Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-03
Malbork: Przebudowa dróg dojazdowych do węzła transportowego przy dworcu PKP w Malborku
Numer ogłoszenia: 195833 - 2009; data zamieszczenia: 03.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Malborka , pl. Słowiański 5, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 055 6473325, faks 055 6473324.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.malbork.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg dojazdowych do węzła transportowego przy dworcu PKP w Malborku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa układu komunikacyjnego przed Dworcem PKP w Malborku praz dróg dojazdowych wraz z przebudową uzbrojenia podziemnego. W ramach robót przewidzianych do realizacji wykonane zostaną prace zgodnie z dokumentacją budowlaną załączoną do SIWZ w wersji pdf. W zakres zamówienia wchodzą roboty : 1.1 Roboty drogowe (zgodnie z dokumentacją budowlaną załączoną do SIWZ w wersji pdf) w tym: 1.rozebranie nawierzchni bitumicznych o łącznej powierzchni 2208,15 m2 2.rozebranie nawierzchni z kostki brukowej o łącznej powierzchni 2208,15 m2 3.rozebranie chodników o łącznej powierzchni 2690,0 m2 4.rozebranie krawężników i obrzeży o łącznej długości 1 833,0 mb 5. ułożenie nawierzchni bitumicznych 3 894,47 m2 gr. 11 cm (w tym w-wa wiążąca 0/16mm gr. 6 cm i w-wa ścieralna 0/12,8mm gr. 5cm) 6.ułożenie chodników z płytek betonowych gr. 6 cm płukanych kruszywem z ozdobnikami z kostki kamiennej 4/6 w 10% powierzchni 4867,84 m2 7.ułożenie kostki kamiennej 9/11 (wyspy rozdziału, zatoki,zjazdy,parkingi) 1172,04 m2 8.nawierzchnie z kostki kamiennej rzędowej 18 cm ( pierścień ronda ) 790,07 m2 9.nawierzchnia z kostki betonowej na parkingi I i II - 1772,76 m2 10.ułożenie krawężników betonowych 15x30 na ławie betonowej z oporem - 1347,31mb 11.ułożenie obrzeży 8x25 - 662,83 mb 12.oznakowanie poziome farba białą grubowarstwowo - 76,21 m2 13.oznakowanie pionowe - 28 szt 1.2. Przebudowa sieci oświetleniowej ulicznej i na parkingach (zgodnie z dokumentacją budowlaną załączoną do SIWZ w wersji pdf) 1.3. Przebudowa sieci wod-kan. c.o. i gaz, (zgodnie z dokumentacją budowlaną załączoną do SIWZ w wersji pdf) 1.4. Przebudowa sieci telekomunikacyjnych należących do TP S.A. Oraz Telefonii Dialog S.A. (zgodnie z dokumentacją budowlaną załączoną do SIWZ w wersji pdf) 1.5. Wykonanie zieleni - humusowanie wraz z obsianiem mieszanką traw 1496,3 m2 (pozycja ujęta w przedmiarze robót drogowych) 1.6. Zagospodarowanie terenu w tym: a) wiaty przystankowe 5 kpl b) przystanki autobusowe z profili stalowych 3 kpl c) pergole ogrodowe d) nasadzenia krzewów liściastych i iglastych w łącznej ilości ok. 2200 szt wraz z roczną pielęgnacją 1.7.Przygotowanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu na czas budowy w rejonie wykonywanych robót i ulicach przyległych 1.8.Oznakowanie poziome i pionowe zgodnie z projektem organizacji ruchu na czas wykonywania robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości 170.000 zł , słownie: sto siedemdziesiąt tysięcy złotych.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; w tym obowiązkowo kandydatów na każde niżej wymienione stanowisko: a) Kierownik budowy - wymagane posiadanie uprawnień budowlanych oraz minimum 5 lat doświadczenia w kierowaniu podobnymi zadaniami. b) Kierownik robót - sieci wod.- kan. i gaz - wymagane posiadanie uprawnień budowlanych oraz minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu budową lub robotami budowlanymi na obiektach sieciowych. c) Kierownik robót - roboty drogowe - wymagane posiadanie uprawnień budowlanych oraz minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu budową dróg, ulic lub lotnisk lub robotami budowlanymi związanymi z budową dróg, ulic lub lotnisk. d) Kierownik robót - roboty elektryczne/słaboprądowe - wymagane posiadanie uprawnień budowlanych oraz minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami w zakresie automatyki,telekomunikacji,robót elektrycznych. 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców. 1. Wykonali w okresie ostatnich 5 latach minimum 3 zadania polegające na przebudowie dróg wraz przebudową uzbrojenia podziemnego na kwotę nie mniejszą jak 5,0 mln złotych każde zadanie oraz posiadają referencje Inwestorów potwierdzające prawidłowe i terminowe wykonanie tych zadań. 2. Posiadają potwierdzoną przez bank zdolność kredytową w wysokości min. 5 mln złotych. