Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-10
Piła: Modernizacja i remont budynku A - Rektorat PWSZ - etap III
Numer ogłoszenia: 195906 - 2014; data zamieszczenia: 10.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa , ul. Podchorążych 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 3522632, faks 067 3522609.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.pila.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i remont budynku A - Rektorat PWSZ - etap III.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem modernizacji i remontu jest budynek Rektoratu Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Stanisława Staszica w Pile. Budynek jest trzykondygnacyjny, podpiwniczony, murowany, usytuowany na terenie kampusu Uczelni przy ul. Podchorążych 10 w Pile. Wybudowano go w latach trzydziestych ubiegłego stulecia jako wolnostojący budynek użytkowany przez wojsko. Obecnie w budynku znajdują się pomieszczenia biurowo-socjalne. W pierwszym etapie przeprowadzono remont 10 pomieszczeń. Obecnie planuje się przeprowadzenie remontu kolejnych 5 pomieszczeń. Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa mebli biurowych i kuchennych niezbędnych do przeprowadzenia dalszego remontu w podziale na zadania. Zadanie nr 1 - meble biurowe. Pomieszczenie nr 105 Meble z płyty wiórowej, laminowanej, w okleinie drewnopodobnej- orzech, z oprawą ze stali szczotkowanej lub aluminium - 1 kpl. w skład którego wchodzi: Szafa wysoka z półkami, dwuskrzydłowa, front pełny zamykana na zamek, 80x188x42 - 1 szt., Szafa wysoka z półkami, dwuskrzydłowa, frontramka aluminiowa z szybą mleczną, zamykana na zamek - 80x188x42 - 1 szt., Szafa wysoka ubraniowa, dwuskrzydłowa, front pełny - 80x188x60 - 1 szt., Komoda z półkami, dwuskrzydłowa, front ramka aluminiowa z szybą mleczną, 80x114x42 - 2 szt., Komoda z półkami, dwuskrzydłowa, front pełny, zwieńczona szybą na dystansie, wbudowany zamek, 80x120x42 - 2 szt., Biurko w kształcie L od frontu wyoblone, trzy nogi metalowe, jedna ze wspornikiem pod komputer. Pod blatem: półka wysuwana na klawiaturę, metalowa rynna na kable, kanał kablowy elastyczny oraz dwie przelotki w blacie na kable. Od frontu zabudowa z płyty kolor orzech, boki szare. - 226x75x144 - 1 szt., Kontener przybiurkowy mobilny, zamykany na zamek 43x60x54 - 1 szt., Stół z blatem w okleinie drewnopodobnej, nogi metalowe, skomponowane z biurkiem - 160x90x75 - 1 szt., Stolik z okrągłym blatem, z nogą na talerzu - metalową (stal szczotkowana) - 70x75x70 - 1 szt., Fotel obrotowy, siedzisko i oparcie tapicerowane w eko-skórze, w kolorze szarym (dopasowane do odcienia na ścianie) z podłokietnikiem i podstawą stalową - 1 szt., Krzesło tapicerowane siedzisko, w kolorze szarym, nogi i podłokietniki metalowe chrom satyna, z drewnianymi nakładkami w odcieniu orzecha - 6 szt., Fotel na stalowej ramie, tapicerowane siedzisko i oparcie zintegrowane z podłokietnikami, w kolorze pomarańczowym - 2 szt. Pomieszczenie nr 106 Meble z płyty wiórowej, laminowanej, w okleinie drewnopodobnej korpus - orzech, fronty płyta laminowana odcień wanilia, z oprawą ze stali szczotkowanej lub aluminium - 1 kpl. w skład którego wchodzi: Szafa wysoka z półkami, dwuskrzydłowa, front pełny zamykana na zamek - 80x188x42 - 1 szt., Komoda z półkami, dwuskrzydłowa, front pełny wbudowany zamek - 120x114x42 - 1 szt., Biuro w kształcie L z kontenerem, z jednej strony noga metalowa ze wspornikiem pod komputer, z drugiej strony po długości blatu - szafka otwarta z półką. Blat w dwóch okleinach (orzech +wanilia), od frontu w kształcie elipsy. Pod blatem: półka wysuwana na klawiaturę, metalowa rynna na kable oraz dwie przelotki na kable. Od frontu panel recepcyjny. Od strony ściany płyta nad blatem 160x75x200 - 1 szt., Szafka wisząca, żaluzjowa, otwierana do góry, żaluzja szara, zamykana na zamek - 