eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsk PodlaskiRemont budynku Urzędu Miasta

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-12

Bielsk Podlaski: Remont budynku Urzędu Miasta
Numer ogłoszenia: 195616 - 2011; data zamieszczenia: 12.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 113046 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Bielsk Podlaski, ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 085 7318100, faks 085 7318150.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku Urzędu Miasta.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: CHARAKTERYSTYKA OBIEKTU Dane techniczne budynku: -Powierzchnia użytkowa: 1678,80 m2 -Powierzchnia całkowita: 2480,00 m2 -Powierzchnia zabudowy: 629,00 m2 -Kubatura: 6539,00 m3 Zakres robót budowlano - konstrukcyjnych - wykończeniowych: Parter, Piętro I i II. -Posadzki - po rozbiórce istniejących podłóg drewnianych (klepki parkietowe w pomieszczeniach biurowych), wykładzin dywanowych i PCV oczyszczone podłoże należy zagruntować a następnie wypoziomować warstwą posadzki samopoziomującej. -Wykończenie posadzek korytarzy, sanitariatów, oraz niektórych pomieszczeń biurowych gresem. Cokół wysokości 15cm. Fugi w kol. szarym, gr. 3mm. Na łączeniach ściany z posadzką oraz co ok. 6m długości posadzki zastosować spoinę trwale elastyczną, dobraną kolorystycznie do użytej fugi, herb gminy w holu głównym - z gresu polerowanego - zarys wycięty cyfrowo strumieniem wody - zgodnie z rysunkiem. Napis URZĄD MIASTA BIELSK PODLASKI wycięty z blachy mosiężnej gr. 5mm. -Wykończenie ścian - po ewentualnym zerwaniu istniejących niezwiązanych z podłożem tynków ścinany wykończyć tynkami i gładziami gipsowymi, malowanie farbami emulsyjnymi w kolorach zgodnie z wytycznymi na rzutach kondygnacji. -Elementy obramień drzwi w korytarzach wykonane z gresu. Portale nad drzwiami korytarzy wykonane z płyt gipsowo - kartonowych. -Obramienie drzwi ppoż. w holu wejściowym wykonane z okleinowanych płyt wiórowych, mocowanych kołkami rozporowymi do ścian - zgodnie z rysunkiem, ścianka przed wejściem do windy - żelbetowa wylewana gr. 15cm, zakotwiona w ścianie podszybia, wyłożona płytami granitowymi gr. 4cm mocowanymi na klej - granit żółty, spoiny poziome wypełnione ceownikiem ze stali nierdzewnej polerowanej 30x30x1 mm. -stolarka drzwiowa wewnętrzna - do pomieszczeń biurowych zastosowano stolarkę typową wewnątrzlokalową drewnianą; wyposażenie i kolorystyka drzwi zgodnie z wykazem stolarki. Drzwi wydzielające klatkę schodową jako drewniane, atestowane o odporności EI30, wyposażone w samozamykacz; drzwi przesuwne chowane do kasety, systemowe -drzwi automatyczne wejściowe - do stosowania na drogach ewakuacyjnych - drzwi aluminiowe , lakierowane w kol. złotym. Wykończenie otworu drzwiowego - zastosować okładzinę kamienną z granitu naturalnego żółtego analogicznie jak na ścianie zewnętrznej. -okienko podawcze z wiatrołapu do kancelarii istniejące, do adaptacji. -listwy odbojowe w pomieszczeniach komunikacji ogólnej wykonane z drewna bukowego bejcowane na kolor zbliżony do koloru stolarki drzwiowej mocowane na zatrzaski do ściany (niewidoczne mocowanie). -balustrady - na głównej klatce schodowej pochwyty ze stali nierdzewnej fi50mm, mocowane do ścian i do konstrukcji szybu windowego, na klatce bocznej balustrada stalowa, malowana proszkowo wg. rysunków szczegółowych -parapety - istniejące parapety betonowe zdemontować, nowe parapety konglomerat w kol. białym. -sufity podwieszane - w pokojach biurowych na fragmentach lub w całości sufity podwieszane segmentowe 60x60cm w systemie RIGIPS z mocowaniem półukrytym E24 w korytarzu sufit podwieszony z płyt gipsowo kartonowych na konstrukcji krzyżowej jednopoziomowej z profili CD na wieszakach noniuszowych kotwowych, w holu głównym sufit podwieszony z płyt gipsowo kartonowych na konstrukcji krzyżowej jednopoziomowej z profili CD na wieszakach noniuszowych kotwowych, w części centralnej plafon z sufitem błyszczącym, w kol. jasnobeżowym. -nowe ściany i zamurowania z cegły pełnej na zaprawie cem.