eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NiskoRemont sieci kanalizacyjnej i ciep³owniczej w Regionalnym Centrum Edukacji Zawodowej w Nisku

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2010-07-05

Nisko: Remont sieci kanalizacyjnej i ciep³owniczej w Regionalnym Centrum Edukacji Zawodowej w Nisku
Numer og³oszenia: 195676 - 2010; data zamieszczenia: 05.07.2010
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Ni¿añski , Pl. Wolno¶ci 2, 37-400 Nisko, woj. podkarpackie, tel. 015 8412057, faks 015 8412700.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiat-nisko.pl, poczta@powiat-nisko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Remont sieci kanalizacyjnej i ciep³owniczej w Regionalnym Centrum Edukacji Zawodowej w Nisku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn: Remont sieci kanalizacyjnej i ciep³owniczej w Regionalnym Centrum Edukacji Zawodowej w Nisku Zakres robót do wykonania: W ramach remontu sieci kanalizacyjnej i ciep³owniczej w Regionalnym Centrum Edukacji Zawodowej w Nisku zakres robót do wykonania to wymiana przy³±czy kanalizacji sanitarne i ciep³owniczego na dzia³ce o nr ewid. 3394/1, obrêb Nisko w zakresie demonta¿u istniej±cych studni betonowych i ruroci±gów kamionkowych kanalizacji sanitarnej, w ich miejsce monta¿ nowych z PCV typu N oraz demonta¿ istniej±cego przy³±cza C.O. z rur stalowych fi 100mm i monta¿ nowych rur stalowych fi 100mm z wykonaniem izolacji gr. 65 mm w p³aszczu z blachy ocynkowanej lub aluminiowej oraz wykonanie robót towarzysz±cych i inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Szczegó³owy zakres prac niezbêdnych do wykonania zosta³ opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowi±cych za³±cznik do SIWZ. Zakres rzeczowy obejmuje równie¿ wszystkie czynno¶ci i koszty wynikaj±ce z dokumentacji technicznej i sztuki budowlanej. Stosownie do tre¶ci art. 652K.c. wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ na zasadach ogólnych za szkody wynik³e na terenie budowy od chwili przejêcia terenu budowy a¿ do chwili oddania obiektu. Koszty z tego tytu³u winny byæ ujête w kosztach po¶rednich wykonawcy robót..

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.10.00 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Na potwierdzenie posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania - na potwierdzenie których Wykonawca sk³ada o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt 1 (Za³±cznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Na potwierdzenie posiadania wiedzy i do¶wiadczenia - na potwierdzenie których Wykonawca sk³ada o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt 2, (Za³±cznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Na potwierdzenie dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym Wykonawca sk³ada o¶wiadczenie z art. 22 ust 1 pkt. 3 (Za³±cznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Na potwierdzenie dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - na potwierdzenie spe³nienia tego warunku wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ o¶wiadczenie (za³±cznik nr 4 do SIWZ), ¿e osoby które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia posiadaj± wymagane uprawnienia a w szczególno¶ci osoba obejmuj±ca kierowanie przedmiotowymi robotami budowlanymi posiada wymagane ustaw± Prawo budowlane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ wodoci±gowych i kanalizacyjnych, cieplnych lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, wystarczaj±ce do wykonania przedmiotu zamówienia sk³ada o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt.3 (za³±cznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Na potwierdzenie sytuacji ekonomicznej i finansowej - na potwierdzenie tego warunku Wykonawca sk³ada o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt 4 (Za³±cznik nr 2 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy (Za³±cznik nr 1 do SIWZ) wraz z kosztorysami ofertowymi, które Wykonawca sporz±dza na podstawie otrzymanych przedmiarów robót i specyfikacji technicznych. Warto¶æ kosztorysowa musi zawieraæ wszystkie koszty zwi±zane z realizacj± zamówienia. 2. Wykaz czê¶ci zamówienia, które Wykonawcy wykonaj± w³asnymi si³ami, a które zamierzaj± powierzyæ podwykonawcom (za³±cznik nr 5 do SIWZ)

