eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BoronówBudowa infrastruktury informatycznej niezbędnej do funkcjonowania e-urzędu w gminach ziemi lublinieckiej - Dostawa oprogramowania w Gminie Boronów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-17

Boronów: Budowa infrastruktury informatycznej niezbędnej do funkcjonowania e-urzędu w gminach ziemi lublinieckiej - Dostawa oprogramowania w Gminie Boronów
Numer ogłoszenia: 195648 - 2009; data zamieszczenia: 17.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Boronów , ul. Dolna 2, 42-283 Boronów, woj. śląskie, tel. 034 3539100, faks 034 3669814.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.boronow.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa infrastruktury informatycznej niezbędnej do funkcjonowania e-urzędu w gminach ziemi lublinieckiej - Dostawa oprogramowania w Gminie Boronów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - Oprogramowanie biurowe : Microsoft Office 2007 Small Business wersja BOX - licencja na jednego użytkownika (zawartość Microsoft Office Word 2007, Excel 2007, Outlook 2007, PowerPoint 2007, Publisher 2007) - 8 kpl; lub równoważny Zadanie 2 - dostawa programu rozliczającego należności za wodę i ścieki, wraz z instalacją i konfiguracją - 1 kpl ,spełniającego następujące wymagania: - System ma działać na platformie MS SQL, ma być zintegrowany z pakietem biurowym OFFICE w sposób umożliwiający tworzenie aktywnie działających arkuszy analitycznych w MS EXEL, co należy rozumieć, że po każdym otwarciu takiego arkusza automatycznie uaktualnia się zawartość tabel za pomocą zapytań SQL, odwołujących się wprost do bazy danych systemu. System musi umożliwiać samodzielną konstrukcję takich analiz w oparciu czytelny i o w pełni udokumentowany opis tabel baz SQL - owych. - Operator działający w systemie ma posiadać pełnię praw do bieżącej zmiany większości informacji zawartej w tabelach. Każda zmiana musi powodować zapis do bazy zdarzeń systemu dokumentując to zdarzenie. Zapisywana musi być co najmniej nazwa zdarzenia, typ (po którym można filtrować informacje) i stempel czasowy oraz dane operatora. - System musi posiadać wbudowany generator pozwalający na operacje prowadzone na wybranych swobodnie tworzonych w trakcie eksploatacji grupach (wystawianie faktur ryczałtowych, grupowe zmiany elementów np. adresu, kategorii usługi czy pozycji cennika). - Dane adresowe, kategoria usługi, pozycja i wysokość ceny w cenniku itp. musza podlegać archiwizacji, tak aby przy wszelkiego rodzaju analizach i wydrukach system poprawnie i adekwatnie do okresu którego dotyczy analiza i wydruk korzystał z właściwych danych. - Rozliczanie i windykacja należności musi być prowadzona w ściśle zintegrowanym pełnym module księgowym, zapewniając standaryzację prowadzonych operacji i procesów oraz ich zgodność z obowiązującym prawem. - Moduł GOSPODARKA WODOMIERZOWA musi umożliwia wprowadzenie wszystkich informacji niezbędnych do prawidłowego obciążania obiektów na których zamontowano wodomierze oraz do wspomagania pracy służb zajmujących się wymianą i konserwacją wodomierzy ( przygotowywanie i drukowanie protokołów raportów i wykazów). System musi też w sposób naturalny ( używając odpowiednich pól wyboru) umożliwiać ewidencjonować wodomierzy sprzężonych, wodomierzy własnych Zakładu oraz wodomierzy będące własnością klienta. Podczas montażu musi być również możliwość zadeklarowania jaką funkcję wodomierz pełni w systemie wybierając opcję: do rozliczeń , do bilansu, lub do rozliczeń i bilansu. - Wszystkie analizy i wydruki wbudowane w system muszą być kontekstowe to znaczy, że przed wydrukiem możliwe jest wybranie dowolnej kombinacji parametrów filtra ograniczającego obszar analizowanych danych. System musi pozwalać również na natychmiastowy podgląd wydruku na ekranie monitora oraz wydruk do formatu PDF - System musi być przygotowany do zaimplementowania nowych rozwiązań takich jak odczyty zdalne wodomierzy z wykorzystaniem łącza radiowego, faktury elektroniczne, bankowe polecenia zapłaty, równoległe wykorzystywanie w poszczególnych grupach odbiorców różnych terminali mobilnych ( różniących się zarówno funkcją jak i rozwiązaniem sprzętowym). - System musi być w pełni skalowalny i otwarty. Na etapie wdrożenia system musi umożliwiać skonfigurowanie i zaadaptowanie pod potrzeby dowolnie rozbudowanej i zorganizowanej struktury organizacyjnej. - System musi być parametryczny, pozwalać na samodzielne i łatwe modyfikacje wolnozmienych danych lub parametrów (dane adresowe użytkownika, sposoby naliczania opłaty stałej, rodzaju faktury i zawartości komunikatów umieszczanych w nagłówku lub stopce dokumentów itp.) Zadanie 3 - Dostawa programu COREL DRAW Graphic Suite X3 - 1 kpl. z licencją na 3 użytkowników lub równoważnego Zadanie 4 - Dostawa programu Total Commander 7.x - 1 kpl. Z licencją dla 20 użytkowników lub równoważnego Zadanie 5 - Dostawa programu EasyRecovery 6.1 Professional - 1 kpl. z licencją standard umożliwiającą zainstalowanie na 20 komputerach lub równoważnego Zadanie 6 - Dostawa Systemów YUMA Kadry i Płace (Win) - 1 kpl, aktualizacja z wersji DOS wraz z przeniesieniem danych lub równoważnego Zadanie 7 - Dostawa programu archcreator - 1 kpl, wersja 7 modułowa z licencją dla 20 użytkowników lub równoważnego Zadania 8 - Dostawa programu antywirusowego F - Secure - 1 kpl. lub równoważnego: 1.) F-SecureR Anti-Virus TM for Windows Server , licencja na 3 lata 2.) Wznowienia 17 licencji F-Secure Anti - Virus na 3 lata 3.) 