eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa SólPełnienie nadzoru inwestorskiego dla projektu p.n. Budowa Parku Technologii i Logistyki Przemysłu INTERIOR w Nowej Soli

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-18

Nowa Sól: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla projektu p.n. Budowa Parku Technologii i Logistyki Przemysłu INTERIOR w Nowej Soli
Numer ogłoszenia: 195595 - 2011; data zamieszczenia: 18.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 60062 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Technologii i Wiedzy INTERIOR Spółka z o.o., ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 12, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 68 4590300, faks 68 4590358.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla projektu p.n. Budowa Parku Technologii i Logistyki Przemysłu INTERIOR w Nowej Soli.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach projektu p.n. Budowa Parku Technologii i Logistyki Przemysłu INTERIOR w Nowej Soli realizowanego w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, Priorytet 2: Stymulowanie wzrostu inwestycji w przedsiębiorstwach i wzmocnienie potencjału innowacyjnego. Działanie 2.4 Transfer badań, nowoczesnych technologii i innowacji ze świata nauki do przedsiębiorstw. 2. Charakterystyka robót budowlanych objętych projektem. Przedmiotem inwestycji jest Budowa Parku Technologii i Logistyki Przemysłu INTERIOR w Nowej Soli. Planowany zakres inwestycji obejmuje: a) budowę budynku głównego o powierzchni zabudowy 1.005,53 m2, powierzchni użytkowej ogółem 1.659,52 m2, kubaturze 8.500 m3,- budynek główny to obiekt dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony, dwuskrzydłowy, na rzucie litery H, z pomieszczeniami biurowymi, laboratoryjnymi, salami konferencyjnymi i wykładowymi, biblioteką oraz zapleczem socjalno - gastronomicznym, kryty stropodachem, połączony łącznikiem z halą magazynowo-produkcyjną, b) budowę hali magazynowo-produkcyjnej o powierzchni zabudowy 1.921,37 m2, o powierzchni użytkowej ogółem 2.002,32 m2, kubaturze 15.000 m3 - hala to obiekt na rzucie prostokąta z dobudowaną częścią techniczną (kotłownia gazowa,, stacja trafo, rozdzielnie SN i NN, UPS-y, agregat), kryty dachem dwuspadowym płaskim, w większej części jednokondygnacyjna, w części socjalnej dwukondygnacyjna, w jednej części hali zostanie zlokalizowana suwnica o nośności 5 MG, w drugiej części pomieszczenie dla data center (centrum przetwarzania danych), c) budowę niezbędnej infrastruktury technicznej budynku głównego i hali magazynowo-produkcyjnej (m.in. stacja transformatorowa, instalacje elektryczne i teletechniczne, instalacje grzewczo - chłodzące, system monitoringu i zarządzania budynków, d) budowę infrastruktury technicznej dla data center (m.in. wydzielone pomieszczenie z podłogą techniczną, klimatyzacją precyzyjną, zasilaniem energetycznym wraz zabezpieczeniami w postaci UPS, agregatu, systemu monitoringu wraz z systemem wczesnego wykrywania/detekcji dymu oraz systemem gaszenia gazem), e) budowę systemu grzewczego budynku głównego i hali magazynowo-produkcyjnej opartego na odnawialnych źródłach energii oraz cieple odpadowym z urządzeń komputerowych zainstalowanych w data center, tj: - pompy cieplne powietrze-powietrze, - wymienniki ciepła do odzysku ciepła odpadowego z chłodzenia data center, - instalacje solarne dla ogrzania CWU, f) budowę drogi dojazdowej o nawierzchni z betonu asfaltowego o dł. 128 m (pow. 1.070 m2) z wjazdem od strony ul. Zielonogórskiej wraz z ciągiem pieszo-rowerowym, g) budowę parkingu (38 miejsc postojowych), drogi wewnętrznej oraz placu manewrowo-składowego z kostki betonowej o łącznej powierzchni 3.400 m2, h) budowę ogrodzenia stałego z bramami przesuwnymi i furtką, i) budowę oświetlenia zewnętrznego przy budynkach oraz wzdłuż drogi dojazdowej, j) budowę kanalizacji sanitarnej i deszczowej, k) małą architekturę i zieleń. Szczegółową charakterystykę robót budowlanych zawiera dokumentacja projektowa zamieszczona na stronie internetowej www.nowasol.pl w zakładce przetargi/zamówienia publiczne jako załącznik do SIWZ na Budowę Parku Technologii i Logistyki Przemysłu INTERIOR. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót we wszystkich branżach objętych dokumentacją projektową, b) wspieranie zamawiającego w czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją projektu, c) raportowanie projektu. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa rozdział II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany z Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, Priorytet 2: Stymulowanie wzrostu inwestycji w przedsiębiorstwach i wzmocnienie potencjału innowacyjnego. Działanie 2.4 Transfer badań, nowoczesnych technologii i innowacji ze świata nauki do przedsiębiorstw oraz środków własnych.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Inwestycyjna Terra Sp. z o. o. i Wspólnicy Sp. komandytowa, ul. Botaniczna 24/3, 60-586 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 99162,60

  • Oferta z najniższą ceną: 77490,00 / Oferta z najwyższą ceną: 416970,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.