Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-11
Oświęcim: Budowa altany śmietnikowej o konstrukcji stalowej z placem utwardzonym na kontenery do segregacji odpadów, na działkach nr 1075/20 i 1007/16 w rejonie ul. Dąbrowskiego 51-59 w Oświęcimiu, wraz z przebudową sieci elektrycznej niskiego napięcia zasilającej oświetlenie uliczne oraz likwidacją innego placu przeznaczonego pod ustawienie kontenerów na odpady, zlokalizowanego przy ul. Dąbrowskiego w pobliżu przebudowywanej altany.
Numer ogłoszenia: 195683 - 2012; data zamieszczenia: 11.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. , ul. Bema 12A, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8423140, faks 033 8423140.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuk.oswiecim.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o. ze 100% udziałem gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa altany śmietnikowej o konstrukcji stalowej z placem utwardzonym na kontenery do segregacji odpadów, na działkach nr 1075/20 i 1007/16 w rejonie ul. Dąbrowskiego 51-59 w Oświęcimiu, wraz z przebudową sieci elektrycznej niskiego napięcia zasilającej oświetlenie uliczne oraz likwidacją innego placu przeznaczonego pod ustawienie kontenerów na odpady, zlokalizowanego przy ul. Dąbrowskiego w pobliżu przebudowywanej altany..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis zadania wraz z parametrami technicznymi: 1) Zakres robót obejmuje między innymi: a) Roboty rozbiórkowo-wyburzeniowe dotychczas użytkowanego obiektu altany (betonowy placyk śmietnikowy pod altaną, ogrodzenie z blachy trapezowej zamocowane na konstrukcji stalowej) umiejscowionego w pobliżu lokalizacji głównej robót; b) Wykonanie zabezpieczeń istniejących sieci w zakresie kolidującym z realizacją inwestycji, w szczególności przebudowa linii zasilającej oświetlenie uliczne (przełożenie kabla energetycznego poza obrys fundamentów budowanej altany i krawężników placu). c) Wykonanie placu śmietnikowego o nawierzchni wykończonej kostką brukową betonową na podbudowie z kruszywa kamiennego (w miejsce istniejącego trawnika); d) Wykonanie właściwego obiektu stalowej zadaszonej altany śmietnikowej; Przedsięwzięcie obejmuje ponadto wykonanie wszystkich niezbędnych prac, koniecznych do realizacji zamówienia, zgodnie z projektem i dokumentacją techniczną oraz przedmiarami robót, za wyjątkiem formowania parawanu izolacyjnego z nasadzeń zimozielonych, które Zamawiający wykona we własnym zakresie (części przedmiarów robót dotyczących Zieleni nie należy uwzględniać w wyliczeniach i zakresie prac do wykonania). Do kosztów robót należy też doliczyć pełną obsługę geodezyjną przedsięwzięcia (wytyczenie, pomiar powykonawczy dot. zarówno altany jak i kabla energetycznego) wraz ze zgłoszeniem do właściwego ośrodka geodezyjno-kartograficznego. 2) Krótki opis robót budowlanych w zakresie budowy altany: -Rozbiórki: Prace rozbiórkowe będą polegały na całkowitym demontażu pozostałości po starej altanie, tj.: istniejących ogrodzeń, nawierzchni i krawężników. W wyniku rozbiórki niezbędne będzie uzupełnienie nawierzchni chodnikowej z płyt betonowych i/lub obrzeży (zgodnie z trasą przebiegu przylegającego chodnika), a dla pozostałej części plantowanie powierzchni gruntu i rozścielenie warstwy wegetacyjnej trawnika. -Plac: Altana usytuowana będzie na placu utwardzonym o wymiarach 10x6,2 m, na którym umieszczone zostaną kontenery na segregowane odpady podlegające recyklingowi (szkło, metal, tworzywo sztuczne oraz makulatura). Plac wykończony będzie nawierzchnią z kostki brukowej betonowej na podbudowie z kruszywa kamiennego. Warstwy nawierzchni będą ograniczone obrzeżem betonowym 8x30x100 posadowionym na ławie żwirowej 10x15 cm. Projektowany plac będzie połączony z istniejącą drogą wewnętrzną poprzez krawężnik betonowy 30x15x100 ułożony na płask na ławie betonowej. -Altana: Altana przeznaczona jest na kontenery MGB 1100 RL stosowane przez Inwestora o pojemności 1100 dcm3. Są to kontenery dostosowane do przemieszczania za pomocą systemu jezdnego. Dla przechowywania pojemników, zaprojektowano altankę na planie prostokąta o wymiarach w rzucie 5040x3840 mm, o konstrukcji stalowej, osłoniętą ściankami z krat ażurowych i przykrytą dachem dwuspadowym o konstrukcji stalowej, pokrytym blachą trapezową TR40. -Odwodnienie: Odwodnienie z dachu wiaty oraz placu utwardzonego, zaprojektowano poprzez ukształtowanie nawierzchni placu w kierunku drogi wewnętrznej, skąd wody opadowe wprowadzone zostaną do istniejących urządzeń odwadniających. Stosunki wodne na działkach sąsiadujących nie ulegną pogorszeniu. Szczegółowo zakres robót został określony w przedmiarach robót: 1. Budowa altany śmietnikowej wraz z placem na kontenery, na działkach nr 1075/20 i 1007/16 w rejonie ul. Dąbrowskiego 51-59 w Oświęcimiu. Zamawiający modyfikuje poz. 19 Przedmiaru Robót określając, że wymagana liczba kluczy do zamka patentowego (kolumna: ilość) winna wynosić 106 szt. 2.Przełożenie kabli; Budowa: altana i plac na kontenery ul. Dąbrowskiego 3.Rozbiórka utwardzonego placu pod kontenery śmietnikowe przy ul. Dąbrowskiego w Oświęcimiu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość złożenia zamówienia uzupełniającego wyłącznie w przypadku większego niż planowane zakresu realizacji robót budowlanych niż pierwotny, określony treścią dokumentacji projektowej oraz przedmiarów robót, jeśli zwiększenie zakresu nastąpiło z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, których nie dało się przewidzieć przy specyfikowaniu warunków zamówienia i szacowaniu jego wartości oraz w zakresie, w jakim wykonanie prac dodatkowych będzie niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.13.20 - Roboty budowlane w zakresie altan 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.22.32.10 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali 45.22.32.20 - Roboty zadaszeniowe 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 2.500,00 złotych. