eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzanów › Konserwacje i naprawy systemów sygnalizacji antywłamaniowej, przeciwpożarowej, systemów kontroli dostępu w Oddziale ZUS w Chrzanowie, w Inspektoratach ZUS w Oświęcimiu, Wadowicach, Suchej Beskidzkiej i Olkuszu oraz konserwacje i naprawy systemu rejestracj

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-16

Chrzanów: Konserwacje i naprawy systemów sygnalizacji antywłamaniowej, przeciwpożarowej, systemów kontroli dostępu w Oddziale ZUS w Chrzanowie, w Inspektoratach ZUS w Oświęcimiu, Wadowicach, Suchej Beskidzkiej i Olkuszu oraz konserwacje i naprawy systemu rejestracji czasu pracy w Oddziale ZUS w Chrzanowie.
Numer ogłoszenia: 195844 - 2007; data zamieszczenia: 16.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chrzanowie, ul. Oświęcimska 14, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 6233004, fax 032 6232997.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacje i naprawy systemów sygnalizacji antywłamaniowej, przeciwpożarowej, systemów kontroli dostępu w Oddziale ZUS w Chrzanowie, w Inspektoratach ZUS w Oświęcimiu, Wadowicach, Suchej Beskidzkiej i Olkuszu oraz konserwacje i naprawy systemu rejestracji czasu pracy w Oddziale ZUS w Chrzanowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacje i naprawy systemów sygnalizacji antywłamaniowej, przeciwpożarowej, systemów kontroli dostępu w Oddziale ZUS w Chrzanowie, w Inspektoratach ZUS w Oświęcimiu, Wadowicach, Suchej Beskidzkiej i Olkuszu oraz konserwacje i naprawy systemu rejestracji czasu pracy w Oddziale ZUS w Chrzanowie. KOD CPV: 31625100-4 Systemy wykrywania ognia 31625300-6 Alarmy antywłamaniowe 29861300-5 System kontroli dostępu 29852330-8 System kontroli czasu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.62.51.00-4, 31.62.53.00-6, 29.86.13.00-5, 29.85.23.30-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi przez analizę oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę (metodą spełnia/nie spełnia): - oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) zrealizowali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej: - dwie usługi trwające (każda) nieprzerwanie przez co najmniej 12 miesięcy obejmujące serwis systemu sygnalizacji antywłamaniowej; - dwie usługi trwające (każda) nieprzerwanie przez co najmniej 12 miesięcy obejmujące serwis systemu sygnalizacji przeciwpożarowej; - dwie usługi trwające (każda) nieprzerwanie przez co najmniej 12 miesięcy obejmujące serwis systemu kontroli dostępu; - dwie usługi trwające (każda) nieprzerwanie przez co najmniej 12 miesięcy obejmujące serwis systemu rejestracji czasu pracy; b) wskażą do wykonania niniejszego zamówienia co najmniej: - dwie osoby, z których jedna posiada aktualną licencję pracownika zabezpieczenia technicznego drugiego stopnia, a druga posiada aktualną licencję pracownika zabezpieczenia technicznego pierwszego lub drugiego stopnia; - dwie osoby, z których każda posiada co najmniej 24-miesięczny staż pracy polegającej na obsłudze serwisowej systemów antywłamaniowych, przeciwpożarowych i systemów kontroli dostępu; - dwie osoby posiadające uprawnienia do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV; - jedną osobę posiadającą co najmniej 24-miesięczny staż pracy polegającej na obsłudze serwisowej systemów rejestracji czasu pracy; c) posiadają placówkę serwisową lub placówki serwisowe w odległości do 150 km od Chrzanowa, Olkusza, Oświęcimia, Wadowic oraz Suchej Beskidzkiej; ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi przez analizę oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę (metodą spełnia/nie spełnia): - oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; - wykazu usług w zakresie serwisu systemów sygnalizacji antywłamaniowej, systemów sygnalizacji przeciwpożarowej, systemów kontroli dostępu i systemów rejestracji czasu pracy wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) - wykaz powinien zawierać wartość z podatkiem VAT każdej usługi, przedmiot umowy, daty wykonania oraz wskazanie odbiorców; - referencji, opinii itp. potwierdzających, że wskazane w wykazie usługi zostały wykonane należycie; - aktualnych licencji pracowników zabezpieczenia