Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-16
Pszczyna: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ PZD PSZCZYNA W SEZONIE 2007/2008
Numer ogłoszenia: 195786 - 2007; data zamieszczenia: 16.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie, ul. Chopina 4, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. (032) 212-80-68, fax (032) 212-80-69.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.powiat.pszczyna.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ PZD PSZCZYNA W SEZONIE 2007/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania: Zadanie I - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych o dł. 43,6 km administrowanych przez PZD Pszczyna w sezonie 2007/2008, Zadanie II - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych o dł. 46,4 km administrowanych przez PZD Pszczyna w sezonie 2007/2008.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust 1 ustawy PZP: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. II.Wykonawca musi wykazać, że jako strona umowy (wykonawca) zrealizował prawidłowo w okresie ostatnich 3 lat minimum dwa zamówienia odpowiadające każde swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. udokumentuje, że ma dwuletnie doświadczenie w wykonywaniu prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg publicznych. III.Wykonawca musi mieć do dyspozycji co najmniej: Zadanie I: Wymagane minimum podstawowe: ·piaskarko - solarka z nośnikiem wyposażonym w pług hydrauliczny- min. 2 szt. ·Pług hydrauliczny- min. 2 szt. ·Pług wirnikowy - min. 1 szt. Zadanie II: Wymagane minimum: ·piaskarko - solarka z nośnikiem wyposażonym w pług hydrauliczny- min. 2 szt. ·Pług hydrauliczny- min. 2 szt. ·Pług wirnikowy - min. 1 szt. Spełnienie w/w warunków będzie dokonane na podstawie treści wymaganych dokumentów, o których mowa poniżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1-4 i art. 24 ust. 1-2 ustawy Pzp (wzór - Formularza 2 do SIWZ). II. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. III.Informacje o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnie z treścią Formularza 3. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt.6.2.1. niniejszego SIWZ. Do informacji należy dołączyć dokumenty potwierdzające (referencję lub protokoły odbioru) informacje zawarte w Formularzu 3. IV.Informację o posiadanym sprzęcie (Potencjał techniczny), należy przedstawić zgodnie z treścią Formularza 4a lub i 4b. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku o którym mowa w pkt 6.2.2. V.Nadto Zamawiający bezwzględnie będzie wymagać przedstawienia w ofercie wypełnionego Formularza Oferta (Formularz nr 1a lub i 1b).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.powiat.pszczyna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pzd.powiat.pszczyna.pl.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2007 godzina 08:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. w Pszczynie przy ul. Chopina 4, sekretariat (I piętro) w terminie do 24.10.2007 do godziny 08:00..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych o dł. 43,6 km administrowanych przez PZD Pszczyna w sezonie 2007/2008.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych o długości 43,6 km..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych o dł. 46,4 km przez PZD Pszczyna w sezonie 2007/2008.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych o długości 46,4km..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PSZCZYNY
- Zagospodarowanie terenu przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Pszczynie
- Usługa obsługi portierni oraz bezpośredniej ochrony fizycznej mienia należącego do Pszczyńskiego Centrum Kultury, a także ochrony osób znajdujących się w budynku PCKUL przy ul. Jagiełły 1 w Pszczynie
- Dostawa energii elektrycznej dla Muzeum Zamkowego w Pszczynie
- Modernizacja szczegółowej osnowy poziomej dla obszaru jednostki ewidencyjnej Suszec
więcej: przetargi w Pszczynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie obiektów UD Włochy i terenu wokół urzędu
- Usługa utrzymania porządku i czystości w budynkach i posesjach administrowanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o w Przemyślu
- Zimowe utrzymanie jezdni w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Piotrkowie Trybunalskim.
- Usługa sprzątania w budynkach Urzędu Marszałkowskiego w Warszawie w latach 2025-2026
- Utrzymanie czystości i zimowe utrzymanie ulic administrowanych przez Powiat Pyrzycki w okresie od 01.04.2025 do 31.03.2026 na terenie miasta Pyrzyce
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń biurowych, sanitarnych i ciągów komunikacyjnych w budynku Sądu Okręgowego w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45 i utrzymanie porządku na posesji.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.