eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RypinSukcesywna dostawa pojemników i worków na odpady

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-20

Rypin: Sukcesywna dostawa pojemników i worków na odpady
Numer ogłoszenia: 195768 - 2013; data zamieszczenia: 20.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunalne "Komes" Sp. z o.o. , ul. Elizy Orzeszkowej 4, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2802461, faks 054 2802755.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pkkomes.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa pojemników i worków na odpady.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Część 1 Sukcesywna dostawa nowych plastikowych pojemników z kółkami na odpady: 1. koloru zielonego lub grafitowego o pojemności: a. 120 litrów w ilości około 3.000 szt., b. 240 litrów w ilości około 400 szt., c. 1100 litrów z płaską pokrywą w ilości około 150 szt., 2. ulegające biodegradacji koloru brązowego o pojemności: a. 120 litrów w ilości około 1.600 szt., b. 240 litrów w ilości około 250 szt., Część 2 Sukcesywna dostawa używanych plastikowych pojemników z kółkami na odpady. Pojemniki muszą być nieoznakowane, bez żadnych widocznych uszkodzeń np.: pęknięć, wyłupań, wykruszeń, uszkodzonych zamknięć, uchwytów oraz muszą posiadać sprawne, niezacinające się i bez luzów kółka, itp. Pojemniki muszą być czyste i zdezynfekowane: 1. koloru zielonego o pojemności: a. 120 litrów w ilości około 1.000 szt., b. 240 litrów w ilości około 100 szt., c. 1100 litrów z płaską pokrywą w ilości około 50 szt., 2. pojemniki na odpady ulegające biodegradacji koloru brązowego o pojemności: a. 120 litrów w ilości około 100 szt., b. 240 litrów w ilości około 50 szt., Część 3 Sukcesywna dostawa worków na odpady w następujących kolorach i pojemnościach: 1. Koloru żółtego, LDPE, o grubości 0,04 mm, o pojemności 120 litrów, w ilości około 50.000 szt., 2. Koloru niebieskiego, LDPE, o grubości 0,04 mm, o pojemności 120 litrów, w ilości około 50.000 szt., 3. Koloru zielonego, LDPE, o grubości 0,05 mm, o pojemności 80 litrów, w ilości około 50.000 szt., 4. Koloru białego, LDPE, o grubości 0,06 mm, o pojemności 120 litrów, w ilości 3.000 szt., 5. Koloru brązowego, o grubości 0,06 mm, worki ulegające biodegradacji, o pojemności 120 litrów w ilości około 50.000 szt. Worki muszą być wyposażone w taśmę z otworami do zawiązywania, z opisem zasad odbioru odpadów segregowanych, z logo przedsiębiorstwa. Zamawiający poda szczegółowe dane do umieszczenia na workach na co najmniej 5 dni kalendarzowych przed planowaną dostawą. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany koloru worków z uwagi na wymagania gmin. Pozostałe informacje dla wszystkich Części zamówienia: - Podane ilości pojemników i worków na odpady mają charakter szacunkowy i są uzależnione od ilości uzyskanych zamówień w gminach przez Zamawiającego. - Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości bez zmiany cen jednostkowych. Wykonawcy nie będzie wnosił roszczeń z tytułu zmniejszenia wynagrodzenia. Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie ustalone na podstawie faktycznie dostarczonej ilości i cen jednostkowych z oferty. - Przedmiot zamówienia dostarczany Zamawiającemu musi posiadać stosowne aprobaty i atesty jeżeli jest to wymagane prawem. - Dostawa, transport i rozładunek przez Wykonawcę oraz wszelkie inne koszty związane z realizacją zamówienia zostały uwzględnione w cenie ofertowej. - Pojemniki i/lub worki dostarczane będą sukcesywnie przez Wykonawców w ciągu 5 dni kalendarzowych od telefonicznego zgłoszenie potwierdzonego faksem lub wiadomością e-mail..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: a. 7.000,00 zł - dla Części 1 przedmiotu zamówienia; b. 1.500,00 zł - dla Części 2 przedmiotu zamówienia; c. 1.500,00 zł - dla Części 3 przedmiotu zamówienia. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) Pieniądzu, 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) Gwarancjach bankowych, 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2007 roku, Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank PEKAO S.A. Grupa Pekao S.A. O/Rypin, numer konta 47 1240 3406 1111 0000 3150 9491 Dowód dokonania przelewu (oryginał lub kserokopia) należy dołączyć do oferty. Nie dopuszcza się wpłacania wadium w kasie Zamawiającego! 