-wap; gr. 12cm obudowa pionów wentylacyjnych - płyty GKB gr.1,25cm, mocowane do stelażu z profili stalowych, wypełnionego wełną mineralną gr. 5cm -elementy żaluzji czerpni i wyrzutni powietrza jako systemowe, wg opracowania wentylacji mechanicznej -ścianki działowe w WC jako systemowe, z płyty z litego laminatu, wodoodpornej. Narożniki wykończone kątownikami aluminiowymi anodowanymi, mocowane stopami śrubowymi do podłogi. -WC dla niepełnosprawnych wyposażony w pochwyty i przybory do korzystania przez osoby na wózkach wykonane ze stali nierdzewnej, wyposażony w umywalkę i sedes dostosowane dla osób na wózkach -schody wykładane gresem strukturalnym, cokół gres naturalny. Poddasze -Posadzki - wykładzina dywanowa w kol. espresso-chocolate, pasy dookoła ścian szer. 30cm i cokoły - bez wzoru w kol. espresso-chocolate, -ścianki działowe - systemowe, szkieletowe gr. 12cm, obudowane płytami gipsowo - kartonowymi z wypełnieniem wełną mineralną gr. min. 5cm. -obudowa elementów więźby drewnianej - płytami gipsowo - kartonowymi do odporności EI30. -obudowa połaci dachowych - po ociepleniu warstwą wełny gr. 20cm (15+5cm) należy wykonać ruszt stalowy systemowy, ułożyć warstwę izolacji paroszczelnej (folia PE z klejeniem zakładów) oraz wykończyć płytami GKF gr. 1,5cm (system obudowy winien posiadać atest na odporność ogniową EI30) elementy obramień drzwi w korytarzu systemowe MDF w kolorze jabłoń. -stolarka drzwiowa wewnętrzna - do pomieszczeń biurowych typowa wewnątrzlokalową drewnianą; wyposażenie i kolorystyka drzwi zgodnie z wykazem stolarki. Drzwi wydzielające klatkę schodową jako drewniane, atestowane o odporności EI30, wyposażone w samozamykacz; drzwi przesuwne chowane do kasety, systemowe -listwy odbojowe w pomieszczeniach komunikacji ogólnej wykonane z drewna bukowego bejcowane na kolor zbliżony do koloru stolarki drzwiowej (wybór bejcy uzgodnić z projektantem) mocowane na zatrzaski do ściany (niewidoczne mocowanie). -balustrady - na głównej klatce schodowej pochwyty ze stali nierdzewnej fi50mm, mocowane do ścian i do konstrukcji szybu windowego, na klatce bocznej balustrada stalowa, malowana proszkowo wg. rysunków szczegółowych. -ścianka przesuwna w pom. sal konferencyjnych jako systemowa składana -obudowa pionów wentylacyjnych - płyty GKB gr.1,25cm, mocowane do stelażu z profili stalowych, wypełnionego wełną mineralną gr. 5cm. -a ścianki działowe do WC jako systemowe, z płyty z litego laminatu, wodoodpornej. Narożniki wykończone kątownikami aluminiowymi anodowanymi, mocowane stopami śrubowymi do podłogi, -konstrukcja wzmocniona stropu oraz szlichta betonowa- zgodnie z opisem konstrukcyjnym, -impregnacja istniejącej więźby dachowej oraz ewentualna wymiana zużytych elementów - zgodnie z opisem konstrukcyjnym, -konstrukcje wsporcze pod centrale wentylacyjne- konstrukcja stalowa, zgodnie z opracowaniem konstrukcyjnym, -obudowa nadszybia nad szybem windy - konstrukcja wymienna stalowa z rur kwadratowych 100x100x5 mm i ceowników 200, wypełnienie ścian stanowi płyta OSB, gr 25 mm, wykończona z zewnątrz styropianem gr. 5 cm i tynkiem cienkowarstwowym mineralnym w kol. Jasnożółtym (tak jak kolor elewacji- odcień najjaśniejszy); wypełnienie