eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GościeszynModernizacja budynku gospodarczego leśniczówki Mięcierzyn z podjazdami

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-17

Gościeszyn: Modernizacja budynku gospodarczego leśniczówki Mięcierzyn z podjazdami
Numer ogłoszenia: 195956 - 2009; data zamieszczenia: 17.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gołąbki , Gołąbki 5, 88-422 Gościeszyn, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3024905, 3024911, faks 052 3024905, 3024911.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http//:golabki.torun.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku gospodarczego leśniczówki Mięcierzyn z podjazdami.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych wraz z objęciem funkcji kierownika budowy dla zadania polegającego na modernizacji budynku gospodarczego leśniczówki Mięcierzyn z podjazdami - Mięcierzyn nr 81, kod:88-420 Rogowo, gmina Rogowo, powiat żniński, dz. ewid. 3182/1. Szczegółowy zakres i technologia robót określona jest w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiące załącznik do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) - posiadają uprawnienia do wykonywania czynności związanych z przedmiotem zamówienia tj. w zakresie usług branży budowlanej, elektrycznej, instalatorskiej wod-kan oraz w zakresie prac związanych z demontażem i utylizacją azbestu. O ile Wykonawca na formularzu ofertowym wskaże, że zamierza powierzyć podwykonawcy wykonanie prac elektrycznych lub instalatorskich wod-kan lub związanych z usuwaniem azbestu, to z dokumentu w/w nie musi wynikać fakt posiadania uprawnień Wykonawcy do prowadzenia działalności w tym zakresie. - nie zalegają z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz dysponują niezbędnym potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania , a jeżeli kres działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonali min. 2 zamówienia branży budowlano-elektryczno-instalatorskiej wod-kan i c.o., na kwotę brutto 200 tys.zł każde. - dysponują min. 6-cio osobową wykwalifikowaną kadrą pracowników na stanowiskach robotniczych w branżach budowlanej, elektrycznej oraz instalatorskiej wod-kan oraz 1 osoba z uprawnieniami kierownika budowy branży budowlanej, zdolnych do realizacji zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn. -posiadają środki finansowe w wysokości min.100 tys. zł na rachunku bankowym lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej lub posiadają zdolność kredytową na min. taką kwotę -posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100 tys. zł. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 do 9 ustawy). 2) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. 3) Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą z zastrzeżeniem przepisów art.26 ust.3 ustawy. 4) Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Do oferty z kosztorysem ofertom należy dołączyć dokumenty potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) aktualne oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega on z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie ,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu c) aktualne oświadczenie Wykonawcy, że posiada on niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ; d) wykaz robót odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (budowlano-instalatorskie wod-kan ) wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5-ciu lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym czasie, z podaniem danych kontrahenta ( nazwa, adres), opisem zakresu wykonywanych robót, terminem ich realizacji ,wartości zamówienia oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że minimum 2 roboty , o których mowa w p.VIII.2 SIWZ zostały wykonane należycie( np. informacja kontrahenta, protokół bezusterkowego odbioru robót, referencje) e) aktualne oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia f) kserokopię dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 100 (sto) tysięcy złotych g) kserokopię uprawnień osoby, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, wraz z potwierdzeniem przynależności tej osoby do izby inżynierów budownictwa h) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 p 1 do 9 ustawy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://golabki.torun. lasy.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Gołąbki, Gołąbki 5, 88-420 Rogowo.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2009 godzina 08:00, miejsce: Nadleśnictwo Gołąbki, Gołąbki 5, 88-420 Rogowo - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.