Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-20
Rypin: Sukcesywna dostawa pojemników i worków na odpady
Numer ogłoszenia: 195768 - 2013; data zamieszczenia: 20.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunalne "Komes" Sp. z o.o. , ul. Elizy Orzeszkowej 4, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2802461, faks 054 2802755.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pkkomes.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa pojemników i worków na odpady.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Część 1 Sukcesywna dostawa nowych plastikowych pojemników z kółkami na odpady: 1. koloru zielonego lub grafitowego o pojemności: a. 120 litrów w ilości około 3.000 szt., b. 240 litrów w ilości około 400 szt., c. 1100 litrów z płaską pokrywą w ilości około 150 szt., 2. ulegające biodegradacji koloru brązowego o pojemności: a. 120 litrów w ilości około 1.600 szt., b. 240 litrów w ilości około 250 szt., Część 2 Sukcesywna dostawa używanych plastikowych pojemników z kółkami na odpady. Pojemniki muszą być nieoznakowane, bez żadnych widocznych uszkodzeń np.: pęknięć, wyłupań, wykruszeń, uszkodzonych zamknięć, uchwytów oraz muszą posiadać sprawne, niezacinające się i bez luzów kółka, itp. Pojemniki muszą być czyste i zdezynfekowane: 1. koloru zielonego o pojemności: a. 120 litrów w ilości około 1.000 szt., b. 240 litrów w ilości około 100 szt., c. 1100 litrów z płaską pokrywą w ilości około 50 szt., 2. pojemniki na odpady ulegające biodegradacji koloru brązowego o pojemności: a. 120 litrów w ilości około 100 szt., b. 240 litrów w ilości około 50 szt., Część 3 Sukcesywna dostawa worków na odpady w następujących kolorach i pojemnościach: 1. Koloru żółtego, LDPE, o grubości 0,04 mm, o pojemności 120 litrów, w ilości około 50.000 szt., 2. Koloru niebieskiego, LDPE, o grubości 0,04 mm, o pojemności 120 litrów, w ilości około 50.000 szt., 3. Koloru zielonego, LDPE, o grubości 0,05 mm, o pojemności 80 litrów, w ilości około 50.000 szt., 4. Koloru białego, LDPE, o grubości 0,06 mm, o pojemności 120 litrów, w ilości 3.000 szt., 5. Koloru brązowego, o grubości 0,06 mm, worki ulegające biodegradacji, o pojemności 120 litrów w ilości około 50.000 szt. Worki muszą być wyposażone w taśmę z otworami do zawiązywania, z opisem zasad odbioru odpadów segregowanych, z logo przedsiębiorstwa. Zamawiający poda szczegółowe dane do umieszczenia na workach na co najmniej 5 dni kalendarzowych przed planowaną dostawą. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany koloru worków z uwagi na wymagania gmin. Pozostałe informacje dla wszystkich Części zamówienia: - Podane ilości pojemników i worków na odpady mają charakter szacunkowy i są uzależnione od ilości uzyskanych zamówień w gminach przez Zamawiającego. - Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości bez zmiany cen jednostkowych. Wykonawcy nie będzie wnosił roszczeń z tytułu zmniejszenia wynagrodzenia. Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie ustalone na podstawie faktycznie dostarczonej ilości i cen jednostkowych z oferty. - Przedmiot zamówienia dostarczany Zamawiającemu musi posiadać stosowne aprobaty i atesty jeżeli jest to wymagane prawem. - Dostawa, transport i rozładunek przez Wykonawcę oraz wszelkie inne koszty związane z realizacją zamówienia zostały uwzględnione w cenie ofertowej. - Pojemniki i/lub worki dostarczane będą sukcesywnie przez Wykonawców w ciągu 5 dni kalendarzowych od telefonicznego zgłoszenie potwierdzonego faksem lub wiadomością e-mail..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: a. 7.000,00 zł - dla Części 1 przedmiotu zamówienia; b. 1.500,00 zł - dla Części 2 przedmiotu zamówienia; c. 1.500,00 zł - dla Części 3 przedmiotu zamówienia. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) Pieniądzu, 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) Gwarancjach bankowych, 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2007 roku, Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank PEKAO S.A. Grupa Pekao S.A. O/Rypin, numer konta 47 1240 3406 1111 0000 3150 9491 Dowód dokonania przelewu (oryginał lub kserokopia) należy dołączyć do oferty. Nie dopuszcza się wpłacania wadium w kasie Zamawiającego! 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału w tym samym opakowaniu co oferta a kopię wpiąć do oferty. 5. Wadium musi być wniesione (tzn. wadium musi być na rachunku bankowym Zamawiającego) przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 27.05.2013 roku, do godziny 10:00. 6. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisał sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisał sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisał sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisał sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisał sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony Formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ (dla danej Części zamówienia), 2. Pełnomocnictwo dla reprezentanta - dotyczy podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcja i spółki cywilne) oraz przypadku opisanym w Rozdziale VI ust. 8 SIWZ, 3. Potwierdzenie wniesienia wadium (dla danej Części zamówienia).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w poniższym zakresie i na następujących warunkach: 1) wynikającym ze zmian przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, a. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pkkomes.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Komunalne KOMES sp. z o.o.
