eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaSukcesywne dostawy gazów medycznych wraz z dzierżawą butli.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-11

Gdynia: Sukcesywne dostawy gazów medycznych wraz z dzierżawą butli.
Numer ogłoszenia: 195856 - 2012; data zamieszczenia: 11.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego , ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6207501, faks 058 6201114.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalmiejski-gdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy gazów medycznych wraz z dzierżawą butli..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy gazów medycznych wraz z dzierżawą butli na rzecz Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje dostawy następującego asortymentu: GRUPA 1 - TLEN MEDYCZNY lp. rodzaj gazu jednostka ilość w sztukach 1. Tlen medyczny 6,4 m3 butla - 40 l - 24 2. Tlen medyczny 1,6 m3 butla - 10 l - 113 3. Tlen medyczny 0,8 m3 butla - 5 l - 79 4. Tlen medyczny 0,5 m3 butla - 3 l - 106 5. Tlen medyczny 0,3 m3 butla - 2 l - 261 6. Dzierżawa butli - przy każdorazowej dostawie gazu 1 butla na 24 miesiące - 30 7. Dzierżawa reduktorów do butli 1,6 m3 1 reduktor na 24 miesiące - 10 GRUPA 2 - TLEN MEDYCZNY w butlach z zaworem zintegrowanym lp. rodzaj gazu jednostka ilość w sztukach 1. Tlen medyczny 1,08 m3 butla - 5 l - 250 2. Tlen medyczny 0,43 m3 butla - 2 l - 285 3. Dzierżawa butli - przy każdorazowej dostawie gazu 1 butla na 24 miesiące - 10 GRUPA 3 - SPRĘŻONE POWIETRZE MEDYCZNE Lp. rodzaj gazu jednostka ilości w sztukach 1. Sprężone powietrze 1 butla 6,4 m3 - 58 2. Dzierżawa butli 1 butla na 24 miesiące - 15 GRUPA 4 - KRIOMAX MEDYCZNY lp. rodzaj gazu jednostka ilości w sztukach 1. Kriomax 1 butla 7,5 kg - 24 2. Dzierżawa butli 1 butla na 24 miesiące - 2 3. Zamawiający informuje, iż ilości asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia są wartościami szacunkowymi, służącymi do prawidłowego skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Ilość zamawianego asortymentu, w ramach realizacji umowy może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu, w ramach poszczególnych grup asortymentowych do 25 % (słownie: dwadzieścia pięć procent), w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż wartość oferty wybranego Wykonawcy nie zostanie przekroczona. 4. Napełnione butle bezwzględnie powinny być zabezpieczone plombami jednostki odpowiedzialnej za zawartość (napełniającej), w sposób uniemożliwiający jej zmianę lub użycie bez naruszenia plomby. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił wraz z dostawą pełnych butli odbiór butli zużytych. 6. Wykonawca zapewni na własny koszt dostawę do siedziby Zamawiającego, Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 1. 7. Wykonawca udzieli Zamawiającemu pisemnej gwarancji w zakresie jakości oferowanego gazu. 8. W ramach wskazanej opłaty za dzierżawę butli, wykonawca zobowiązany jest do wykonywania dodatkowych świadczeń przewidzianych w instrukcji obsługi, dokumencie gwarancyjnym lub innym dokumencie pochodzącym od producenta butli lub obowiązujących przepisach prawa (np. okresowe czyszczenie butli, próżniowanie, atestowanie, oznakowanie itd.)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.15.00-0, 24.11.10.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Powyższy warunek będzie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na podjęcie działalności gospodarczej zgodnie z art. 72, 74, 99 Ustawy z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (tj. Dz. U. z 2008 nr 45, poz. 271 z późn. zm.) wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego lub odpowiedniego miejscowo wojewódzkiego inspektora w zakresie Pakietów 1 i 2

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Wykonawcy są zobowiązani do złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Wykonawcy są zobowiązani do złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Wykonawcy są zobowiązani do złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Wykonawcy są zobowiązani do złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie, iż wykonawca posiada aktualne zezwolenie na podjęcie działalności gospodarczej zgodnie z art. 72, 74, 99 Ustawy z dnia 6 sierpnia 2010 roku Prawo farmaceutyczne ( Dz. U. Z 2004 nr 53, poz. 533 z późn. zmianami) wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego lub odpowiedniego miejscowo wojewódzkiego inspektora - w zakresie Pakietów 1 i 2

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają, pod rygorem nieważności formy pisemnej w postaci obustronnie podpisanego aneksu. 2. Istotne zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy mogą dotyczyć: 1) wynagrodzenia brutto wykonawcy, 2) częstotliwości dostaw, miejsca dostaw, 3) obniżenia cen asortymentu wskazanego w umowie, 4) zmiany cen, parametrów technicznych, sposobu realizacji zamówienia, w przypadku zmiany przepisów prawa wymagających dostosowania się stron umowy do tych zmian, 5) wydłużenia terminu obowiązywania umowy, w sytuacji nie zrealizowania całego asortymentu będącego przedmiotem umowy w pierwotnym terminie. 3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 mogą być dokonane w następujących przypadkach: 1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), przy czym zmianie ulegną wyłącznie ceny jednostkowe brutto, natomiast ceny jednostkowe netto pozostaną bez zmian, 2) w zakresie, o którym mowa w ust. 2 pkt. 3, w przypadku: a) zmian wprowadzonych przez producentów, obniżki marży, b) zmian kursu waluty w przypadku towarów importowanych, zgodnie z tabelą NBP; 3) w przypadku zmiany przepisów prawa mających wpływ na warunki umowy, 4) jeżeli zmiany nie spowodują negatywnych konsekwencji dla Zamawiającego. 4. Strona wnioskująca o zmianę umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmiejski-gdynia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 1, 81 - 348 Gdynia, bud. gospodarczy pok. nr 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 1, 81 - 348 Gdynia, bud. gospodarczy pok. nr 11.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 Tlen medyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Tlen medyczny 6,4 m3 butla - 40 l - 24 szt., 2. Tlen medyczny 1,6 m3 butla - 10 l - 113 szt., 3. Tlen medyczny 0,8 m3 butla - 5 l - 79 szt., 4. Tlen medyczny 0,5 m3 butla - 3 l - 106 szt., 5. Tlen medyczny 0,3 m3 butla - 2 l - 261 szt., 6. Dzierżawa butli - przy każdorazowej dostawie gazu 1 butla na 24 miesiące - 30 szt., 7. Dzierżawa reduktorów do butli 1,6 m3 1 reduktor na 24 miesiące - 10 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.15.00-0, 24.11.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 Tlen medyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Tlen medyczny 1,08 m3 butla - 5 l - 250 szt., 2. Tlen medyczny 0,43 m3 butla - 2 l - 285 szt., 3. Dzierżawa butli - przy każdorazowej dostawie gazu 1 butla na 24 miesiące - 10 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.15.00-0, 24.11.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 Sprzężone powietrze medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sprężone powietrze 1 butla 6,4 m3 - 58 szt., 2. Dzierżawa butli 1 butla na 24 miesiące - 15 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.15.00-0, 24.11.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 Kriomax medyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kriomax 1 butla 7,5 kg - 24 szt., 2. Dzierżawa butli 1 butla na 24 miesiące - 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.15.00-0, 24.11.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.