2 licencje F-Secure Anti - Virus na 3 lata Zadanie 9 - Dostawa 9 kpl. systemu operacyjnego Windows, Licencja OEM na Microsoft Windows Vista Business PL, uprawniająca do używania Microsoft Windows XP Professional PL lub równoważny.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.11.00.00 - Pakiety oprogramowania dla punktów sprzedaży 48.44.30.00 - Pakiety oprogramowania do rachunkowości/księgowości 48.31.70.00 - Pakiety oprogramowania do pisania tekstów 48.31.60.00 - Pakiety oprogramowania prezentacyjnego 48.32.50.00 - Pakiety oprogramowania do przygotowywania formularzy 48.32.20.00 - Pakiety oprogramowania graficznego 48.78.30.00 - Pakiety oprogramowania do zarządzania zawartością 48.71.00.00 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania 48.44.00.00 - Pakiety oprogramowania do analizy finansowej i rachunkowości/księgowości 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego 48.76.00.00 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 48.62.40.00 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC) 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę, nie podlegającą odrzuceniu. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 24 i art. 89 ustawy pzp. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Zamawiający za spełnienie przedmiotowego warunku uzna przedstawienie przez Wykonawcę: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, warunek dla Zadania 1,2,3,4,5,6,7,8,9 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawili pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: Zamawiający uzna za spełnienie przedmiotowego warunku: - Złożenie przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z Zał. Nr 3 do SIWZ, warunek dla Zadania 1,2,3,4,5,6,7,8,9 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Zamawiający uzna za spełnienie przedmiotowego warunku: - Złożenie przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z Zał. Nr 3 do SIWZ, warunek dla Zadania 1,2,3,4,5,6,7,8,9 4. Oferują dostawy odpowiadające wymaganiom określonym przez Zamawiającego Zamawiający uzna za spełnienie przedmiotowego warunku: - Złożenie przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z Zał. Nr 3 do SIWZ warunek dla Zadania 1,2,3,4,5,6,7,8,9 - Złożenie przez Wykonawcę formularza technicznego oferowanego oprogramowania warunek dla Zadania 2 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający uzna za spełnienie przedmiotowego warunku: - Złożenie przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z Zał. Nr 3 do SIWZ warunek dla Zadania 1,2,3,4,5,6,7,8,9 Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie ( spełnia/ nie spełnia). Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia winien załączyć do formularza ofertowego według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 niżej wymagane dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - dla Zadania 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 b) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, - dla Zadania 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 c) formularz techniczny oferowanego oprogramowania zgodny z załącznikiem nr 4 do SIWZ - dla zadania 2 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: a) załącznik Nr 3 do SIWZ - dla Zadania 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8,9 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: - załącznik Nr 3 do SIWZ - dla Zadania 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8,9 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca składa następujące dokumenty: - załącznik Nr 3 do SIWZ - dla Zadania 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8,9 W przypadku zaproponowania w ofercie rozwiązania równoważnego należy dołączyć do oferty pełną dokumentację techniczną proponowanego rozwiązania, na podstawie której będzie możliwa ocena spełnienia przez Zamawiającego warunku równoważności. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w punkcie VII a, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia np. w konsorcjum . W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 1. Wykonawcy przedłożą wraz z ofertą umowę konsorcjum wszystkich stron, (wymagana jest solidarna odpowiedzialność wykonawców); w przypadku spółki cywilnej umowę spółki cywilnej 2. W odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt.1-10 ustawy, 3. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika(lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia, umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa; uwaga; treść pełnomocnictwa musi dokładnie określać zakres umocowania, 4. Wypełniony formularz ofertowy jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę w miejscu np. Nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga, wszelką korespondencję oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). Dokumenty muszą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie ( np. nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wezwanie do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.boronow.bip.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Boronów, ul. Dolna 2, 42 - 283 Boronów, pok. nr 9, w cenie 10 zł + VAT.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Boronów, ul. Dolna 2, 42 - 283 Boronów, pok. nr 13 - sekretariat. Otwarcie ofert odbędzie się o w dniu 25.06.2009 o godz. 10:30 w pok. nr 6 - sala narad.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WSL 2007-2013, Priorytet II Społeczeństwo informacyjne, Działanie 2.2 Rozwój elektronicznych usług publicznych Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.