120x37x25 - 1 szt., Stolik z okrągłym blatem, w okleinie orzecha, z nogą na talerzu - metalową (stal szczotkowana) 50x754x50 - 1 szt., Fotel obrotowy, siedzisko i oparcie tapicerowane w eko-skórze, w kolorze ecru z podłokietnikami i podstawą metalik - 1 szt., Fotel na drewnianych nogach - orzech w kolorze mebli, z tapicerowanym siedziskiem, oparciem i podłokietnikami, w eko-skorze w odcieniu ecru - 3 szt. Pomieszczenie nr 109 Meble z płyty wiórowej, laminowanej, w okleinie drewnopodobnej- orzech, z oprawą ze stali szczotkowanej lub aluminium - 1 kpl. w skład którego wchodzi: Szafa wysoka z półkami, dwuskrzydłowa, front pełny zamykana na zamek 80x188x42 - 1 szt., Szafa wysoka ubraniowa, dwuskrzydłowa, front pełny zamykana na zamek 80x188x42 - 1 szt., Szafa wysoka z półkami, dwuskrzydłowa, front: ramka aluminiowa z szybą mleczną 80x188x42 - 1 szt., Komoda z półkami, 4-skrzydłowa, 2 fronty pełne, 2 w ramce aluminiowej, z szybą mleczną, całość zwieńczona półką na dystansie, wbudowany zamek160x120x42 - 2 szt., Biurko w kształcie L, od frontu wyoblone, trzy nogi metalowe, jedna ze wspornikiem pod komputer. Pod blatem: połka wysuwana na klawiaturę, metalowa rynna na kable , kanał kablowy elastyczny oraz dwie przelotki w blacie na kable. Od frontu zabudowa z płyty laminowanej - orzech 226xx75x144 - 1 szt., Kontener przybiurkowy mobilny, zamykany na zamek 43x60x54 - 1 szt., Stół z blatem w okleinie drewnopodobnej - orzech, nogi drewniane 160x90x75 - 1 szt., Fotel obrotowy, siedzisko i oparcie tapicerowane w eko-skorze, w kolorze szarym (dopasowanym do odcienia na ścianie) z podłokietnikami i podstawą stalową - 1 szt., Krzesło - tapicerowane siedzisko, w kolorze szarym, nogi i podłokietniki metalowe, chrom satyna, z drewnianymi nakładkami w odcieniu orzecha - 6 szt. Pomieszczenie nr 115 Meble z płyty wiórowej, laminowanej, w okleinie drewnopodobnej- klon z oprawą ze stali szczotkowanej lub aluminium - 1 kpl. w skład którego wchodzi: Szafa wysoka z półkami, dwuskrzydłowa, front pełny, zamykana na klucz 80x225x42 - 2 szt., Szafa wysoka z półkami, dwuskrzydłowa, front pełny, zamykana na klucz 120x225x42 - 1 szt., Szafa wysoka ubraniowa, z półkami, dwuskrzydłowa, front pełny, zamykana na klucz 120x225x42 - 1 szt., Szafa wysoka narożnikowa, z półkami, front pełny, zamykana na klucz 80/42x225x42/80 - 1 szt., Szafa niska z półkami, front pełny, zamykana na klucz, nadstawka z półkami 60x151x42 - 1 szt., Komoda z półkami, dwuskrzydłowa, front pełny, zamykana na klucz 100x114x42 - 2 szt., Biurko w kształcie L, z jednej strony noga metalowa ze wspornikiem pod komputer, z drugiej bez. Pod blatem: połka wysuwana na klawiaturę, metalowa rynna na kable oraz dwie przelotki w blacie na kable. Od frontu zabudowa rastrowa, metalowa oraz płyta zasłaniająca na wys. 114cm. Od strony ściany i nad blatem płyta do wys. 114cm. 160x75x200 - 2 szt., Biurko w kształcie L, z jednej strony noga metalowa ze wspornikiem pod komputer, z drugiej bez. Pod blatem: połka wysuwana na klawiaturę, metalowa rynna na kable oraz dwie przelotki w blacie na kable. Od frontu zabudowa rastrowa, metalowa oraz płyta zasłaniająca na wys.114cm. Od strony ściany płyta nad blatem też do wys. 114cm. 140x75x200 - 1 szt., Szafka wisząca, żaluzjowa, otwierana do góry, Żaluzja szara, zamykana na zamek 120x37x25 - 2 szt., Kontener przybiurkowy mobilny, zamykany na zamek 43x60x54 - 3 szt., Szafka pod ksero, dwuskrzydłowa, front pełny 70x60x70 - 1 szt., Stół z blatem w okleinie drewnopodobnej - klon, nogi metalowe 120x80x75 - 1 szt., Fotel obrotowy, siedzisko i oparcie tapicerowane w eko-skorze, w kolorze zielonym (dopasowanym do odcienia na ścianie) z podłokietnikami i podstawą czarną - 3 szt., Krzesło drewniane w kolorze mebli, z tapicerowanym w tkaninie siedziskiem w odcieniu zielonym - 6 szt. Pomieszczenie nr 15 Meble z