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Znajduj± siê w § 11 ust 2 wzoru umowy, cyt.:. 2. Dopuszczalne s± nastêpuj±ce przypadki i warunki zmiany umowy: 2.1. zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie le¿y w interesie Zamawiaj±cego w granicach uzasadnionego interesu Zamawiaj±cego, 2.2. zmiany materia³ów budowlanych, sprzêtu, urz±dzeñ, gdy wykorzystanie materia³ów budowlanych, sprzêtu, urz±dzeñ wskazanych w dokumentacji projektowej lub ofercie stanie siê niemo¿liwe b±d¼ podyktowane bêdzie usprawnieniem procesu budowy, postêpem technologicznym, zwiêkszeniem bezpieczeñstwa na budowie pod warunkiem, ¿e zmiana nast±pi na materia³y, i sprzêt posiadaj±ce co najmniej takie same parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe, jak te, które stanowi³y podstawê wyboru oferty i pod warunkiem nie zwiêkszania ceny, 2.3. zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia okre¶lonego w §6 ust. 1 umowy w zwi±zku z okoliczno¶ciami wymienionymi w pkt 2.1. i 2.2.i 2.5.4 , przy czym ustalenie zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadkach okre¶lonych w pkt.2.1 i 2.5.4 nast±pi wed³ug cen jednostkowych z kosztorysu ofertowego Wykonawcy stanowi±cego za³±cznik do niniejszej umowy w zakresie nie powoduj±cym zwiêkszenia wynagrodzenia Wykonawcy okre¶lonego w niniejszej umowie, 2.4. zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia w zwi±zku ze zmian± wysoko¶ci podatku VAT w przypadku zmiany przepisów ( tylko w przypadku zmniejszenia), 2.5. zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: 2.5.1. gdy wykonanie zamówienia w okre¶lonym pierwotnie terminie nie le¿y w interesie Zamawiaj±cego w zakresie uzasadnionego interesu Zamawiaj±cego, 2.5.2. z powodu dzia³ania si³y wy¿szej, uniemo¿liwiaj±cej wykonanie robót w okre¶lonym pierwotnie terminie o czas dzia³ania si³y wy¿szej oraz potrzebny do usuniêcia skutków tego dzia³ania, 2.5.3. zaistnienie niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych, udokumentowanych w dzienniku budowy, uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie prac budowlanych lub spe³nienie wymogów technologicznych, 2.5.4. konieczno¶ci zmiany ilo¶ci robót w stosunku do ilo¶ci okre¶lonych w przedmiarze, 2.5.5. konieczno¶ci zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie le¿y w interesie Zamawiaj±cego o czas proporcjonalny do zmniejszonego zakresu, 2.5.6. konieczno¶ci uzyskania decyzji lub uzgodnieñ, mog±cych spowodowaæ wstrzymanie robót o czas niezbêdny do uzyskania wymaganych decyzji b±d¼ uzgodnieñ lub do wykonania dodatkowych ekspertyz, badañ, 2.5.7. konieczno¶ci wykonania dodatkowych badañ i ekspertyz - o czas niezbêdny do uzyskania wymaganych decyzji b±d¼ uzgodnieñ lub do wykonania dodatkowych ekspertyz, badañ, 2.5.7. realizacji w drodze odrêbnej umowy prac powi±zanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszaj±cej konieczno¶æ skoordynowania prac i uwzglêdnienia wzajemnych powi±zañ w tym udzielenie w trakcie realizacji umowy zamówieñ dodatkowych - o czas niezbêdny do usuniêcia przeszkody w prowadzeniu robót objêtych przedmiotem umowy 2.5.8. jakiegokolwiek opó¼nienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez lub daj±ce siê przypisaæ Zamawiaj±cemu, personelowi Zamawiaj±cego lub innemu Wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiaj±cego na terenie budowy, 2.6. powierzenie Podwykonawcy okre¶lonego zakresu robót (zmiana zakresu robót) na skutek którejkolwiek z okoliczno¶ci wskazanych w pkt 2.1, 2.2 i 2.5.- i pod warunkiem, ¿e Zamawiaj±cy nie zastrzeg³ i¿ dana czê¶æ zamówienia nie mo¿e byæ powierzona Podwykonawcom lub zmiana Podwykonawcy dokonana za zgod± Zamawiaj±cego, 2.7. zmiana przedstawicieli stron- kierownika budowy, kierownika robót, inspektorów nadzoru - w przypadku niemo¿no¶ci pe³nienia przez nich powierzonych funkcji (np. zdarzenia losowe, zmiana pracy, rezygnacja). Zmiana jest mo¿liwa wy³±cznie wtedy gdy kwalifikacje i do¶wiadczenie wskazanych osób bêd± spe³niaæ warunki okre¶lone w SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-nisko.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Starostwo Powiatowe w Nisku, Plac Wolno¶ci 2, 37-400 Nisko - Wydzia³ Gospodarki Mieniem Powiatu.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 20.07.2010 godzina 10:45, miejsce: Starostwo Powiatowe w Nisku, Plac Wolno¶ci 2, 37-400 Nisko - Biuro Obs³ugi Interesanta (pokój Nr 1).

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.