Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-17
Płock: Remont sanitariatów wraz z wymianą pionów kanalizacyjnych oraz pomieszczeń biurowych w budynku Starostwa Powiatowego w Płocku
Numer ogłoszenia: 195850 - 2009; data zamieszczenia: 17.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Płocku , ul. Bielska 59, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2676777, faks 024 2676848.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.plock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sanitariatów wraz z wymianą pionów kanalizacyjnych oraz pomieszczeń biurowych w budynku Starostwa Powiatowego w Płocku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje: 1)Wymianę płytek ściennych 2)Wymianę płytek podłogowych 3)Wymianę sufitu podwieszonego na sufit z płyt gipsowo kartonowych na konstrukcji metalowej 4)Wymianę obłożenia ścian na płyty gipsowo kartonowe na konstrukcji metalowej 5)Montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej 6)Wykonanie ścianek działowych murowanych 7)Wymianę pionów kanalizacyjnych wraz z przyłączem do studzienki poza budynkiem 8)Wymianę baterii umywalkowych, umywalek, muszli ustępowych, uchwytów dla niepełnosprawnych, uchwytów na papier, suszarek elektrycznych, pojemników na mydło w płynie 9)Wymianę opraw oświetleniowych 10)Wymianę wyłączników i gniazd 11)Malowanie farbami emulsyjnymi tynków wewnętrznych 12)Opracowanie dokumentacji powykonawczej 13)Remont pomieszczeń biurowych - wymiana podłóg, wykonanie ścianek, malowanie ścian, sufitów i stolarki okiennej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 5000 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, spełnienie tego wymogu nastąpi poprzez złożenie następujących dokumentów i oświadczenia: a)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 1 u.p.z.p 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, spełnienie tego wymogu nastąpi poprzez złożenie następujących dokumentów i oświadczenia: a)informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, b)wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, c)wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - warunkiem jest wykonanie minimum 3 robót budowlanych, d)dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia budowlane wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane wpisanych na listę Członków Właściwej Izby Inżynierów Budownictwa do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, instalacji elektrycznych oraz sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych - zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów oraz, że są one ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; spełnienie tego wymogu nastąpi poprzez złożenie następującego dokumentu i oświadczenia: a)polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, b)oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 3 u.p.z.p. (wg załącznik a Nr 2 do siwz). 4)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy spełnienie tego wymogu nastąpi poprzez złożenie następujących dokumentów i oświadczenia: a)aktualnych zaświadczeń właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d)oświadczenia Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 wyżej wskazanej ustawy, 5)wniosą wadium zgodnie z opisem podanym w § 9 siwz, 6)udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia na okres - 36 miesięcy 7)spełnią pozostałe warunki siwz ( w tym złoża ofertę zgodnie z treścią siwz)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oryginał dokumentu wadialnego lub kserokopię przelewu potwierdzającego wniesienie wadium. 2.Wypełniony i podpisany formularz oferty. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - warunkiem jest wykonanie minimum 3 robót budowlanych. 5.Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 6.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 7.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia budowlane wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane wpisanych na listę Członków Właściwej Izby Inżynierów Budownictwa do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz instalacji elektrycznych oraz sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych - zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 roku. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów oraz, że są one ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej. 8.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 12.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 wyżej wskazanej ustawy. 13.Kosztorys ofertowy sporządzony wg załącznika Nr 8 do siwz - w 2 egz. Drugi egzemplarz kosztorysu ofertowego Wykonawcy zobowiązani są załączyć oddzielnie (nie spięty z ofertą). 14.W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiegają się Wykonawcy występujący wspólnie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiatplocki.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Płocku, ul. Bielska 59, 09-400 Płock, pokój 218.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria (pok. 212), codziennie w dni pracy Urzędu: poniedziałek - czwartek, w godz. 800 - 1500, a w piątek w godz. 800 - 1630 lub za pośrednictwem poczty,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- DOSTAWA PRODUKTÓW FARMACEUTYCZNYCH- IMMUNOGLOBULINUM HUMANUM
- Kompleksowe zagospodarowanie (odbiór, transport, przetworzenie) odpadów o kodzie 15 01 02 - opakowania z tworzyw sztucznych, wytworzonych w wyniku przetwarzania odpadów selektywnie zbieranych.
- Utrzymanie porządku i czystości wewnątrz budynków i pomieszczeń biurowych stanowiących własność Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. w Płocku
- Sukcesywne dostawy pieczywa do Zakładu Karnego w Płocku
- Usługa utrzymania czystości Teatru Dramatycznego w Płocku - Nowy Rynek 11
- Dostawa automatycznej myjni- dezynfektora do endoskopów giętkich
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa świetlicy wiejskiej - w ramach zadania pn.: Raj na ziemi / budowa świetlicy w sołectwie Skórzewa w miejscowości Raj"
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych polegających na wykonaniu instalacji elektrycznych wewnętrznych dla budynków przy ulicach Kopernika i Śniadeckich w Krakowie.
- roboty dekarskie i roboty instalacyjne w Terenowej Stacji Doświadczalnej IOR-PIB w Białymstoku
- Poprawa efektywności energetycznej w Gminie Moszczenica poprzez wymianę opraw oświetleniowych nieenergooszczędnych
- "Roboty drogowe na terenie Politechniki Morskiej przy ul. Willowej w Szczecinie."
- Realizacja zadania inwestycyjnego pn."Dostosowanie do obowiązujących przepisów prawa budynku wysokiego i ochrony przeciwpożarowej w Szpitalu św. Wincentego Paulo-II etap (...)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.