płyty wiórowej, laminowanej, w okleinie drewnopodobnej- klon z oprawą ze stali szczotkowanej lub aluminium - 1 kpl. w skład którego wchodzi: Szafa wysoka (szer. 80 x wys. 188 x gł. 42) z półkami, dwuskrzydłowa , front pełny zamykana na zamek - 1 szt., Szafa garderobiana (szer. 60 x wys. 188 x gł. 42) z jedną półką , drążek metalowy na wieszaki, z pojedynczymi drzwiami front pełny zamykana na zamek - 1 szt., Uniwersalna szafa metalowa na akta do biura o wymiarach: wys.1780 szr.800 gł. 440 mm - 1 szt. Do SIWZ dołączone są wizualizacje w formacie PDF pomieszczeń nr 105, 106, 107, 109 i 115. Szczegółowy opis techniczny mebli do zadania nr 1 Wszystkie meble powinny być wykonane w płycie meblowej posiadającej atest higieniczności E1. W celu zapewnienia długotrwałego użytkowania wymaga się płyty o podwyższonej klasie ścieralności 3A zgodnie z normą DIN EN 14322. Gwarancja min. 3 lata będąca Ramową Gwarancją Producenta. Wraz z zakończeniem dostaw mebli wykonawca wystawi gwarancję na piśmie i przekaże zamawiającemu wraz z protokołem odbioru (przy ostatniej dostawie). Biurka pracownicze: Stelaż stołu to konstrukcja metalowa. Kolumna nogi stołu wykonana z profila o wymiarach 50x50mm. Dwie kolumny nogi spawane za pomocą profila 50x25mm- wymóg konieczny do zapewnienia stabilności stołu- noga nie może być do niego przykręcana Profil łączący kolumny nogi musi przenikać w kolumnę nogi. Spawanie kolumny nogi i profila łączącego ze względów estetycznych musi odbywać się od środka nogi. Dwie pary nóg muszą być połączone dwiema belkami podblatowymi wykonanymi z profila 50x25mm aby zapobiegały ugięciu się blatu. Połączenie belki z nogą musi odbyć się na za pomocą aluminiowego detalu rozprężnego. Połączenie musi się odbyć w środku profila. Nie dopuszcza się widocznego połączenia skręcanego czy też spawanego. Biurko musi posiadać regulację wysokości w zakresie od 720mm do 800mm. Cała konstrukcja malowana proszkowo. Blat wykonany z płyty min 18mm , max 25mm(nie grubszej) wiórowej melaminowanej w klasie higieniczności E1 o podwyższonej trwałości. W celu zapewnienia długotrwałego użytkowania wymaga się płyty o podwyższonej klasie ścieralności 3A zgodnie z normą DIN EN 14322. Aby zabezpieczyć płytę przed uszkodzeniami wymagane jest aby wszystkie krawędzie elementów płytowych mebla (również niewidoczne) zabezpieczone były doklejką z tworzywa sztucznego o grubości 2mm i promieniu r=3mm. W blacie stołu muszą być zamontowane gwintowane gniazda metalowe- blat przymocowany do stelaża za pomocą śrub co da możliwość wielokrotnego montażu i demontażu biurka. Biurko gabinetowe 2000x900x750: Blat biurka wykonany z 2 warstw. Warstwa górna wykonana w technologii postformingowej. Krótkie krawędzie oklejone doklejką z tworzywa sztucznego o grubości 2mm i promieniu r=3mm w kolorze identycznym jak kolor blatu. Blat oklejony laminatem HPL w kolorze. Grubość warstwy górnej nie mniejsza niż 20 mm i nie więcej niż 24mm. Warstwa dolna- płyta wiórowa me laminowana w kolorze grafit. Krawędzie oklejone doklejką z tworzywa sztucznego o grubości 2mm i promieniu r=3mm w kolorze płyty. Grubość warstwy dolnej nie mniejsza niż 8mm i nie większa niż 10mm. Biurko zbudowane na stelażu metalowym. Stelaż tworzą dwie nogi metalowe wykonane z blachy zimnowalcowanej w kształcie eliptycznym o długości nie mniejszej niż 480mm i nie większej niż 520mm i głębokości nie mniejszej niż 150mm Nogi przykręcone do blatu stołu za pomocą wkrętów. Nogi połączone ze sobą za pomocą 2 profili metalowych, które są łączone do nóg za pomocą śrub. Profile te zamontowane są pod całą długością blatu stołu. W każdej nodze zamontowany metalowy element chromowany o średnicy nie mniejszej niż 10mm i nie większej niż 12mm. Element zamontowany na całej wysokości nogi. Każda noga posiada elementy poziomujące biurko w zakresie +-15mm. Wysokość stołu z