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na nazwę postępowania. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 Ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2000r. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BPH SA, nr 98 1060 0076 0000 3280 0003 0873. Wadium wpłacone w kasie banku lub kasie Zamawiającego spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy. 6. Wadium wniesione w formie pieniężnej musi znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 7. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji, gwarancja powinna być gwarancją nieodwołalną, wykonywalną na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwa dającego zlecenie (Wykonawcy), oraz beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności, 5) zobowiązanie gwaranta do /zapłacenia/ kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 6) zobowiązanie gwaranta do /zapłacenia/ kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 8. Postanowienia, o których mowa w ust.7 pkt 1-6 odnoszą się również do poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym) oraz do poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2000r. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 9. W przypadku wadium wniesionego w formie innej niż pieniężna - oryginał dowodu wniesienia wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, w Oświęcimiu przy ul. Bema 12A, w Biurze Zarządu Spółki. 10. Zamawiający zwraca wadium: 1) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 11; 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano; 3) niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 10 pkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 14. Wadium Wykonawcy wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w niniejszej siwz.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w niniejszej siwz. Zamawiający wymaga wykonania min. 3 robót związanych z budową obiektów o podobnej charakterystyce jak przedmiot zamówienia (altany, wiaty) lub bardziej skomplikowanych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w niniejszej siwz. Sprzęt-urządzenia techniczne przewidziane do wykonania zamówienia muszą gwarantować Wykonawcy możliwość realizacji całości robót budowlanych w pełnym zakresie przewidzianym w Przedmiarach Robót i dokumentacji technicznej oraz projektowo-budowlanej. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania dodatkowych informacji odnośnie sprzętu (włącznie z prawem do oględzin sprzętu, udostępnienia kontraktów i umów dotyczących ich udostępnienia itp.).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w niniejszej siwz. Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane (do kierowania robotami) w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i uprawnienia elektryczne (wykonawcze i odbiorowe) oraz aktualne zaświadczenie z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające jego członkostwo i opłacenie składek.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w niniejszej siwz. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (roboty budowlane) przez cały czasokres realizacji zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenie o udziale podwykonawców w wykonaniu zamówienia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz ofertowy, Kosztorys ofertowy, Dowód wpłaty wadium, Wypełniony w intytulacji oraz parafowany na wszystkich stronach wzór umowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie prawo jednostronnego zmodyfikowania treści umowy w zakresie objętym ofertą poprzez udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z pkt 12 siwz lub poprzez zmniejszenie zakresu robót. Inne zmiany treści umowy w zakresie określonym art. 144 w zw. z art. 140 Pzp są dopuszczalne wyłącznie za zgodą stron i mogą zostać dokonane wyłącznie w wyjątkowych sytuacjach. Zmiana umowy musi zostać dokonana nie inaczej niż w drodze obustronnie podpisanego pisemnego aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuk.oswiecim.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Komunalnych Spółka z o.o. 32-602 Oświęcim, ul. Bema 12A.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2012 godzina 07:30, miejsce: Zakład Usług Komunalnych Spółka z o.o. 32-602 Oświęcim, ul. Bema 12A Biuro Zarządu..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Utrzymanie czystości w budynkach, utrzymanie czystości na terenach bezpośrednio przyległych do nich oraz utrzymanie zieleni i terenów przy budynkach OTBS Sp. z o.o.
- Utrzymanie czystości terenów placówek Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Oświęcimiu w 2025 roku
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek ... na rzecz Urzędu Gminy Oświęcim w roku 2025.
- Utrzymanie nawierzchni dróg, chodników i parkingów dróg publicznych - gminnych i wewnętrznych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Oświęcim, w 2025 roku - nawierzchnie z kruszyw i asfaltowe
- CAŁODOBOWE ŚWIADCZENIE USŁUGI ODBIORU, TRANSPORTU I PRZECHOWYWANIA ZWŁOK PACJENTÓW ZMARŁYCH W SZPITALU POWIATOWYM W OŚWIĘCIMIU
- Świadczenie usługi transportu sanitarnego
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie (II)
- "Remont instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w Auli Nova Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87"
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 724 w zakresie budowy przejścia dla pieszych oraz budowy sieci elektroenergetycznej do 1 kV oświetlenia drogowego". - nr postępowania 270/24
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania obiektu handlowego na żłobek.
- Modernizacja pomieszczeń biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarządzania Kryzysowego Gminy Stegna
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.