN/13 na dostawę odczynników wraz z dzierżawą sprzętu do wykonania badań grup krwi i przeciwciał metodą klasyczną i mikrometodą kolumnową
Numer ogłoszenia: 195559 - 2013; data zamieszczenia: 25.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 139719 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o., ul. W. Lipa 2, 41-703 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 32 248 24 52, faks 32 779 59 12.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony nr 35/PN/13 na dostawę odczynników wraz z dzierżawą sprzętu do wykonania badań grup krwi i przeciwciał metodą klasyczną i mikrometodą kolumnową.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników wraz z dzierżawą sprzętu do wykonywania badań grup krwi i przeciwciał metodą klasyczną i mikrometodą kolumnową dla Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. 2. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oferty pełnej, zawierającej wszystkie wymienione elementy (tj.sprzęt wraz z oryginalnymi odczynnikami). Oferowany sprzęt, odczynniki oraz materiały eksploatacyjne muszą być kompatybilne - dotyczy pakietu III. 3. Ilości przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Podane ilości mogą ulec zmniejszeniu. 4. Główna dostawa krwinek jeden raz w miesiącu, terminy dostaw winny być podane z wyprzedzeniem - harmonogram dostaw zostanie przedstawiony przez Wykonawcę na piśmie w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy Kierownikowi Medycznego Laboratorium Diagnostycznego. 5. Ciągła możliwość do kupienia krwinek według potrzeb Zamawiającego, pomiędzy dostawami głównymi. 6. Każda seria krwinek dostarczonych musi mieć w zestawie pełną charakterystykę antygenową układu Kell - K,k,Kpa, Kpb, Jka, Jkb - dotyczy pakietu I. 7. Odczynniki gotowe do użycia - dotyczy pakietu II. Do oferty należy doliczyć niezbędne firmowe odczynniki i materiały zużywalne zgodnie z ilością oznaczeń - dotyczy pakietu III. 8. Każda seria dostarczonych odczynników musi mieć świadectwo jakości wydane przez IHiT w Warszawie lub WIM w Warszawie - dotyczy pakietu I, II poz. 1-7, natomiast dla pozycji 8 tylko znak CE i świadectwo jakości do każdej serii. 9. Termin ważności odczynników i mikrokart żelowych - 12 miesięcy, krwinek i materiałów kontrolnych - 5 tygodni. 10. Zamawiający wymaga kontroli zewnątrzlaboratoryjnej międzynarodowej potwierdzonej certyfikatem w zakresie podstawowym (1 raz w roku) oraz w zakresie rozszerzonym ( 1 x w roku) - dotyczy pakietu III. 11. Dostawa transportem monitorowanym pod względem temperatury 2-8°C potwierdzona wydrukiem. Wydruk z poprzednich dostaw jako załącznik do ofert - dotyczy pakietu I, II, III. 12. Wszystkie oferowane produkty muszą pochodzić od jednego producenta zapewniając walidację metody (z wyjątkiem krwinek wzorcowych) - dotyczy pakietu III. 13. Dostawa odczynników oraz materiałów eksploatacyjnych będzie następowała sukcesywnie, w drodze okresowych zamówień pisemnych (w tym poprzez faks) zgłaszanych przez Zamawiającego, transportem Wykonawcy w terminie do 5 dni od daty złożenia zamówienia, w godzinach 7.00-15.00 do pomieszczeń Medycznego Laboratorium Diagnostycznego Szpitala Miejskiego w Rudzie Ślaskiej Sp. z o.o. na koszt Wykonawcy. 14. Dostawa krwinek i odczynników nastąpi na koszt Wykonawcy. 15. Oferowany sprzęt będzie objęty gwarancją i bezpłatnym serwisem przez cały okres trwania umowy. Wymagany czas reakcji serwisu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Ponadto Zamawiający wymaga minimum raz w roku przeglądu technicznego sprzętu (dotyczy pakietu III) ewentualnie wg zaleceń producenta. 16. Zamawiający wymaga, aby dostawa i wymiana części zamiennych (dostarczenie i zamontowanie - czyli transport i usługi serwisanta wraz z jego przyjazdem) następowały na koszt Wykonawcy. Zamawiający ponosi tylko i wyłącznie koszt materiałów eksploatacyjnych, które ulegają zużyciu w wyniku normalnej eksploatacji urządzeń - dotyczy pakietu III. 17. Dostawa i instalacja sprzętu nastąpi w ciągu 21 dni od daty podpisania umowy. Wykonawca dostarczy również bezpłatnie (rozruchowy) pakiet odczynników i akcesoriów - dotyczy pakietu III. 18. Wszystkie materiały potrzebne do realizacji zamówienia należy obliczyć z należytą starannością. W przypadku wystąpienia braków w odczynnikach, materiałach kontrolnych i akcesoriach potrzebnych do wykonania przedstawionej ilości badań, koszty uzupełniających towarów pokryje