blatem min.750mm. Kontenery do biurek pracowniczych: Elementy płytowe kontenera wykonane z płyty wiórowej o grubości 18mm (nie grubszej), Korpus kontenera tak skonstruowany aby blat górny i wieniec dolny kontenera były widoczne, Szerokość kontenera nie mniejsza niż 425 mm, głębokość kontenera nie mniejsza niż 600mm, wysokość kontenera nie mniejsza niż 530mm i nie większa niż 650mm. Aby zabezpieczyć płytę przed uszkodzeniami wymagane jest aby wszystkie krawędzie elementów płytowych mebla (również niewidoczne) zabezpieczone doklejką z tworzywa sztucznego o grubości 2mm i promieniu r=3mm. Listwa wykończona paskiem gumowym- eliminacja efektu trzasku szuflady. Kontener musi mieć zamontowane podwójne zakryte rolki o wysokości nie mniejszej niż 35mm co ułatwi jego przesuwanie. Kontener musi mieć zamontowane 3 szuflady na dokumenty A4. Szuflady kontenera muszą mieć zamontowany opcję spowalniacza szuflady i opcję samodomyku, co oznacza iż pchając szufladę przed końcem domykania zwolni i samoczynnie się domknie, bez efektu trzasku. Szuflady muszą mieć możliwość wyposażenia w przegródki ukośne potrzebne do segregacji dokumentów i przegródki poprzeczne i wzdłużne potrzebne do dzielenia przestrzeni szuflady. Każda szuflada otwiera się na 83 proc. swojej powierzchni. Kontener posiada blokadę wysuwu więcej niż jednej szuflady jednocześnie. Należy zwrócić uwagę aby w sytuacji gdy ciągniemy dwie szuflady jednocześnie nie było możliwości ich otwarcia, wymóg konieczny ze względów bezpieczeństwa. W kontenerze zamontowany zamek centralny, który zamyka wszystkie szuflady jednocześnie. Wymagany jest zamek z numerowanym cylindrem, numerowanym kluczykiem, jeden klucz łamany- gdy klucz zostanie zagubiony musi być możliwość jego domówienia po numerze spisanym z cylindra. Zamek musi być systemowy co oznacza możliwość skompletowania jednego klucza na pracownika, którym otworzy wszystkie swoje meble. Szafy, garderoby, nadstawki, regały, komody. Szafy aktowe: Wykonana z płyty wiórowej o grubości 18mm. Aby zagwarantować sztywność całej konstrukcji wymaga się aby plecy tylne szafy były: wykonane z płyty meblowej o grubości nie cieńszej niż 3,2 i nie grubszej niż 8mm, ściana tylna wpuszczona w stosunku do korpusu szafy, w wyfrezowane rowki w bokach i wieńcach szafy. Ze względów estetycznych wymaga się aby usłojenie wszystkich elementów płytowych mebla były skierowane wzdłuż dłuższych krawędzi. Aby zabezpieczyć płytę przed uszkodzeniami wymagane jest aby wszystkie krawędzie elementów płytowych mebla (również niewidoczne) zabezpieczone doklejką z tworzywa sztucznego o grubości 2mm i promieniu r=3mm. Z uwagi na trwałość konstrukcji wymagane jest jej sklejenie, nie dopuszcza się stosowania złączy mimośrodowych. Wymagana jest regulacja wysokości położenia półki, ponieważ istnieje konieczność przechowywania różnych formatów dokumentów. Wyposażenie to półki płytowe o grubości min.18mm, max.20mm zabezpieczone przed przypadkowym wysunięciem z szafy za pomocą metalowej podpórki która wchodzi w otwór wywiercony w półce. Poziomowanie szafy dostępne od wnętrza szafy Wymagany jest zamek z numerowanym cylindrem, numerowanym kluczykiem, jeden klucz łamany- gdy klucz zostanie zagubiony musi być możliwość jego domówienia po numerze spisanym z cylindra Wymagany jest zamek systemowy co oznacza możliwość skompletowania jednego klucza na pracownika, którym otworzy wszystkie swoje meble. Szafy aktowe z drzwiami skrzydłowymi: Drzwi płytowe skrzydłowe zamontowane do boków korpusu za pomocą zawiasów puszkowych o kącie otwarcia 100 stopni. Szafy aktowe z drzwiami skrzydłowymi: W przypadku szafek z drzwiami przesuwnymi: drzwi płytowe muszą być zamontowane w korpusie na prowadnicach wykonanych z tworzywa sztucznego. Z uwagi na bezpieczeństwo dokumentów wymaga się zamka ryglowanego z numerowanym cylindrem, numerowanym