eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › LIKWIDACJA UJEMNYCH SKUTKÓW NAPEŁNIENIA ZBIORNIKA STARE MIASTO GMINA STARE MIASTO, POWIAT KONIN

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-21

Konin: LIKWIDACJA UJEMNYCH SKUTKÓW NAPEŁNIENIA ZBIORNIKA STARE MIASTO GMINA STARE MIASTO, POWIAT KONIN
Numer ogłoszenia: 195598 - 2008; data zamieszczenia: 21.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Koninie, ul. Okólna 59, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2421075, fax 063 2432083.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: LIKWIDACJA UJEMNYCH SKUTKÓW NAPEŁNIENIA ZBIORNIKA STARE MIASTO GMINA STARE MIASTO, POWIAT KONIN.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkości lub zakresu zamówienia Podstawowe dane charakteryzujące: W ramach zadania: Likwidacja ujemnych skutków napełnienia zbiornika Stare Miasto przewidziano wykonanie przechwycenia i odprowadzenia wody ze źródlisk, uformowanie pasa komunikacyjnego, wywyższenie terenu i robót usprawniających eksploatację zbiornika. Uformowanie i wzmocnienie skarpy zbiornika Pas przybrzeżny zbiornika (1,19 ha) zaprojektowano uformować i wzmocnić przez wykonanie nadsypania żwirem w pasie szer. 13 do 20 m (gr. śr. 0,7 m), z zagęszczeniem (Id większe 0,55), z nachyleniem skarpy odwodnej 1:10. Przewidziano zdjęcie wierzchniej warstwy humusowej gr. 20 cm i wykorzystanie jej do podwyższenia terenu. Wywyższenie terenu przyległego do pasa przybrzeżnego Teren przyległy do pasa przybrzeżnego jest podmokły i wymaga podwyższenia na pow. 1,63 ha. Dlatego ww. teren zaprojektowano podwyższyć śr. o 0,5 m, gruntem rodzimym (pow. 2,8 ha), z przemieszczeniem gruntu na odl. śr. do 100 m, w obrębie tej samej działki (w uzgodnieniu z właścicielami działek). Przed przystąpieniem do podwyższania terenu oraz poboru gruntu, przewidziano (z ww. terenu oraz tras pracy spycharki) zdjęcie wierzchniej warstwy humusowej gr. śr. 20 cm, ze złożeniem na hałdach a po zakończeniu robót ponowne jego rozplantowanie. Dodatkowo przewidziano rozdrobnienie części roślinnych w darninie glebogryzarką (dla uzyskania humusu). Do wbudowania przyjęto 80% humusu (z uwagi na straty przy przemieszczaniu). Przewidziano wykorzystać na wierzchnią warstwę humusową również ziemię urodzajną pozyskaną z trasy pasa przybrzeżnego zbiornika (na uzupełnienie ubytków humusu dla ww. zagospodarowania terenu). Dla użytków zielonych dodatkowo przyjęto wykonanie zagospodarowania metodą pełnej uprawy. Podwyższenie terenu na działce nr 99/14 przewidziano gruntem z pasa przybrzeżnego. Uformowanie powierzchni nadsypanego terenu przewidziano ze spadkiem 1% w kierunku zbiornika Stare Miasto. Odwodnienie terenu przyległego do pasa przybrzeżnego Dla odwodnienia pasa przyległego i ujęcia wody, zaprojektowano wykonanie drenażu z rur PPØ10÷15 cm (drenarskie z otworami), wzdłuż pasa jezdnego oraz wzdłuż skarpy na dz 84/2 i 85/2 (dla odcięcia wody spływającej z wyniesienia). Rurociągi drenarskie zaprojektowano z rur PPØ10÷15 cm (dwuścienne z polipropylenu), ze spadkiem 2%o, z odprowadzeniem wody, poprzez zaprojektowane studnie (Ø0,8 m, h=1,5 m), i rurociągi stalowe ze spadkiem i = 10%o, Ø194/6 mm i 355/8 mm (pod pasem jezdnym), do zbiornika. Wyrównanie pasa komunikacyjnego ze wzmocnieniem nawierzchni żwirem W pasie przybrzeżnym zbiornika na dł. 0,8 km, zaprojektowano pas jezdny (komunikacyjny) szer. 4,0 m, wzmocniony żwirem gr. 0,27 m. Projektowana niweleta Niweleta pasa jezdnego przebiega w poziomie. Parametry nawierzchni. szerokość nawierzchni 4,0 m szerokość poboczy 0,8 m spadek poprzeczny nawierzchni 4% spadek poprzeczny poboczy 8÷10% nawierzchnia, szer. 4,0 m, ze żwiru warstwą gr. 0,27 m, w tym: - warstwa dolna gr. 15 cm - warstwa górna gr. 12 cm. Wzdłuż pasa jezdnego (od strony użytków rolnych) zaprojektowano wykonanie rowka ze spadkiem dna i=2%o, o szer. dna 0,5 m, nach. skarp 1:3, śr. gł. 0,1÷0,4 m, z odprowadzeniem wody poprzez zaprojektowane studnie wlotowe z osadnikami i rurociągi stalowe, do zbiornika. Transport żwiru przewidziano po gruntach prywatnych. W ramach robót usprawniających eksploatację zbiornika przewidziano wykonanie: Dodatkowego oświetlenia zapory dwoma lampami sodowymi SON-T-100W w oprawie SGS-203/100 na dwóch słupach oświetleniowych ulicznych typu S09/S/1 z wysięgnikiem o długości 1m z kablem zasilającym. Wykonanie monitoringu zapory i terenu przyległego w postaci dodatkowych 4szt kamer CCTV z monitorem i min 24godzinną archiwizacją obrazu z okablowaniem. Zakup i osadzenie 2szt łat wodowskazowych w miejscach wskazanych przez eksploatatora zbiornika W ramach kosztów własnych Wykonawca winien : - utrzymywać w należytym stanie wykorzystywane do transportu drogi lokalne. Po wykonaniu zamówienia zostanie dokonany przegląd dróg i w razie stwierdzenia gorszego stanu dróg niż przed wejściem z robotami Wykonawca winien je naprawić./ przed wejściem na drogi zaleca się wykonanie dokumentacji fotograficznej potwierdzającej stan drogi i sporządzić protokół z oględzin przy udziale właściciela drogi, inspektora nadzoru i wykonawcy/ - wypłacić odszkodowanie za zajęcie działki nr 88/2 obręb Karsy na potrzeby transportu żwiru wraz z jej przystosowaniem do transportu /zgodę na wykorzystanie działki dla transportu uzyskał inwestor/ UWAGA: Roboty opisane w pkt. 2.6 PW Nadsypanie terenu w Modle Królewskiej - nie będą realizowane w ramach niniejszego zamówienia Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Dokumentacji technicznej

