Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-10
Józefów: Działania informacyjno - promocyjne dla Projektu Budowa oczyszczalni ścieków wraz z siecią wodociągową i kanalizacyjną w Józefowie, który uzyskał warunkowe Potwierdzenie Instytucji Pośredniczącej Nr 30/2014 z dnia 28 kwietnia 2014 r. w sprawie przyznania Miastu Józefów dofinansowania z Funduszu Spójności, w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
Numer ogłoszenia: 195842 - 2014; data zamieszczenia: 10.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Józefów , ul. Kardynała Wyszyńskiego 1, 05-420 Józefów, woj. mazowieckie, tel. 022 7790000, faks 022 7895102.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jozefow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Działania informacyjno - promocyjne dla Projektu Budowa oczyszczalni ścieków wraz z siecią wodociągową i kanalizacyjną w Józefowie, który uzyskał warunkowe Potwierdzenie Instytucji Pośredniczącej Nr 30/2014 z dnia 28 kwietnia 2014 r. w sprawie przyznania Miastu Józefów dofinansowania z Funduszu Spójności, w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakresie przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania następujących Zadań: Zadanie 1: Organizacja wydarzeń informacyjno-promocyjnych 1) Przeprowadzenie konsultacji społecznych w ramach których odbędą się co najmniej 2 wizyty studyjne, w tym: - wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych na wizyty studyjne; - transport uczestników spotkań na Oczyszczalnię Ścieków; 2) Organizacja konkursu plastycznego i fotograficznego dla dzieci i młodzieży, w tym przygotowanie informacji o konkursie, regulaminu oraz zakup nagród rzeczowych. 3) Organizacja konferencji prasowej. Zadanie 2: Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno- promocyjnych, w tym opracowanie projektu graficznego oraz oznakowanie materiałów zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego. Zadanie 3: Wydawnictwa: - Przygotowanie i publikacja artykułu sponsorowanego w ogólnopolskim dzienniku; - Opracowanie, druk i dostawa wraz z wersją elektroniczną broszury informacyjnej Projektu. Zadanie 4: Strona internetowa, w tym projekt i wykonanie strony internetowej, opłata domeny oraz szkolenie pracowników oraz prezentacja multimedialna Termin wykonania zamówienia od czerwca 2014 r. do 30 grudnia 2015 r.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Dopuszcza się możliwość udzielania zamówień uzupełniających o wartości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego w terminie 3 lat od jego udzielenia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych 79.34.10.00 - Usługi reklamowe 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe 22.46.20.00 - Materiały reklamowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wysokość wadium 3000 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie - Wykonawca wykonał co najmniej jedną usługę o wartości nie niższej niż 50.000 zł netto, polegającą na wykonaniu działań informacyjno -promocyjnych, obejmującą co najmniej: dostawę materiałów promocyjnych, organizację wydarzeń, wydawnictwa, wykonanie strony internetowej
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej dwoma specjalistami: a. Specjalista - koordynator ze strony Wykonawcy, posiadający co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu projektami promocyjnymi oraz posiadający praktyczną wiedzę z zakresu PR i/lun marketingu i reklamy; b. Specjalista - projektant stron www (grafik), który wykonał co najmniej trzy projekty stron internetowych w okresie 3 lat przed terminem składania ofert
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia tj.: posiada ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 100 000 PLN
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- inne dokumenty
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda: dokumentów dotyczących w szczególności: zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy za wyjątkiem zmian przewidzianych w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia 2. Zmiana terminu realizacji umowy może nastąpić w przypadku wstrzymania czasowego realizacji projektu. Termin zakończenia zostanie automatycznie przesunięty o czas trwania przeszkód w wykonywaniu przedmiotu umowy. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień Umowy w zakresie terminów realizacji poszczególnych Działań w ramach realizacji zamówienia, gdy nie zagraża to prawidłowej realizacji zamówienia, a jest uzasadnione decyzją zamawiającego o dokonaniu zmian w sposobie wykonania zamówienia. 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na finansowanie zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip: http://jozefow.bip.eur.pl/public
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Józefowa, 05-420 Józefów, ul. Kardynała Wyszyńskiego 1, bud. A, Biuro Obsługi Klienta.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2014 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Józefowa, 05-420 Józefów, ul. Kardynała Wyszyńskiego 1, bud. A, Biuro Obsługi Klienta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt: Budowa oczyszczalni ścieków wraz z siecią wodociągową i kanalizacyjną w Józefowie. Dofinansowanie z Funduszu Spójności, w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z JÓZEFOWA
- Remonty cząstkowe jezdni asfaltowych na terenie Józefowa w 2025 r.
- Dostawa komory klimatycznej umożliwiającej zadanie zmiennych warunków otoczenia na badane urządzenie zamontowane do ramy testowej zestawu pomiarowego do symulowania zadawania obciążenia
więcej: przetargi w Józefowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja działań reklamowych w podziale na 4 części
- Wykonanie i dostarczenie gadżetów promocyjnych z nadrukiem promocyjnym na potrzeby projektów realizowanych przez Biuro Rozwoju Turystyki
- Kompleksowa realizacja kampanii edukacyjnej dotyczącej poprawy świadomości ekologicznej mieszkańców
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z logotypami dla Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Poznaniu
- Zakup Gadżetów- T-shirty dla Wydziału Elektrycznego
- Promocja Miasta Piły w roku 2025 w ramach prowadzonej działalności sportowej w dyscyplinie piłka siatkowa kobiet
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.