kluczykiem i jeden klucz łamany. Szafy aktowe z drzwiami żaluzjowymi: Drzwi żaluzjowe muszą być zamontowane w korpusie na prowadnicach wykonanych z tworzywa sztucznego. Drzwi żaluzjowe muszą być wykonane z tworzywa sztucznego w kolorze srebrnym. Profil żaluzji musi mieć grubość min.8mm W drzwiach żaluzjowych zamontowany zamek ryglowy z numerowanym cylindrem, numerowanym kluczykiem, jeden klucz łamany. Szafy garderobiane: Wykonana z płyty wiórowej o grubości 18mm. Aby zagwarantować sztywność całej konstrukcji wymaga się aby plecy tylne szafy były: wykonane z płyty meblowej o grubości nie cieńszej niż 3,2 i nie grubszej niż 8mm, ściana tylna wpuszczona w stosunku do korpusu szafy, w wyfrezowane rowki w bokach i wieńcach szafy. Ze względów estetycznych wymaga się aby usłojenie wszystkich elementów płytowych mebla były skierowane wzdłuż dłuższych krawędzi. Aby zabezpieczyć płytę przed uszkodzeniami wymagane jest aby wszystkie krawędzie elementów płytowych mebla (również niewidoczne) zabezpieczone doklejką z tworzywa sztucznego o grubości 2mm i promieniu r=3mm. Z uwagi na trwałość konstrukcji wymagane jest jej sklejenie, nie dopuszcza się stosowania złączy mimośrodowych. Drzwi płytowe zamontowane do boków korpusu za pomocą zawiasów puszkowych o kącie otwarcia 100 stopni. Na zawiasy szafy producent udziela dożywotniej gwarancji. W drzwiach płytowych zamontowane uchwyty. Wyposażenie to jedna półka płytowa o grubości min.18mm, max.20mm zabezpieczone przed przypadkowym wysunięciem z szafy za pomocą metalowej podpórki która wchodzi w otwór wywiercony w półce oraz wysuwany wieszak na ubrania. Poziomowanie szafy dostępne od wnętrza szafy. Z uwagi na bezpieczeństwo przechowywanych rzeczy wymaga się aby w drzwiach płytowych szafy zamontowany zamek - blokujący drzwi witryny. Wymagany jest zamek z numerowanym cylindrem, numerowanym kluczykiem, jeden klucz łamany- gdy klucz zostanie zagubiony musi być możliwość jego domówienia po numerze spisanym z cylindra Wymagany jest zamek systemowy co oznacza możliwość skompletowania jednego klucza na pracownika, którym otworzy wszystkie swoje meble. Drzwi skrzydłowe szafy wyposażone w listwę przymykową wykonaną z tworzywa sztucznego i obitą gumą (eliminacja efektu trzasku). Listwa musi być przymocowana do jednego skrzydła drzwi. Stoły konferencyjne: Stelaż stołu to konstrukcja metalowa. Noga stołu wykonana z profila o wymiarach 70x70mm. Każda noga wykończona nakładką chromową wychodzącą poza obrys profila, zamontowaną na dole i na górze nogi. Każda noga wyposażona w stopki poziomujące wykonane z tworzywa sztucznego, które poziomują stół w zakresie +- 15mm. Nogi muszą być spawane parami za pomocą profila o wymiarach min.40x25mm. Po długości stołu muszą być zamontowane metalowe profile, które łączą poszczególne pary nóg i podpierają blat na całej długości stołu. Profile są zamocowane do nóg za pomocą śrub. Cała konstrukcja malowana proszkowo. Blat wykonany z płyty 18mm (nie grubszej) Wszystkie krawędzie blatu zabezpieczone doklejką z tworzywa sztucznego o grubości 2mm i promieniu r=3mm. Doklejka musi być spójna kolorystycznie z kolorem płyty. W blacie stołu muszą być zamontowane gwintowane gniazda metalowe- blat przymocowany do stelaża za pomocą śrub. Krzesła: Fotel gościnny na stelażu stalowym wykonanym z rury Fi 20 x 2mm, chromowanym, na czterech nogach. Nie dopuszcza się malowania proszkowego stelaża. Stelaż wyposażony w stopki z tworzywa sztucznego w kolorze czarnym. Oparcie i siedzisko fotela w kształcie jednolitego kubełka z podłokietnikami. Kubełek posiada konstrukcję metalową, oblaną integralną pianką poliuretanową (wykonaną w technologii pianek wylewanych w formach gwarantującej wysoką odporność na zgniatanie oraz maksymalny komfort siedzenia). Gęstość pianki 75 kg/m3. Siedzisko i oparcie tapicerowane pianką poliuretanową, trudnopalną. Klasa