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 01.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wymagane 15.000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcą może być osobą fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie jako konsorcjum - grupa podmiotów zrzeszona dla wykonania konkretnego zamówienia. 2. Wykonawcy działający wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców. 3. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców . 4. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 5. Oferty mogą składać wszyscy zainteresowani wykonawcy. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: .5.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; .5.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : .5.2.1. zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia . 5.2.2. dysponują wykwalifikowanym i doświadczonym personelem pracowniczym : dysponują pracownikami z uprawnieniami budowlanymi w zakresie robót melioracyjnych lub hydrotechnicznych min. 1 osoba .5.2.3. dysponują w pełni sprawnym sprzętem budowlanym w asortymencie i ilościach koniecznych do wykonania zamówienia wynikającego z technologii robót gwarantującego terminowe i jakościowo dobre wykonanie zamówienia .5.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia .5.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w tym na podst. art. 24 ust. 1i 2 pzp. .5.5. akceptują terminy płatności faktur do 30 dni od daty ich wystawiania. .5.6. akceptują 1 płatność w terminie wystawiania faktury na 01 grudnia 2008 r. .5.7. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. .5.8. zapewnią 3 letni okres gwarancji na wykonane zamówienie i zobowiązują się do podjęcia napraw gwarancyjnych w terminie co najwyżej 7 dni od momentu powiadomienia o ujawnionej wadzie .5.9. zaakceptują warunki realizacji zamówienia wynikające z projektu umowy (stanowiącej załącznik do niniejszej specyfikacji) i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR). .5.10. Wnieśli wadium. .5.11. Spełnią pozostałe wymogi SIWZ, złożą wymagane oświadczenia, dokumenty. Uwaga : W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia określonego w niniejszej SIWZ ubiegają się podmioty występujące wspólnie (konsorcjum-umowa konsorcyjna) warunki: o charakterze czysto osobistym określone w 5.1, 5.4 i 5.7 musi spełniać każdy podmiot z osobna, pozostałe warunki sumarycznie dla podmiotów występujących wspólnie. 6. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się (na podst. art. 24 ust. 1 i 2 pzp): .6.1. wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; .6.2. wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; .6.3. wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; .6.4. osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; .6.5. spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; .6.6. spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; .6.7. spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; .6.8. osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; .6.9. podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; .6.10. wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy: .6.11. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2; .6.12. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; .6.13. nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3; .6.14. nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 7. Ocena spełnienia warunków: .7.1. Oferowane warunki wykonania zamówienia winny być zgodne ze wszystkimi wymogami SIWZ oraz zasadami wynikającymi z pzp. .7.2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów. .7.3. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku i dokonania oceny (warunek nie spełniony)Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 pzp, a złożona przez niego oferta nie bierze udziału w ocenie ofert w oparciu o kryteria oceny ofert, w przypadku: .7.3.1. gdy treść złożonej oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. .7.3.2. treść oferty jest niezgodna z ustawą; .7.3.3. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji .7.3.4. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; .7.3.5. niezłożenia przez wykonawcę wymaganego dokumentu w wyznaczonym terminie, .7.3.6. dokonania negatywnej oceny złożonych oświadczeń i dokumentów. .7.3.7. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; .7.3.8. zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny; .7.3.9. wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny; .7.3.10. