To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-06-11
Katowice: MODERNIZACJĘ POMIESZCZEŃ MUZEUM HISTORII KATOWIC PRZY UL. KOPERNIKA 11/2 W KATOWICACH
Numer ogłoszenia: 195648 - 2012; data zamieszczenia: 11.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 148660 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Historii Katowic, ul. Szafranka 9, 40-025 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2562134, faks 032 2562134.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJĘ POMIESZCZEŃ MUZEUM HISTORII KATOWIC PRZY UL. KOPERNIKA 11/2 W KATOWICACH.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 13.1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pomieszczeń Muzeum Historii Katowic przy ul. Kopernika 11/2 w Katowicach. 13.2. Modernizacja obejmuje: 13.2.1. wykonanie robót remontowych, budowlanych i instalacji elektrycznych oraz sanitarnych, 13.2.2. wymianę tynków ścian, 13.2.3. malowanie ścian i sufitów, 13.2.4. renowację drzwi drewnianych, 13.2.5. rozbiórkę zaślepionych ściankami otworów drzwiowych, 13.2.6. rozbiórkę wykładzin podłogowych w korytarzu i kuchni oraz łazience, 13.2.7. rozbiórkę pieców kaflowych, 13.2.8. renowację (cyklinowanie, lakierowanie i drobne uzupełnienia) parkietów, 13.2.9. ułożenie płytek podłogowych w kuchni i łazience, 13.2.10. wymianę drzwi z pokoju do kuchni i do łazienki, 13.2.11. montaż ścianki z płyt STG wydzielającej schowek w łazience, 13.2.12. wyposażenie łazienki w urządzenia sanitarne. 13.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 13.3.1. Projekt robót budowlanych i instalacji sanitarnych wraz z wszystkimi załącznikami (w tym z przedmiarem robót budowlanych i instalacji sanitarnych oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru), stanowiący załącznik nr 1a do SIWZ; 13.3.2. Projekt modernizacji części elektrycznej wraz ze wszystkimi załącznikami (w tym z przedmiarem oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru), stanowiący załącznik nr 1b do SIWZ. 13.4. Zakres robót obejmuje również wszelkie roboty przygotowawcze, wyburzeniowe, rozbiórkowe, demontaże, wywóz zdemontowanej stolarki i gruzu, niezbędnych rusztowań oraz roboty wykończeniowe. Zamawiający informuje, że nie posiada zaplecza budowy. 13.5. Prace będą wykonywane w obiekcie nieczynnym. 13.6. Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty przeprowadził wizję lokalną miejsca robót w celu zapoznania się ze stanem faktycznym, w terminie ustalonym z Zamawiającym. 13.7. Wykonawca jest zobowiązany po zakończeniu robót do udzielenia gwarancji na: 13.7.1. stolarkę drzwiową - na okres 3 lat, 13.7.2. wykonane prace - na okres 3 lat, 13.7.3. na zamontowane materiały, urządzenia - na okres 3 lat - jeżeli gwarancja producenta jest dłuższa, wg gwarancji producenta. Czas trwania gwarancji liczony jest od dnia, w którym zostanie podpisany protokół odbioru końcowego. 13.8. Przedmiot zamówienia posiada kody CPV: 45400000 - 1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, 45330000 - 9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, 45310000 - 3 Instalacje elektryczne. 13.9. Nazwy własne, nazwy producentów lub numery katalogowe w dokumentacji projektowej podane zostały wyłącznie w celu określenia wymaganych parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, jakim powinny odpowiadać wykonane roboty. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający dopuszcza wszelkie odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane w SIWZ. Wskazanie przez Zamawiającego w SIWZ marki, numeru katalogowego lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustalaniu standardów, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. 13.10. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia opisane są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, będącym integralną częścią SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EXELES Sp.z o.o, ul.Armii Krajowej 27, 41-506 Chorzów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120644,79 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 115360,56
Oferta z najniższą ceną: 115360,56 / Oferta z najwyższą ceną: 119961,13
Waluta: PLN.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Exeles sp. zo.o, ul.Armii Krajowej 27, 41-506 Chorzów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120644,79 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 115360,56
Oferta z najniższą ceną: 115360,56 / Oferta z najwyższą ceną: 119961,13
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa mebli
- Zakup i dostawa opakowań na ślady i dowody rzeczowe: koperty foliowe, koperty osuszające, pudełka kartonowe, opaski zaciskowe, taśmy zabezpieczające w rolce, rękawy osuszające.....
- Dostawa pułapek wodnych, filtrów powietrza, mankietów noworodkowych, czujników
- Wykonanie wszelkiego rodzaju napraw mechanicznych w pojazdach służbowych marki Mercedes Sprinter oraz samochodach osobowych wyposażonych w wideorejestrator w garnizonie Policji województwa śląskiego
- Dostawa zestawu makiet dydaktycznych do modulacji i badań sygnałów w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
- Zakup i sukcesywna dostawa ogumienia letniego dla pojazdów Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni i przepompowni ścieków, ujęć wody, budynków Urzędu Gminy w Gniewoszowie oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
- Remont łazienek w budynku internatu Zespołu Szkół im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Remont wnętrza parteru budynku biurowego - kopii spichlerza ze Skandawy w Muzeum Budownictwa Ludowego - Parku Etnograficznym w Olsztynku
- Prace adaptacyjne i remontowe związane z dostosowaniem budynku i pomieszczeń do funkcji Klubu Samopomocy w Tarnawce
- Przebudowa z rozbudową remizy i świetlicy wiejskiej w Kunowie
- Budowa dwóch instalacji PV o łącznej mocy 99,9 kWp wraz z zabudową pompy ciepła o mocy 60 kW dla celów CWU i akumulacji energii w formie energii cieplnej w formule "zaprojektuj i wybuduj" zgodni(...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.