trudnopalności pianki potwierdzona świadectwem z badań zgodnych z normą BS5852. Krzesło tapicerowane tkaniną. Fotel tapicerowany w taki sposób że szwy fotela wykonane są kontrastowymi nićmi w stosunku do koloru tapicerki. Wymiary około: wysokość całkowita 860 mm, wysokość siedziska 460 mm, szerokość siedziska 430 mm, głębokość siedziska 460 mm, szerokość podstawy 600 mm, wysokość podłokietników 650 mm. Klasyczne krzesło konferencyjne na czterech nogach. Stelaż wykonanych z rury stalowej o wymiarach 22x2 mm, chromowanej, wykonany w technologii gięcia bez zmiany przekroju profilu. Podłokietniki krzesła mocowane dwupunktowo do stelaża krzesła, wykonane z profilu stalowego o przekroju okrągłym (technologia gięcia bez zmiany przekroju profilu), pokryte na całym obwodzie nakładką z tworzywa sztucznego w kolorze szarym. Siedzisko i oparcie krzesła wykonane z wielowarstwowej sklejki drewna liściastego, pokrytej pianką poliuretanową gwarantującą wysoką odporność na zgniatanie oraz maksymalny komfort siedzenia, gęstość pianki siedziska 35 kg/m3, oparcia 25 kg/m3. Siedzisko krzesła w przedniej części posiada łagodnie wyprofilowaną krawędź, zaś oparcie właściwie podpiera część krzyżowo-lędźwiową kręgosłupa. Siedzisko i oparcie tapicerowane pianką poliuretanową, trudnopalną. Klasa trudnopalności pianki potwierdzona świadectwem z badań zgodnych z normą BS5852. Oparcie mocowane do stelaża krzesła za pomocą chromowanego łącznika w kształcie walca. Siedzisko i oparcie krzesła stanową dwa odrębne elementy. Oparcia krzesła tapicerowane dwustronnie, wyklucza się możliwość zastosowania plastikowej maskownicy w tylnej części oparcia krzesła. Konstrukcja stelaża umożliwia sztaplowanie krzesła. Wymagane potwierdzenie właściwych wymiarów i wytrzymałości wg PN EN 13761:2004 oraz stabilności wg PN EN 1022:2001. Wymiary około: wysokość całkowita 820 mm, wysokość siedziska 480 mm, wysokość podłokietników 670 mm, szerokość siedziska 450 mm, głębokość siedziska 460 mm, szerokość podstawy 480 mm, głębokość całkowita 580 mm. Wysokiej klasy fotel menedżerski na kółkach. Podstawa pięcioramienna, wykonana ze stopów metali lekkich, polerowana. Kółka miękkie samohamowne do powierzchni miękkich. Płynna regulacja wysokości siedziska. Mechanizm zawiasowy z przesuniętą do przodu osią obrotu umożliwiający odchylanie siedziska wraz z oparciem. Możliwość płynnej regulacji siły odchylania w zależności od ciężaru siedzącego oraz 3-stopniowej blokady tego ruchu. Oparcie i siedzisko fotela wykonane z sklejki drzewa liściastego, wyściełane pianką PU, gwarantującą wysoką odporność na zgniatanie oraz maksymalny komfort siedzenia. Siedzisko i oparcie tapicerowane pianką poliuretanową, trudnopalną. Klasa trudnopalności pianki potwierdzona świadectwem z badań zgodnych z normą BS5852. Podłokietniki fotela wykończone nakładką drewnianą obitą skórą w kolorze fotela. Tylne mocowanie podłokietników do oparcia fotela stanowi niepowtarzalny efekt wizualny poprzez zastosowanie efektu przenikania wsporników przez oparcie, Inwestor ze względów stylistycznych nie dopuszcza zastosowania innego sposobu mocowania podłokietników do oparcia krzesła. Fotel tapicerowany niekorygowaną skórą licową, nie dopuszcza się stosowania skóry korygowanej. Wymiary około: wysokość całkowita 1170-1270 mm, wysokość siedziska 490-590 mm, głębokość siedziska 490 mm, szerokość podstawy 670 mm. Fotel obrotowy. Baza - podstawa pięcioramienna, wykonana z poliamidu z dodatkiem włókna szklanego, o prostych ramionach, opadających pod kątem miejsca osadzenia amortyzatora w stronę kółek. Mechanizm - typu Synchro - mechanizm synchronicznej regulacji kąta odchylania siedziska-oparcia z możliwością dostosowania sprężystości odchylania oparcia do ciężaru siedzącego (dźwignia z regulacją sprężystości łatwo dostępna z boku mechanizmu), z funkcją