eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PilchowiceDostawy sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku, materiałów zużywalnych oraz odczynników dla laboratorium szpitala w Pilchowicach , nr spr 06/ZP/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-20

Pilchowice: Dostawy sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku, materiałów zużywalnych oraz odczynników dla laboratorium szpitala w Pilchowicach , nr spr 06/ZP/2013
Numer ogłoszenia: 195638 - 2013; data zamieszczenia: 20.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach , ul. Dworcowa 31, 44-145 Pilchowice, woj. śląskie, tel. 32 331 99 03, faks 32 331 99 08.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-pilchowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku, materiałów zużywalnych oraz odczynników dla laboratorium szpitala w Pilchowicach , nr spr 06/ZP/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia są dostawy m. innymi podłoży i testów do diagnostyki prątka gruźlicy, podłoży z lekami, odczynników do analityki ogólnej odczynników chemicznych, odczynników do chemii klinicznej materiałów zużywalnych do aparatu BTS-330, OPTIC K3002, Mythic, UroMeter 120, pipet, pipety automatyczne, pojemniki, oraz inny drobny sprzęt laboratoryjny.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5, 22.99.30.00-7, 38.00.00.00-5, 33.12.41.31-2, 33.14.10.00-0, 33.79.30.00-5, 38.43.71.10-1, 38.43.70.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych, żąda jedynie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt III.4. Ocena spełnienia warunków na zasadzie spełnia/ nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych, żąda jedynie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt III.4. Ocena spełnienia warunków na zasadzie spełnia/ nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych, żąda jedynie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt III.4. Ocena spełnienia warunków na zasadzie spełnia/ nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych, żąda jedynie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt 7 SIWZ. Ocena spełnienia warunków na zasadzie spełnia/ nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych, żąda jedynie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt III4. Ocena spełnienia warunków na zasadzie spełnia/ nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania stałości cen przez okres trwania umowy. 2. Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: a. zmiany wynagrodzenia Wykonawcy (cena podana w ofercie) - w przypadku zmian ustawowych stawek podatku VAT b. zmiany przedmiotu zamówienia, niepowodującej zmiany zakresu przedmiotu zamówienia: - w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania przedmiotu zamówienia z rynku , dopuszcza się zmianę na nowy przedmiot zamówienia o tych samych , bądź lepszych parametrach w cenie identycznej lub niższej jaką podano w ofercie, - w przypadku zmiany nr katalogowego, wielkości opakowań, wprowadzenia nowszej - w przypadku zmiany na materiał równoważny, tzn. o tych samym parametrach, lecz innej nazwie handlowej, w przypadku braku materiału, zmiany ilości w opakowaniu, zmiany ceny z korzyścią dla szpitala (niższa cena).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-pilchowice.pl , www.propublico.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach, 44-145 Pilchowice, ul. Dworcowa 31.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2013 godzina 10:00, miejsce: sekretariat szpitala w Pilchowicach.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawy podłoży i testów do diagnostyki prątka gruźlicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienie dotyczy dostaw podłoży Lowensteina-Jensena z zielenią malachitową wraz z testami.Szczegółowy wykaz i szacunkowe ilości zawiera arkusz asortymentowo-cenowy załączony do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawy podłoży bakteriologicznych z lekami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienie dotyczy dostaw podłoży bakteriologicznych Loewensteina z lekami przeciwprątkowymi. Szczegółowy wykaz i szacunkowe ilości zawiera arkusz asortymentowo-cenowy załączony do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawy odczynników chemicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienie dotyczy dostaw odczynników chemicznych. Szczegółowy wykaz i szacunkowe ilości zawiera arkusz asortymentowo-cenowy załączony do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawy odczynników do analityki ogólnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienie dotyczy dostaw odczynników do analityki ogólnej w tym barwników i pasków wskaźnikowych. Szczegółowy wykaz i szacunkowe ilości zawiera arkusz asortymentowo-cenowy załączony do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawy odczynników do chemii klinicznej oraz materiałów zużywalnych do BTS-330.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienie dotyczy dostaw odczynników i materiałów zużywalnych do analizatora BTS-330. Szczegółowy wykaz i szacunkowe ilości zawiera arkusz asortymentowo-cenowy załączony do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5, 22.99.30.00-7, 31.51.20.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawy odczynników do koagulologii do koagulometru OPTIC K3002.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienie dotyczy dostaw odczynników , kuwet, papieru termicznego. Szczegółowy wykaz i szacunkowe ilości zawiera arkusz asortymentowo-cenowy załączony do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5, 22.99.30.00-7, 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawy odczynników do hemmatologii - analizator Mythic 18.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienie dotyczy dostaw odczynników do analizatora Mythic 18. Szczegółowy wykaz i szacunkowe ilości zawiera arkusz asortymentowo-cenowy załączony do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawy pasków testowych do moczy do aparatu UroMetr 120.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienie dotyczy dostaw pasków testowych do moczu 10 parametrowych oraz moczu kontrolnego z paskami. Szczegółowy wykaz i szacunkowe ilości zawiera arkusz asortymentowo-cenowy załączony do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawy sprzętu laboratoryjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienie dotyczy dostaw różnego rodzaju sprzętu między innymi końcówek Gilsona, probówek, statywów, nakłuwaczy, pojemników, szkiełek. Szczegółowy wykaz i szacunkowe ilości zawiera arkusz asortymentowo-cenowy załączony do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.71.00-1, 33.14.10.00-0, 33.79.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawy sprzętu jednorazowego - pojemniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienie dotyczy dostaw pojemników na mocz , kał, oraz probówki Falcone. Szczegółowy wykaz i szacunkowe ilości zawiera arkusz asortymentowo-cenowy załączony do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7, 33.14.16.15-4, 33.14.16.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawy sprzętu jednorazowego sterylnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienie dotyczy dostaw pipet, końcówek i ezy. Szczegółowy wykaz i szacunkowe ilości zawiera arkusz asortymentowo-cenowy załączony do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7, 38.43.71.10-1, 33.19.25.00-7, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawy pipet automatycznych laboratoryjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienie dotyczy zakupu stało i zmiennopojemnościowych pipet automatycznych. Szczegółowy wykaz i ilości szacunkowe zawiera arkusz asortymentowo-cenowy załączony do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.