To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2007-10-16
Nowy Dwór Mazowiecki: Dstawy artykułów żywnościowych dla potrzeb kuchni Szpitala Powiatowego im. W Nawaduńskiego w Nowym Dworze Mazowieckim Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej
Numer ogłoszenia: 195569 - 2007; data zamieszczenia: 16.10.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 149221 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Miodowa, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7752466, fax 022 7752512.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dstawy artykułów żywnościowych dla potrzeb kuchni Szpitala Powiatowego im. W Nawaduńskiego w Nowym Dworze Mazowieckim Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Pakiet nr 1 CPV: 15.22.20.00- Ryby Pakiet nr 2 CPV:15.50.00.00-3, 15.51.00.00-6,15.54.00.00-5 - Nabiał Pakiet nr 3 CPV: 15.89.60.00-5 - Mrożonki Pakiet nr 4 CPV: 01.12.11.00-2, 01.13.13.21-0 - Warzywa i owoce Pakiet nr 5 CPV: 15.80.00.00-6, 15.60.00.00-4,15.87.00.00-7, 15.86.30.00-5, 15.33.22.00-6, 15.89.14.00-4, 15.84.10.00-5, 15.41.11.00-3, 15.32.10.00-4- Artykuły spożywcze różne, sypkie, przyprawy,herbata,dżemy i marmolada, zupy, kakao, olej roślinny, syrop owocowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.00.00-6, 15.89.60.00-5, 15.80.00.00-6.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 4698 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: ryby.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowe IMEX Norko tadeusz Norko Barbara Sp. jawna, ul. Suwalska 32/64, 03-252 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 3570.00
- Oferta z najniższą ceną: 3570.00 / oferta z najwyższą ceną: 3570.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Mrożonki.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowe Imex Norko Tadeusz Norko Barbara Sp. jawna, ul. Suwalska 32/64, 03-252 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 1128.00
- Oferta z najniższą ceną: 1128.00 / oferta z najwyższą ceną: 1128.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- SVA/4620-226/2025: Remont instalacji c.o. na terenie kompl. wojsk. w m. Warszawa w bud. nr 38 ul. Żwirki i Wigury 9/13 oraz w budynku nr 16 ul. Kajakowa 8
- Dostawa aparatu USG dla potrzeb przychodni Nowodworskiego Centrum Medycznego w związku z programem dofinansowania "FENIKS"
- SVA/4620-213/2025: Termomodernizacja budynków nr 3, nr 5, nr 6 i nr 11 w m. Giżycko
- SVA/4620-208/2025: Termomodernizacja budynku nr 19 na terenie kompl. wojsk. w Komprachcicach
- SVA/4620-216/2025: Termomodernizacja bud. nr 156 na terenie kompl. wojsk. przy ul. Okólnej, 87-100 Toruń.
- Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku szkolnym ZSP-1 - Etap II
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Zacisze" z podziałem na 9 części od 1.07.2025 do 31.12.2025 r.
- Dostawa mleka i produktów mleczarskich na II półrocze 2025 r. z podziałem na części: Część I - Dostawa mleka i produktów mleczarskich, Część II- Dostawa past serowych i tłuszczy.
- "ZAKUP WRAZ ZDOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU W PODZIALE NA 7 PAKIETÓW".
- "Sukcesywne dostawy żywności wraz z transportem na potrzeby Żłobka Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach" -z podziałem na części
- Sukcesywna 12 miesięczna dostawa artykułów spożywczych dla SPZOZ w Wolsztynie
- "Zakup artykułów spożywczych na zajęcia warsztatowe i warsztaty kulinarne w ramach realizacji projektu pn. "Zrealizuj SWOJE PASJE i MARZENIA""
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.