regulacji głębokości siedziska. Kółka - twarde (samohamowne) do powierzchni miękkich (wykładzina, dywan). Podłokietniki - podłokietniki regulowane czarne lub szare, zakończone nakładką z miękkiego poliuretanu (PU). Podłokietnik posiada regulację wysokości. Konstrukcja podłokietnika z polipropylenu. Siedzisko - wykonane z sklejki drzewa liściastego, wyściełane integralną pianką PU (wykonaną w technologii wtryskowej, w formach), gwarantującą wysoką odporność na zgniatanie oraz maksymalny komfort siedzenia. Gęstość pianki siedziska: 80 kg/m3. Siedzisko regulowane na głębokość tzw. mechanizm saneczkowy. Oparcie - Sklejka, zalewana w formie w technologii wtryskowej, pianką gęstości 75kg/m3, tapicerowana tkaniną, regulowane na wysokość . Siedzisko i oparcie tapicerowane pianką poliuretanową, trudnopalną. Klasa trudnopalności pianki potwierdzona świadectwem z badań zgodnych z normą BS5852. Wymiary około: wysokość całkowita 1020 - 1200 mm, wysokość siedziska 480 - 580 mm, szerokość siedziska 480 mm, głębokość siedziska 400 - 450 mm, głębokość całkowita 680 mm, wysokość podłokietników 180-260 mm. Zamawiający wymaga, aby: użyte do produkcji mebli płyty wiórowe były: obustronnie melaminowane, w klasie higieniczności E1 o podwyższonej trwałości, w klasie odporności na ścieranie 3A zgodnie z normą EN 14322; posiadały certyfikat zgodności z normami PN-EN 527-1:2004, PN-EN 527-2:2004, PN-EN 14073-2:2006, PN-EN 14749:2007, PN-F-06001-1:1994 wystawiony przez niezależną jednostkę uprawioną do wydania tego rodzaju zaświadczeń. Jako jednostkę niezależną uznaje się każdą jednostkę badawczą i certyfikującą posiadającą akredytację krajowego ośrodka certyfikującego posiadającego, w przypadku Polski, Polskiego centrum Akredytacji (PCA), w przypadku certyfikatów wystawionych przez kraj zrzeszony w Unii Europejskiej, każdą jednostkę badawczą i certyfikującą posiadającą akredytację odpowiednika PCA w tym kraju; fotele biurowe obrotowe posiadały protokół oceny ergonomicznej w zakresie zgodności z normą EN 1335-1 oraz rozporządzeniem MPiPS z dnia 1.12.1998 (DZ.U. Nr 148, poz. 973); krzesła konferencyjne posiadały dokumenty potwierdzające zgodność z normami: EN 13761 w zakresie wymiarów i wytrzymałości, EN 1022 w zakresie stabilności; tkanina obiciowa użyta do produkcji foteli biurowych i krzeseł konferencyjnych posiadała: dokumenty potwierdzające zgodność z normami: EN ISO 12947-2, EN ISO 12945-2, EN 1021-1, EN 1021-2, atest higieniczny. Zadanie nr 2 - komplet mebli kuchennych do pomieszczenia 107A i 107B. Meble z płyty wiórowej, laminowanej, w okleinie drewnopodobnej w skład którego wchodzi: szafka dolna z szufladami szer.60, szafka dolna wysuwana ze śmietnikiem szer.60, szafka dolna 1-skrzydłowa z półką szer.60, szafka dolna 2-skrzydłowa z półką szer.88, szafka górna 2-skrzydłowa z półkami szer.120. Korpus szafek dolnych z płyty laminowanej białej. Korpus szafek górnych w okleinie drewnopodobnej Trawa Morska np. firmy Kronopol D2298 Mat. Front z płyty laminowanej biały połysk np: firmy Kronopol K101SE. Blat z płyty wiórowej np: firmy Kronopol Trawa Morska D2298 Mat. Listwy przyblatowe, cokoliki i uchwyty aluminiowe; elektryczny podgrzewacz wody 4 kV podumywalkowy. Szafka wisząca, dzielona poziomo, z półką i jednym frontem, otwieranym do góry, 120x72x34 kolor do uzgodnienia - 1 szt., Stolik z okrągłym blatem, w okleinie kolor do uzgodnienia, z nogą metalową stal szczotkowana 70x754x70 - 1 szt., Krzesło ze sklejki, wsparte na metalowym stelażu kolor do uzgodnienia - 4 szt. Pomieszczenie 105 - Logo Zabudowa panelowa, pozioma, z płyty w okleinie orzech, naprzemiennie z pasem aluminium, na której jest LOGO, ze stali szczotkowanej - 320x180x2 - 1 szt. Użyte nazwy producentów w SIWZ i wzory są przykładowe i mają na celu wyłącznie wskazanie standardu jakościowego przyjętych rozwiązań oraz palety kolorów. W procesie realizacji możliwe jest zastosowanie produktów dowolnej firmy, o takich samych parametrach, pod warunkiem zachowania standardu jakościowego, wytrzymałościowego, kolorystycznego itp., nie gorszego niż przywołany w specyfikacji i dokumentacji. Ewentualne zmiany spowodowane różnicą zastosowanego w wyniku przetargu produktu, materiału obciążają wykonawcę.