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału w tym samym opakowaniu co oferta a kopię wpiąć do oferty. 5. Wadium musi być wniesione (tzn. wadium musi być na rachunku bankowym Zamawiającego) przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 27.05.2013 roku, do godziny 10:00. 6. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisał sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisał sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisał sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisał sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisał sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony Formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ (dla danej Części zamówienia), 2. Pełnomocnictwo dla reprezentanta - dotyczy podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcja i spółki cywilne) oraz przypadku opisanym w Rozdziale VI ust. 8 SIWZ, 3. Potwierdzenie wniesienia wadium (dla danej Części zamówienia).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w poniższym zakresie i na następujących warunkach: 1) wynikającym ze zmian przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, a. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pkkomes.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Komunalne KOMES sp. z o.o. ul. E. Orzeszkowej 4 87-500 Rypin Sekretariat - pokój nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Komunalne KOMES sp. z o.o. ul. E. Orzeszkowej 4 87-500 Rypin Sekretariat - pokój nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa nowych pojemników na odpady.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa nowych plastikowych pojemników z kółkami na odpady: 1. koloru zielonego lub grafitowego o pojemności: a. 120 litrów w ilości około 3.000 szt., b. 240 litrów w ilości około 400 szt., c. 1100 litrów z płaską pokrywą w ilości około 150 szt., 2. ulegające biodegradacji koloru brązowego o pojemności: a. 120 litrów w ilości około 1.600 szt., b. 240 litrów w ilości około 250 szt.,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa używanych pojemników na odpady.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa używanych plastikowych pojemników z kółkami na odpady. Pojemniki muszą być nieoznakowane, bez żadnych widocznych uszkodzeń np.: pęknięć, wyłupań, wykruszeń, uszkodzonych zamknięć, uchwytów oraz muszą posiadać sprawne, niezacinające się i bez luzów kółka, itp. Pojemniki muszą być czyste i zdezynfekowane: 1. koloru zielonego o pojemności: a. 120 litrów w ilości około 1.000 szt., b. 240 litrów w ilości około 100 szt., c. 1100 litrów z płaską pokrywą w ilości około 50 szt., 2. na odpady ulegające biodegradacji koloru brązowego o pojemności: a. 120 litrów w ilości około 100 szt., b. 240 litrów w ilości około 50 szt.,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa worków na odpady.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa worków na odpady w następujących kolorach i pojemnościach: 1. Koloru żółtego, LDPE, o grubości 0,04 mm, o pojemności 120 litrów, w ilości około 50.000 szt., 2. Koloru niebieskiego, LDPE, o grubości 0,04 mm, o pojemności 120 litrów, w ilości około 50.000 szt., 3. Koloru zielonego, LDPE, o grubości 0,05 mm, o pojemności 80 litrów, w ilości około 50.000 szt., 4. Koloru białego, LDPE, o grubości 0,06 mm, o pojemności 120 litrów, w ilości 3.000 szt., 5. Koloru brązowego, o grubości 0,06 mm, worki ulegające biodegradacji, o pojemności 120 litrów w ilości około 50.000 szt. Worki muszą być wyposażone w taśmę z otworami do zawiązywania, z opisem zasad odbioru odpadów segregowanych, z logo przedsiębiorstwa. Zamawiający poda szczegółowe dane do umieszczenia na workach na co najmniej 5 dni kalendarzowych przed planowaną dostawą. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany koloru worków z uwagi na wymagania gmin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.