Wykonawca - dotyczy pakietu III. 19. Urządzenia zostaną przekazane protokołem zdawczo-odbiorczym podpisanym przez przedstawicieli obu stron. Koszty dostawy instalacji i szkolenia dla personelu (w siedzibie Zamawiającego potwierdzone certyfikatem) poniesie Wykonawca - dotyczy pakietu III. 20. Wykonawca dostarczy instrukcję obsługi w języku polskim oferowanego sprzętu oraz wszelkie inne dokumenty związane z urządzeniem najpóźniej w dniu instalacji urządzeń - dotyczy pakietu III. 21. Wykonawca w dniu podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego urządzenia jest zobowiązany do dostarczenia Kierownikowi Medycznego Laboratorium Diagnostycznego w formie papierowej kopie aktualnych kart charakterystyki substancji niebezpiecznych i preparatów niebezpiecznych zgodnie z ustawą o substancjach i preparatach chemicznych z dnia 11.01.2001 r. (t.j. Dz. U. z 2009r. Nr 152, poz. 1222) dla odczynników posiadających w składzie substancje sklasyfikowane jako niebezpieczne oraz dla krwi kontrolnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 28 września 2005 r. w sprawie wykazu substancji niebezpiecznych wraz z ich klasyfikacją i oznakowaniem. Dla odczynników, które nie zawierają substancji sklasyfikowanych jako niebezpieczne należy załączyć certyfikat producenta, że oferowane odczynniki są bezpieczne - dotyczy pakietu I, II, III. 22. Dostarczony sprzęt będzie wyposażony we wszystkie akcesoria umożliwiające natychmiastowe podjęcie pełnego zakresu pracy (tzn. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć kompletny sprzęt) - dotyczy pakietu III. 23. Wymagane jest oznaczenie zgodności CE dla sprzętu oraz, akcesoriów i wszystkich odczynników. 24. Oferowany sprzęt, odczynniki, muszą spełniać wymagania przewidziane Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679). 25. Wymagana niezmienność cen krwinek, odczynników i dzierżawy sprzętu: 36 miesięcy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00 - Odczynniki do klasyfikacji grupy krwi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REGIONALNE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W KATOWICACH
jakie przetargi wygrała firma
REGIONALNE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W KATOWICACH
- Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, ul. Raciborska 15, 40-074 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6061,92 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3240,00
Oferta z najniższą ceną: 3240,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6143,04
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REGIONALNE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W KATOWICACH
jakie przetargi wygrała firma
REGIONALNE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W KATOWICACH
- Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, ul. Raciborska 15, 40-074 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26837,03 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28734,48
Oferta z najniższą ceną: 13473,22 / Oferta z najwyższą ceną: 28734,48
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet III
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DIAHEM DIAGNOSTIC PRODUCTS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
DIAHEM DIAGNOSTIC PRODUCTS SP. Z O.O.
- DiaHem Diagnostic Products Sp. z o.o., ul. Al. Słowackiego 64, 30-004 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 114247,84 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 102949,95
Oferta z najniższą ceną: 102949,95 / Oferta z najwyższą ceną: 201171,83
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Wykonywanie przeglądów technicznych oraz napraw urządzeń medycznych rehabilitacyjnych - znajdujących się w jednostkach organizacyjnych Fundacji ,,Unia Bracka", w zakresie wymaganym przez Ustawę o wyrobach medycznych z dnia 7 kwietnia 2022
- Usługa serwisowa sprzętu medycznego
- Sporządzenie wznowienia granic wraz z projektem podziału, projektów podziałów oraz ustalenie przebiegu granic działek ewidencyjnych między gruntami tworzącymi brzegi cieków naturalnych (...).
- "Sporządzenie planu ogólnego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz opracowaniem ekofizjograficznym dla miasta Ruda Śląska"
- Dostawa materiałów opatrunkowych
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej w budynku przy ul. Kard. A. Hlonda 16 w Rudzie Śląskiej
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.