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa art. 67 ust.1 pkt 7 Ustawy, do 20% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego zakresu dostaw, który został ujęty w pkt. III SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.14.10.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca składa w tym zakresie oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W ciągu ostatnich 3 lat, byli głównym wykonawcą przy realizacji, co najmniej dwóch dostaw mebli odpowiadających swoim rodzajem co przedmiot niniejszego przetargu i wartością min. 100 tys. zł brutto każda; powyższe dostawy winny być zakończone - dotyczy zadania nr 1. Na dowód tego wykonawcy składają wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie - dotyczy zadania nr 1. Dla zadania nr 2 nie określa się doświadczenia, wykonawcy składają tylko oświadczenie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca składa w tym zakresie oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca składa w tym zakresie oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca składa w tym zakresie oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony Formularz ofertowy (załącznik nr 1, Część II SIWZ). Pełnomocnictwo dla reprezentanta - dotyczy podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcja i spółki cywilne). Wypełniony formularz cenowy załącznik nr 5 do SIWZ. Parafowany projekt umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, dotyczących: zmiany osób reprezentujących strony umowy, terminu realizacji umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa szkoła Zawodowa im. Stanisława Staszica w Pile, ul. Podchorążych 10, 64-920 Piła, budynek A, I piętro, pok. 115.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2014 godzina 10:15, miejsce: Państwowa Wyższa szkoła Zawodowa im. Stanisława Staszica w Pile, ul. Podchorążych 10, 64-920 Piła, budynek A, I piętro, pok. 108.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Meble biurowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis w sekcji II.1.4) ogłoszenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.13.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Meble kuchenne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis w sekcji II.1.4) ogłoszenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 1 im. Stanisława Staszica w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 3 w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 6 im. Lotników Polskich w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 2 im. Olimpijczyków Polskich w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 7 im. Adama Mickiewicza w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 17 im. Krasnala Hałabały w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli do Miejskiej Biblioteki w Pieniężnie
- Zakup wyposażenia meblowego w ramach zadania pn.: "Podniesienie jakości usług społeczno-kulturalnych w Nakle nad Notecią (...)"
- Dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej, cukierniczej, wędliniarskiej oraz architektury krajobrazu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu
- Wykonanie dostawa i montaż mebli, dostawa krzeseł, foteli, taboretów dla potrzeb wyposażenia laboratorium analitycznego - z podziałem na części
- Zakup dodatkowego wyposażenia dla Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Lubartowie
- Dostawa oraz montaż mebli biurowych do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.