Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-21
Przemyśl: Dostawa trumien drewnianych wraz z akcesoriami
Numer ogłoszenia: 195656 - 2008; data zamieszczenia: 21.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przemyska Gospodarka Komunalna Sp. z o.o., ul. Słowackiego 104, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6782484, fax 016 6786783.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa trumien drewnianych wraz z akcesoriami.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa trumien drewnianych wraz z akcesoriami wg rodzaju i ilości określonych w Załączniku Nr 1 do SIWZ - formularz oferty
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 20.51.50.00 - Trumny Kod CPV wg słownika 2008: 39.29.61.00 - Trumny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców złożenia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę należy przygotować w oparciu o formularz, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Wraz z ofertą należy załaczyć: A.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; B.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. C.Pełnomocnictwo w przypadku podpisywania oferty przez osoby, których uprawnienie do występowania w imieniu wykonawcy nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt. A D.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na podst. art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - Załącznik nr 2 do SIWZ. E.Zaparafowany wzór umowy - Załącznik Nr 3 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgk.przemysl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, pok.nr 1 - Dział Handlowy, poniedz.-piątek 7.00 - 15.00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2008 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego w Przemyślu przy ul. Słowackiego 104, pok. nr 18 - Sekretariat /I piętro/.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Trumna dębowa - rzeźba, lakier rustykalny, wieko łamane frezowane, warkocz, okucia plastikowe metalizowane.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trumna dębowa - rzeźba, lakier rustykalny, wieko łamane frezowane, warkocz, okucia plastikowe metalizowane -20 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 20.51.50.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Trumna dębowa - cerkiewka, prosta, kolor rustykalny-dąb, okucia plastikowe metalizowane.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trumna dębowa - cerkiewka, prosta, kolor rustykalny-dąb, okucia plastikowe metalizowane - 5 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 20.51.50.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Trumna sosnowa - do ekshumacji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trumna sosnowa - do ekshumacji - 10 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 20.51.50.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Trumna sosnowa - do kremacji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trumna sosnowa - do kremacji - 10 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 20.51.50.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Przebudowa DP nr 2417R Żurawica Bolestraszyce i 2124R Żurawica Buszkowice oraz DP nr 2418R Żurawica Osobowa -Żurawica Rozrządowa- oprac. dok. proj. w celu uzysk. decyzji ZRID lub Pozwolenie na budowę
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik 2012" przy Zespole Szkół w Nienadowej" w ramach dofinansowania ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej.
- Zabezpieczenie osuwiska w ciągu DP Nr 2069R w m. Babice
- Dostawa pieluchomajtek i majtek 2025/2026
- Zakup licencji oprogramowania antywirusowego dla Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Przemyślu
- Dostawa mrożonek, margaryny, cukru i jaj kurzych do Zakładu Karnego w Przemyślu oraz Oddziału Zewnętrznego w Medyce
więcej: przetargi w Przemyślu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.