To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-06-11
Syców: remont dachu budynku administracyjnego w Sycowie przy ul Kolejowej nr 14
2710 - 4/12
Numer ogłoszenia: 195726 - 2012; data zamieszczenia: 11.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 101827 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Syców, ul. Kolejowa 14, 56-500 Syców, woj. , tel. (0-62) 7852127, faks (0-62) 7869032.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont dachu budynku administracyjnego w Sycowie przy ul Kolejowej nr 14 2710 - 4/12.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie dachu budynku administracyjnego w Sycowie przy ul. Kolejowej nr 14. CPV - 45000000-7 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera 1) Dokumentacja przetargowa - załącznik Nr 7 do SIWZ 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik Nr 8 do SIWZ 1.2. Ogólne wymagania dotyczące robót: 1) Wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania zadania dostarcza Wykonawca. Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać cechy techniczne i jakościowe jakie zostały określone w STWiORB oraz muszą posiadać stosowne atesty i certyfikaty. 2) Jeżeli w dokumentacji technicznej występują nazwy konkretnych produktów, wyrobów lub określenie sugerujące wyroby konkretnych firm, Wykonawca winien uznać, iż podano produkty przykładowe, a Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów, wyrobów, materiałów równoważnych o właściwościach, parametrach technicznych nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej. 3) Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli minimum 36-o miesięcznej gwarancji. 2. W czasie prowadzenia robót budowlanych Wykonawca, w ramach ceny ofertowej, zobowiązany będzie do: 1) Urządzenia zaplecza w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, zabezpieczenia terenu objętego robotami budowlanymi w tym przed dostępem osób postronnych. 1) Utrzymania ruchu publicznego na terenie budowy w okresie trwania realizacji zadania aż do zakończenia i odbioru końcowego robót. Wykonawca zabezpieczy stałe warunki widoczności znaków, w dzień i w nocy, dla których jest to nieodzowne ze względów bezpieczeństwa. Wszystkie znaki i inne urządzenia zabezpieczające będą akceptowane przez Zamawiającego. 2) Prowadzenia robót zgodnie z zakresem przewidzianym w projekcie, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, obowiązującymi normami i przepisami oraz zasadami sztuki budowlanej. 3) Wykonania przedmiotu umowy, przy użyciu własnych materiałów, zgodnie z umową, zasadami wiedzy technicznej i przepisami prawa. 4) Przeprowadzenia robót rozbiórkowych i budowlanych zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. nr 47, poz. 401 z późn. zm.). 5) Postępowania z odpadami powstałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy zgodnie z zapisami Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tj. z 2010 r., Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.) i Ustawy z 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2008 r., Nr 25, poz. 150 z późn. zm.). 6) Zastosowania materiałów budowlanych oraz urządzeń posiadających: - certyfikaty na znak bezpieczeństwa, - aprobaty techniczne, - certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności, - atesty, 7) Protokolarnego przejęcia terenu budowy. 8) Zorganizowania, zagospodarowania i zabezpieczenia terenu budowy z zachowaniem należytej staranności, w tym zachowania porządku na terenie budowy. 9) Ochrony mienia znajdującego się na terenie budowy. 10) Natychmiastowego usunięcia wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót. 11) Przerwania robót na żądanie Zamawiającego i w związku z tym zabezpieczenia wykonania robót przed ich zniszczeniem. 12) Zabezpieczenia obrębu prowadzenia robót w sposób zapewniający bezpieczeństwo użytkownikom obiektu. 13) Poszanowania występujących w obszarze oddziaływania obiektu uzasadnionych interesów osób trzecich. 14) Opracowania i przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej oraz zgłoszenia przedmiotu umowy do odbioru końcowego. 15) Wykonania przed zgłoszeniem przedmiotu umowy do odbioru, wszystkich niezbędnych prób, odbiorów i badań z wynikiem pozytywnym - jeżeli dotyczy. 16) Uporządkowania terenu po zakończeniu robót oraz przekazanie go Zamawiającemu w terminie nie późniejszym niż termin odbioru końcowego robót. 17) Uczestniczenia w czynnościach odbioru, usunięcia stwierdzonych wad, przekazania wymaganych atestów i zaświadczeń. 18) Zgłoszenia w formie pisemnej gotowości do odbioru ostatecznego na piętnaście (15) dni przed upływem okresu gwarancji i rękojmi za wady. 3. Przed sporządzeniem oferty przez Wykonawcę zaleca się: 1) Dokonania wizji lokalnej po wcześniejszym uzgodnieniu terminu - kontakt: Grzegorz Szydlik - tel. 62 782 60 82 lub 606 332 714 w godz. 7.30-15.30 2) Zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. 3.1. Informacje dodatkowe. 3.1.1. Wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania zadania dostarcza Wykonawca. Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać cechy techniczne i jakościowe co najmniej takie, jakie zostały określone w STWiORB oraz muszą posiadać stosowne atesty i certyfikaty. 3.2. Uwaga: 1) Cena jest ryczałtowa i musi obejmować całość robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarów (druk pomocniczy). 2) Przed wpisaniem cen jednostkowych do każdej pozycji - przedmiaru Wykonawca powinien zapoznać się z odpowiednimi dokumentami przetargowymi. Przedmiary są materiałami pomocniczymi. 3) Jeżeli w przedmiarach (kosztorysie ofertowym) nie uwzględniono pewnych robót uwidocznionych w dokumentacji przekazanej wykonawcy, a wykonanie ich jest niezbędne, to koszty tych robót powinny być przez wykonawcę uwzględnione w cenach wpisanych przy istniejących pozycjach kosztorysu ofertowego. 4) W szczególności, w cenach podanych dla poszczególnych pozycji kosztorysu, przedmiaru robót wykonawca powinien uwzględnić konieczność wykonywania, montażu i demontażu, oraz wykonywania innych prac pomocniczych na terenie budowy, które są niezbędne dla wykonania robót zgodnie z wiedzą techniczną i sztuką budowlaną. 3.3. Termin wykonania zamówienia: Od daty podpisania umowy do dnia 30.09.2012r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AKME sp. z o o, ul. Hurtowa 5, 63-500 Ostrzeszów, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 132626,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 110677,21
Oferta z najniższą ceną: 110677,21 / Oferta z najwyższą ceną: 159877,23
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SYCOWA
- USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY SYCÓW WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI
- Świadczenie usług specjalistycznego poradnictwa psychologicznego w Punkcie Konsultacyjno - Informacyjnym w Sycowie z podziałem na trzy zadania
- Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie drogi leśnej w leśnictwie Międzybórz w ramach zadania "Projekt i przebudowa drogi w leśnictwie Międzybórz"
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Drołtowice
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki szkółkarskiej na terenie Nadleśnictwa Syców w Arboretum Leśnym im. Prof. St. Białoboka przy Nadleśnictwie Syców w roku 2025
więcej: przetargi w Sycowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana pokrycia dachowego na Budynkach nr 3, 43, 44, 50 Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego dla Nerwowo i Psychicznie Chorych SPZOZ w Ciborzu
- Budowa Punktu Selektywnego Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Celestynów
- Wykonanie remontu toalet na parterze budynku A Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach sp. z o.o. - w Bytomiu przy Placu Akademickim 17
- Modernizacja ciągów komunikacyjnych parteru w Przychodni Rejonowej nr 4 w Oświęcimiu
- Roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń budynku Żłobka Miejskiego w Złotoryi w ramach zadania "Aktywny Maluch 2022-2029"
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Grabowiec i Złotoria.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.