ul. E. Orzeszkowej 4
87-500 Rypin
Sekretariat - pokój nr 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Komunalne KOMES sp. z o.o. ul. E. Orzeszkowej 4 87-500 Rypin Sekretariat - pokój nr 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa nowych pojemników na odpady.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa nowych plastikowych pojemników z kółkami na odpady: 1. koloru zielonego lub grafitowego o pojemności: a. 120 litrów w ilości około 3.000 szt., b. 240 litrów w ilości około 400 szt., c. 1100 litrów z płaską pokrywą w ilości około 150 szt., 2. ulegające biodegradacji koloru brązowego o pojemności: a. 120 litrów w ilości około 1.600 szt., b. 240 litrów w ilości około 250 szt.,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa używanych pojemników na odpady.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa używanych plastikowych pojemników z kółkami na odpady. Pojemniki muszą być nieoznakowane, bez żadnych widocznych uszkodzeń np.: pęknięć, wyłupań, wykruszeń, uszkodzonych zamknięć, uchwytów oraz muszą posiadać sprawne, niezacinające się i bez luzów kółka, itp. Pojemniki muszą być czyste i zdezynfekowane: 1. koloru zielonego o pojemności: a. 120 litrów w ilości około 1.000 szt., b. 240 litrów w ilości około 100 szt., c. 1100 litrów z płaską pokrywą w ilości około 50 szt., 2. na odpady ulegające biodegradacji koloru brązowego o pojemności: a. 120 litrów w ilości około 100 szt., b. 240 litrów w ilości około 50 szt.,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa worków na odpady.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa worków na odpady w następujących kolorach i pojemnościach: 1. Koloru żółtego, LDPE, o grubości 0,04 mm, o pojemności 120 litrów, w ilości około 50.000 szt., 2. Koloru niebieskiego, LDPE, o grubości 0,04 mm, o pojemności 120 litrów, w ilości około 50.000 szt., 3. Koloru zielonego, LDPE, o grubości 0,05 mm, o pojemności 80 litrów, w ilości około 50.000 szt., 4. Koloru białego, LDPE, o grubości 0,06 mm, o pojemności 120 litrów, w ilości 3.000 szt., 5. Koloru brązowego, o grubości 0,06 mm, worki ulegające biodegradacji, o pojemności 120 litrów w ilości około 50.000 szt. Worki muszą być wyposażone w taśmę z otworami do zawiązywania, z opisem zasad odbioru odpadów segregowanych, z logo przedsiębiorstwa. Zamawiający poda szczegółowe dane do umieszczenia na workach na co najmniej 5 dni kalendarzowych przed planowaną dostawą. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany koloru worków z uwagi na wymagania gmin..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RYPINA
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół Nr 2 im. Unii Europejskiej w Rypinie w okresie od 02.01.2025r. do 27.06.2025r.
- Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Rypin
- Przebudowa drogi gminnej Nr 120641C ul. Dojazdowej - dokumentacja
- Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 120660C ul. W. Sikorskiego - projekt
więcej: przetargi w Rypinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z jednostek organizacyjnych Gminy Pawłowice w roku 2025
- ODBIERANIE, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I W CZĘŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY ZALESIE
- Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkanych położonych na terenie Gminy Gozdnica od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.
- Dostawa nowych pojemników przeznaczonych do gromadzenia odpadów komunalnych o pojemności 80, 120, 140 i 240 litrów
- Zakup koszy na śmieci na terenie Miasta Mława
- Zakup wyposażenia meblowego w ramach zadania pn.: "Podniesienie jakości usług społeczno-kulturalnych w Nakle nad Notecią (...)"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.