technicznego; - wykazu osób, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia (imię, nazwisko, posiadane licencje pracownika zabezpieczenia technicznego, staż pracy - w miesiącach lub latach - polegającej na obsłudze serwisowej systemów antywłamaniowych, przeciwpożarowych, systemów kontroli dostępu i systemów rejestracji czasu pracy, wskazanie odpowiednich uprawnień do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV); - dokumentów (świadectw kwalifikacyjnych) uprawniających do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV; - oświadczenia o posiadaniu placówki serwisowej lub placówek serwisowych w odległości do 150 km od Chrzanowa, Olkusza, Oświęcimia, Wadowic oraz Suchej Beskidzkiej; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi przez analizę metodą spełnia/nie spełnia: - oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; - polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Punktacja w zakresie warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia: 1) za należyte zrealizowanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie): a) trzech usług trwających (każda) nieprzerwanie przez co najmniej 12 miesięcy obejmujących serwis systemu sygnalizacji antywłamaniowej; b) trzech usług trwających (każda) nieprzerwanie przez co najmniej 12 miesięcy obejmujących serwis systemu sygnalizacji przeciwpożarowej; c) trzech usług trwających (każda) nieprzerwanie przez co najmniej 12 miesięcy obejmujących serwis systemu kontroli dostępu d) trzech usług trwających (każda) nieprzerwanie przez co najmniej 12 miesięcy obejmujących serwis systemu rejestracji czasu pracy (czyli za wykonanie łącznie co najmniej dwunastu usług - po trzy dotyczące systemów sygnalizacji antywłamaniowej, przeciwpożarowej, systemów kontroli dostępu i systemów rejestracji czasu pracy) i załączenie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług Wykonawca otrzyma 2 punkty; 2) za należyte zrealizowanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie): a) czterech i więcej usług trwających (każda) nieprzerwanie przez co najmniej 12 miesięcy obejmujących serwis systemu sygnalizacji antywłamaniowej; b) czterech i więcej usług trwających (każda) nieprzerwanie przez co najmniej 12 miesięcy obejmujących serwis systemu sygnalizacji przeciwpożarowej; c) czterech i więcej usług trwających (każda) nieprzerwanie przez co najmniej 12 miesięcy obejmujących serwis systemu kontroli dostępu; d) czterech i więcej usług trwających (każda) nieprzerwanie przez co najmniej 12 miesięcy obejmujących serwis systemu rejestracji czasu pracy (czyli za wykonanie łącznie co najmniej szesnastu usług - po cztery dotyczące systemów sygnalizacji antywłamaniowej, przeciwpożarowej, systemów kontroli dostępu i systemów rejestracji czasu pracy) i załączenie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług Wykonawca otrzyma 4 punkty. Punktacja w zakresie dysponowania przez Wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) za dysponowanie do wykonania niniejszego zamówienia osobami w liczbie od trzech do pięciu, z których każda posiada co najmniej 24-miesięczny staż pracy polegającej na obsłudze serwisowej systemów antywłamaniowych, przeciwpożarowych, systemów kontroli dostępu i systemów rejestracji czasu pracy Wykonawca otrzyma 2 punkty; 2) za dysponowanie do wykonania niniejszego zamówienia sześcioma i więcej osobami, z których każda posiada co najmniej 24-miesięczny staż pracy polegającej na obsłudze serwisowej systemów antywłamaniowych, przeciwpożarowych, systemów kontroli dostępu i systemów rejestracji czasu pracy Wykonawca otrzyma 4 punkty. ŁĄCZNA LICZBA UZYSKANYCH PUNKTÓW W ZAKRESIE POSIADANIA PRZEZ WYKONAWCĘ NIEZBĘDNEJ WIEDZY I DOŚWIADCZENIA ORAZ DYSPONOWANIA OSOBAMI ZDOLNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA OKREŚLI MIEJSCE WYKONAWCY NA LIŚCIE STANOWIĄCEJ PODSTAWĘ ZAPROSZENIA DO SKŁADANIA OFERT WSTĘPNYCH. Zamawiający zaprosi do złożenia ofert wstępnych trzech wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu i otrzymają najwyższą ocenę za spełnienie ww. warunków. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełnią warunki będzie mniejsza niż 3 zamawiający zaprosi do złożenia ofert wstępnych wszystkich wykonawców spełniających warunki. W przypadku, gdy trzecie miejsce zajmą wykonawcy, którzy uzyskali jednakową liczbę punktów Zamawiający zaprosi do złożenia oferty wstępnej tego wykonawcę, który wykaże łącznie najwyższą wartość z podatkiem VAT usług wymaganych przez zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - oświadczenie musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - dokument może być złożony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; 3) wykaz usług potwierdzający wykonanie wymaganych przez Zamawiającego zamówień - wykaz powinien zawierać wartość z podatkiem VAT każdej umowy, przedmiot umowy, daty wykonania oraz wskazanie odbiorców - dokument musi być złożony w formie oryginału i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; 4) dokumenty potwierdzające, że usługi wskazane w wykazie zostały wykonane należycie (referencje, opinie itp.) - dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; 5) wykaz osób, którymi Wykonawca dysponuje do wykonania zamówienia (wykaz powinien zawierać: imię, nazwisko, posiadane licencje pracownika zabezpieczenia technicznego, staż pracy - w miesiącach lub latach - polegającej na obsłudze serwisowej systemów antywłamaniowych, przeciwpożarowych, systemów kontroli dostępu i systemów rejestracji czasu pracy, posiadane uprawnienia do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV) - dokument musi być złożony w formie oryginału i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; 6) aktualne licencje pracowników zabezpieczenia technicznego osób, którymi Wykonawca dysponuje do wykonania zamówienia - dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; 7) dokumenty (świadectwa kwalifikacyjne) uprawniające osoby przewidziane do realizacji zamówienia do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV - dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; 8) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; 9) oświadczenie o posiadaniu punktu serwisowego w odległości do 150 km od Chrzanowa, Olkusza, Oświęcimia, Wadowic oraz Suchej Beskidzkiej ze wskazaniem miejscowości, w których znajdują się punkty serwisowe - oświadczenie musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; 10) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą złożyć pełnomocnictwo dla jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dokument może być złożony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie; 11) ponadto Wykonawca jest zobowiązany złożyć wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - wniosek musi być podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r., Nr 87, poz. 605) w przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wraz z wnioskiem należy złożyć dokumenty wymienione powyżej, z tym że zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej Wykonawca musi złożyć dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i może być złożony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów potwierdzających odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wówczas Wykonawca musi złożyć dokument zawierający oświadczenie, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie musi być złożone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i może być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Wymagane dokumenty składane przez Wykonawcę muszą być podpisane (a kserokopie dokumentów poświadczone za zgodność z oryginałem) przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku podpisania wymaganych dokumentów przez osobę nie figurującą w ewidencji działalności gospodarczej lub we właściwym rejestrze wymagane jest dołączenie do oferty stosownego pełnomocnictwa w oryginale lub kserokopii poświadczonej notarialnie. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 3.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiający nie udostępnia siwz na stronie internetowej. Wzory oświadczeń wymaganych w postępowaniu można uzyskać pocztą elektroniczną po uzgodnieniu z Zamawiającym..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego w Chrzanowie, ul. Oświęcimska 14, Samodzielny Referat Zamówień Publicznych, sektor B, IV piętro, pok. 403..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.