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w w ust. 1 pkt 1 do 4, - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, - nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą, 3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy jeżeli: - jest niezgodna z ustawą - jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - została złożona przez wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, - zawiera błędy w obliczeniu ceny - wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: A.1) Druk oferty - z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 1. A.2) Dowód wniesienia wadium - oryginał A.3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. A.4) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. A.5) Aktualne zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. A.6) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; A.7) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert A.8) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 2 A.9) Wykaz osób kierujących wykonaniem zamówienia - kierownik budowy, kierownicy robót ( dotyczy to także podwykonawców ), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z podaniem informacji o ich kwalifikacjach niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności z wykorzystaniem wzoru załącznika nr 3 do SIWZ potwierdzonych niezbędnymi w realizacji niniejszego zamówienia uprawnieniami do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (kserokopie uprawnień odpowiednich do zakresu ) oraz aktualne zaświadczenia tych osób o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa A.10) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. A.9, Wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował. A.11) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale. B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: B.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 latach przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) - z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 4 (Wykonali w okresie ostatnich 5 latach minimum 3 zadania polegające na przebudowie dróg wraz przebudową uzbrojenia podziemnego na kwotę nie mniejszą jak 5,0 mln złotych każde zadanie oraz posiadają referencje Inwestorów potwierdzające prawidłowe i terminowe wykonanie tych zadań), B.2) Wykaz podwykonawców, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu i wartości wykonywanych przez nich czynności z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5. B.3) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca będzie z niego korzystał. B.4) Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonymi istotnymi postanowieniami do umowy ( zał. Nr 7 ) oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 6 B.5) Istotne postanowienia, które wprowadzone będą do umowy z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 7 B.6) Wypełniona tabela elementów robót (załącznik nr 8). B.7) Wypełniony załącznik Nr 9 -Wykaz stawek i narzutów- B.8) Harmonogram rzeczowo-finansowy określający propozycję zakresu i wartości prac do wykonania w poszczególnych miesiącach. Wybrany Wykonawca w dniu podpisania umowy złoży u Zamawiającego Kosztorysy szczegółowe na wszystkie elementy robót z cenami jednostkowymi i zestawieniami robocizny, materiałów i sprzętu. C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą prawidłowość prowadzenia rachunku , zdolność kredytową min. 5 mln zł, i jego ewentualne obciążenie tytułami egzekucyjnymi, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert C.2). Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności minimum na kwotę 1.000.000,00 zł. UWAGA!!! W przypadku uznania za najkorzystniejszą ofertę danego Wykonawcy, Wykonawca ten przed dniem podpisania umowy zobowiązany będzie do dostarczenia odrębnej umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej obejmującej zakres przedmiotowego zamówienia publicznego na kwotę 2.000.000,00 zł. D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: D.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. A.3), A.5), A.6) i A.7) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu D.2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. -D- zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. -D-. E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. A3;A5;A6;A7;A8; C1; dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem-. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane przez wykonawcę wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym biegłego tłumacza..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malbork.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Malborka 82-200 Malbork, Plac Słowiański 5 pokój 217.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Malborka 82-200 Malbork, Plac Słowiański 5 pokój 115 ( sekretariat ).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: finansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa 4: Regionalny System Transportowy, działanie 4.3 : Rozwój i poprawa dostępności węzłów transportowych..
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W POWIECIE MALBORSKIM W SEZONIE ZIMOWYM W 2025 ROKU ZADANIE nr 1, 2, 4, 5, 9, 12, 13, 14, 15
- Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa osiedla zabudowy wielorodzinnej w Gniewie dz. Nr 1/25, 1/26, 1/28, 1/29 obręb 0019 Gniew.
- Dostawa artykułów żywnościowych do internatu Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego Nr 1 w Malborku
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH I KURIERSKICH W KRAJU I ZA GRANICĄ w 2025 r. NA RZECZ MIASTA MALBORK
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.