szkieletu wełna mineralna gr. 15 cm, folia paraizolacyjna, płyta GKF. -okna dachowe drewniane, uchylne, -klapy dymowe - zaprojektowano 2 klapy dymowe o wym. 1,0-2,Om i 1,0-1,5m, sterowane elektrycznie, razem o powierzchni czynnej 2,4m2. Uruchomienie układu następuje automatycznie po zadziałaniu czujek dymowych lub temperaturowych, które są podłączone do centralek alarmowych. Centralki są wyposażone w baterie akumulatorów 24V dla podtrzymania zasilania przez 24/48 godzin w całym systemie oddymiania. Uruchomienia układu można również dokonać ręcznie przy użyciu przycisków oddymiania. Powyższy system jest uniwersalny i pozwala na obsługę nie tylko funkcji oddymiania ale również przewietrzania i wentylacji. Kopuła klapy trójwarstwowa, o Uk = 1,8 W-m2K. -ubytki pokrycia w miejscu wyburzonych kominów uzupełnić blachą dachówkową w takim samym kolorze. - zabudowy meblowe pod skosami - wg odrębnego opracowania, do wykończenia przez użytkownika. Wymogi dźwigu: -Winda - dźwig osobowy o napędzie hydraulicznym -Udźwig 630 kg - 8 osób, - Prędkość jazdy 0,6m-s, - Ilość przystanków - 4, -Ilość drzwi - 4, - Wysokość podnoszenia ~10,00 m, - Głębokość podszybia 1200 mm, -Wysokość nadszybia 3400 mm, - Sterowanie mikroprocesorowe zbiorcze, - Kabina nieprzelotowa, - Wymiary drzwi 900 x 2000 mm, -Wymiary kabiny 1100 x 1400 x 2170 mm, - Drzwi kabinowe automatyczne, teleskopowe, stal nierdzewna, - Drzwi przystankowe automatyczne, teleskopowe, stal nierdzewna, - Ściany kabiny 3 ściany przeszklone, szkło bezpieczne jedna ściana stal nierdzewnej SATYNA, - Poręcz, ze stali nierdzewnej SATYNA, - Podłoga wykładzina antypoślizgowa, -Oświetlenie sufit podwieszany z oświetleniem jarzeniowym, - Kaseta dyspozycji w kolumnie ze stali nierdzewnej SATYNA, -Kasety wezwań ze stali nierdzewnej SATYNA, w ościeżnicach drzwi przystankowych, - Piętrowskazywacz w kabinie wyświetlacz w kasecie dyspozycji, na przystanku podstawowym wyświetlacz w kasecie wezwań, -Wyposażenie autodialer - system awaryjnego łączenia sie z telefonem alarmowym (wymaga dedykowanej linii telefonicznej), interkom z kabiny do maszynowni, sygnalizacja przeciążenia, alarm, 2 godzinne awaryjne oświetlenie, przyciski z alfabetem Braille -Szyb w konstrukcji z profili zamkniętych, szkieletowy z wypełnieniem szkłem bezpiecznym. Malowanie elementów stalowych: białe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w dokumentacji projektowej - projekcie wykonawczym, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze robót, stanowiących załączniki do niniejszej siwz. Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy p.z.p. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy p.z.p. UWAGA: W budżecie na remont Urzędu Miasta zabezpieczono na 2011r kwotę w wysokości 1 000 000 zł. Budynek Urzędu Miasta nie będzie użytkowany przez pracowników na czas remontu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość pozostawienia pomieszczeń archiwum urzędu zamkniętych, które zostaną udostępnione do remontu po uzgodnieniu z Wykonawcą. Wszelkie koszty związane z wykonaniem robót remontowych od chwili przekazania budynku do remontu do odbioru końcowego robót ( tj. koszt energii elektrycznej, ogrzewanie budynku, wody, telefonów) ponosi Wykonawca..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZUP Przedsiębiorstwo Budowlane Handlowo - Usługowe Sp. z o.o., ul. Palmowa 56, 15-795 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3394095,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2602079,63

  • Oferta z najniższą ceną: 2602079,63 / Oferta z najwyższą ceną: 3857703,56

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.