Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-21
Gdańsk: Aktualizacja numerycznej bazy ewidencji gruntów i budynków m. Gdańska.
Numer ogłoszenia: 195757 - 2008; data zamieszczenia: 21.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3236000, fax 058 3236481.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.gdansk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Aktualizacja numerycznej bazy ewidencji gruntów i budynków m. Gdańska..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:
a) Wykonywanie aktualizacji bazy operatu ewidencji gruntów i budynków, numerycznej mapy zasadniczej miasta Gdańska w zakresie pełnej treści w/w bazy dla 6 000 działek.
b) Podstawą wprowadzania stosownych zmian w bazie ewidencyjnej będą operaty geodezyjne wpływające do Referatu Ewidencji Gruntów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.00.00 - Usługi inżynieryjne Kod CPV wg słownika 2008: 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.1 spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym nie podlegają wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U z 2007 roku, Nr 223, poz. 1655);
1.2 spełniają warunki określone w art. 11 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity- Dz. U. z 2005r, Nr 240, poz. 2027);
1.3 posiadają sprzęt komputerowy niezbędny do wykonania zamówienia:
a) co najmniej 3 zestawy komputerowe spełniające minimalne wymagania programów TurboEwid2000 v7.4 i Geoedytor v.8, przystosowane do pracy w sieci, wraz z niezbędnym systemem operacyjnym klasy Windows XP Professional oraz
b) co najmniej trzy licencje oprogramowania TurboEwid2000 v 7.4 oraz
c) jedną licencję oprogramowania Bentley MicroStation wraz z nakładką Geographics w wersji 8.01 lub w wersji równoważnej (alternatywnie PowerMap w wersji 8.01 lub w wersji równoważnej) oraz
d) jedną aplikację GeoEdytor v.8;
1.4 dysponują co najmniej trzema osobami, które będą wykonywać zamówienie i które:
a) posiadają praktyczne doświadczenie i umiejętności w zakresie obsługi zintegrowanych systemów ewidencyjnych i numerycznej mapy zasadniczej, takich jak Ewid2000/TurboEwid2000 oraz aplikacja GeoEdytor, a także posiadają wiedzę z zakresu zagadnień i przepisów prawnych, dotyczących zasad prowadzenia operatu ewidencji gruntów i technologii podziałów nieruchomości;
b) Osoba pełniąca funkcje kierownika zespołu realizującego przedmiot zamówienia posiada uprawnienia zawodowe z zakresu art. 43 ust. 1 i 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. nr 240 poz. 227).
2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, wymienionych w Rozdziale 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
a) ocena spełniania warunku, o którym mowa w Rozdz. 2, ust. 1, pkt 1.1 zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3, ust 1, pkt 1.2 i 1.3;
b) ocena spełniania warunku, o którym mowa w Rozdz. 2, ust. 1, pkt 1.2 zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3, ust 1, pkt 1.1;
c) ocena spełniania warunku, o którym mowa w Rozdz. 2, ust. 1, pkt 1.3 zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3, ust 1, pkt 1.4;
d) ocena spełniania warunku, o którym mowa w Rozdz. 2, ust. 1, pkt 1.4 zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3, ust 1, pkt. 1.5 i 1.6. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda, aby każdy z wykonawców złożył wraz z ofertą następujące dokumenty (załączniki do oferty):
1.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 1 do oferty;
1.2 Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg załączonego wzoru - załącznik nr 2 do oferty;
1.3 Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 3 do oferty;
1.4 Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu komputerowego i oprogramowania- załącznik nr 4 do oferty;
1.5 Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wg załączonego wzoru- załącznik nr 5 do oferty;
1.6 Kopie uprawnień zawodowych kierownika zespołu z zakresu art. 43 pkt 1 i 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne - załącznik nr 6 do oferty;
2. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dodatkowo dołączył do oferty informację adresową wg załączonego wzoru - załącznik nr 7 do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gdańsku
Biuro Zamówień Publicznych
ul. Nowe Ogrody 8/12
80-803 Gdańsk
pokój 127..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Gdańsku
Sala Obsługi Mieszkańców
ul. Nowe Ogrody 8/12
80-803 Gdańsk
stanowiska nr 14-17
Otwarcie ofert: 29/08/2008 roku, godz. 12:30..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, a także nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
2. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Anna Jancewicz- Urząd Miejski w Gdańsku, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, pok. 127, Tel. (058) 323 61 27, Fax. (058) 323 64 81, w dniach pon-pt, w godzinach od 8:00 do 16:00.
3. Sygnatura postępowania: BZP-340-089-WG/08/AJ.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- usługa medyczna polegająca na wykonywaniu całodobowo badania oraz pobrania krwi u osoby skierowanej przez funkcjonariuszy Policji prowadzących czynności służbowe na terenie działania KMP w Gdyni
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH Z WYŁĄCZENIEM PRZYPADKÓW OKREŚLONYCH W ART.50A I ART.130A USTAWY Z DNIA 20.06.1997 NA ZLECENIE KPP TCZEW
- Zagospodarowanie terenów zieleni - "Mały Park"
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH NA ZLECENIE KPP STAROGARD GDAŃSKI ORAZ JEDNOSTEK POLICJI
- Przebudowa budynku głównego biblioteki publicznej w ramach przedsięw. Prace budowlane, dostawa i montaż platformy/podnośnika dla niepełnospraw. i matek z dziećmi w budynku głównym WiMP w Gdańsku.
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów weterynaryjnych z Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Oprac. dok. projekt. na rozb. Sz. P. nr 84 przy ul. Radzymińskiej 227 w Warszawie o dod. skrzydło szkoły i halę sport. w ramach zad. "Rozbudowa Sz. P. nr 84 przy ul. Radzymińskiej 277 - prace przyg."
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie oczyszczalni ścieków w Białej Drugiej
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej na przebudowę, rozbudowę i projekt wnętrz części noclegowej Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Czudcu
- Budowa ujęcia w miejscowości Krępica oraz pompowni wody z rurociągiem tłocznym do SUW Prażmów
- BUDOWA ZBIORNIKA WODNEGO (RETENCYJNEGO) W ramach zadania pn.: "Zwiększenie retencji wód w kanałach potorfowych w Dubecznie"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Przebudowa DW 757 w m. Strzelce
więcej: Usługi inżynieryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.