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. .7.4. Zamawiający wykluczy wykonawcę z ubiegania się o zamówienie publiczne w konsekwencji negatywnej oceny prawa wykonawcy do ubiegania się o zamówienie publiczne lub też braku zdolności albo braku potwierdzenia zdolności do wykonania zamówienia na podstawie art. 24 pzp . O wykluczeniu z postępowania zamawiający zawiadomi wykluczonego wykonawcę, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Oferta złożona przez wykonawcę, który został wykluczony z postępowania, nie podlega dalszemu rozpatrywaniu i uznaje się ją za odrzuconą. .7.5. W toku dokonywania oceny złożonych ofert, zamawiający: .7.5.1. może żądać udzielania przez wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert, .7.5.2. nie będzie prowadził negocjacji z wykonawcą, dotyczących złożonej oferty .7.5.3. nie będzie dokonywał jakiejkolwiek zmiany w treści złożonej oferty, z zastrzeżeniem: .7.5.3.1. poprawi oczywiste omyłki w tekście oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty, .7.5.3.2. poprawi omyłki rachunkowe - zgodnie z art.88 pzp. Zamawiający poprawiając omyłki rachunkowe zgodnie z art.88 pzp. uwzględnia konsekwencje rachunkowe dokonanych poprawek. .7.6. W toku dokonywania oceny wykonawcy, zamawiający zgodnie z art.25 i 26 pzp, może żądać w wyznaczonym przez siebie terminie, złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału. .7.7. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pzp, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty : 1. Wypełniony formularz oferty wg wzoru formularza oferty (załącznik do SIWZ), 2. Oświadczenie wykonawcy w trybie artykułu 22 ust. 1 pzp złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Formularza Oferty, oraz w załączeniu: 2.1. Aktualny dokument stanowiący podstawę prawną do prowadzenia przez oferenta działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, kopia koncesji lub zezwolenie, jeżeli odrębne przepisy wymagają posiadania koncesji lub zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem) zawierający dane od ostatniej zmiany- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2. Upoważnienie do podpisania oferty o ile nie wynika ono z w/w dokumentów. 2.3. aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego właściwego dla siedziby oferenta o niezaleganiu z podatkami związanymi z działalnością oferenta wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub zaświadczenie, że uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 2.4. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych /ZUS/ o niezaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. 2.5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 do 8 pzp tj. na temat karalności oferenta, /a w przypadku gdy oferent jest osobą prawną, informacje powinny dotyczyć urzędujących członków władz/, wydana nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 9 pzp (podmioty zbiorowe), wydana nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.7. Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej /OC/ w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.8. Potwierdzenie wniesienia wadium Uwaga : W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia określonego w niniejszej SIWZ ubiegają się podmioty występujące wspólnie wymaga się aby ww. dokumenty o charakterze czysto osobistym, tj. oświadczenie (pkt. 2 ) wraz z dokumentami (pkt. 2.1. - 2.7) przedstawiono dla każdego partnera z osobna. 2.9. Oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 3. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności z zadeklarowaniem pracowników do pełnienia funkcji kierownika budowy - na załączniku nr 2 POTENCJAŁ KADROWY 3.1. stosownie do zadeklarowanej roli w realizacji zamówienia należy dołączyć dyplomy, uprawnienia, potwierdzenie wpisu na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa - jeżeli dotyczy 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania - na załączniku nr 3 DOŚWIADCZENIE WYKONAWCY 4.1. wraz z potwierdzeniem od uprzednio zamawiających (referencje), że roboty zostały wykonane należycie. - minimum jedno zamówienie dotyczące wykonania obiektu melioracji podstawowej o wartości nie mniejszej niż wartość oferty . Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast części ww. dokumentów można złożyć dokumenty określone w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków wykonania zamówienia: 5. PROPOZYCJA ZLECENIA ROBÓT PODWYKONAWCOM - jako załącznik nr 4. 6. HARMONOGRAM REALIZACJI ZAMÓWIENIA jako załącznik nr 5 zawierający szczegółowe terminy wykonania etapów/elementów obiektu, wykonany metodą graficzną (jednowymiarową liniową). 7. TABELA ETAPÓW FAKTUROWANIA jako załącznik nr 6 zawierająca terminy płatności. 8. KOSZTORYS OFERTOWY jako załącznik nr 7 sporządzony zgodnie z opisem sposobu obliczania ceny oferty. 9. Zaakceptowany projekt umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu, Rejonowy Oddział w Koninie ul. Okólna 59 pok. 56 lub 57..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2008 godzina 09:30, miejsce: Siedziba zamawiającego tj. Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu , Rejonowy Oddział w Koninie ul. Okólna 59, - sekretariat RO WZMiUW Konin (I piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.