eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wymiana uszczelnienia w dylatacji znajdującej się pod nawierzchnią parkingu wzdłuż al. Jana Pawła II



Ogłoszenie z dnia 2014-09-15

Warszawa: Wymiana uszczelnienia w dylatacji znajdującej się pod nawierzchnią parkingu wzdłuż al. Jana Pawła II
Numer ogłoszenia: 195887 - 2014; data zamieszczenia: 15.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Koleje Państwowe S.A., ul. Szczęśliwicka 62, 00-973 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 474 94 01, faks 22 474 94 02.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Skarbu Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana uszczelnienia w dylatacji znajdującej się pod nawierzchnią parkingu wzdłuż al. Jana Pawła II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej, a na jej podstawie robót budowlanych, zgodnie z opisem określonym w załączniku nr 7 - Protokół konieczności.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ECOFAIR Sp. z o.o., ul. Emilii plater 18, 00-973 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 330880,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 361620,00

  • Oferta z najniższą ceną: 361620,00 / Oferta z najwyższą ceną: 361620,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamówienie podstawowe przewidywało wymianę uszczelnienia dylatacji konstrukcyjnych płyty stropowej dworca Warszawa Centralna zawartym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, stanowiącym integralną część SIWZ oraz Umowy nr KNDU 04/7/2013. W pkt. 1.1 ww. PFU określono zakres uszczelniania dylatacji zaznaczając kolorem czerwonym, a naprawę powierzchni stropu kolorem niebieskim. W trakcie podjętych prac rozbiórkowych, mających na celu odsłonięcie dylatacji prostopadłych do Al. Jana Pawła II przebiega dylatacja podłużna, która została odkryta przy prowadzeniu rozbiórki nawierzchni. Istnienie dylatacji podłużnej nie było do przewidzenia przed rozpoczęciem robót. Znajduje się ona w obrębie prowadzonych prac. Zamówienie podstawowe jest w trakcie realizacji, a wykonanie robót budowlanych dodatkowych (zamówienia dodatkowego) jest niezbędne do prawidłowego wykonania już trwających prac. Kontrakt miał na celu likwidację przecieków nad częścią zachodnią dworca. Niezbędność wykonania zamówienia dodatkowego przejawia się tym że wykonanie zamówienia w zakresie uszczelnienia dodatkowej dylatacji jest konieczne do zlikwidowania wszystkich przecieków nad częścią zachodnią dworca Centralnego(a nie tylko części przecieków). Zatem zrealizowanie zamówienia dodatkowego niezbędne jest do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego. Zamówienie dodatkowe zostało udzielone dotychczasowemu Wykonawcy robót podstawowych. Zakres przedmiotowych robót dodatkowych (zamówienia dodatkowego) jest nieobjęty zamówieniem podstawowym i nie przekracza 50% wartości realizowanego zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.