Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-18
Warszawa: 2/ZP/RCB/2011 - usługa konferencyjna, restauracyjna i hotelowa
Numer ogłoszenia: 195973 - 2011; data zamieszczenia: 18.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rządowe Centrum Bezpieczeństwa , ul. Stefana Batorego 5, 02-591 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6015828, faks 22 60 158 21.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcb.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 2/ZP/RCB/2011 - usługa konferencyjna, restauracyjna i hotelowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1: Zakup usług konferencyjnych, restauracyjnych i rezerwacji hotelowych na potrzeby spotkania z przedstawicielami państw UE Część 2: Zakup usług konferencyjnych i restauracyjnych na potrzeby spotkania z przedsiębiorcami. Część 3: Zakup usług konferencyjnych i restauracyjnych na potrzeby spotkania eksperckiego. Część 4: Zakup usług konferencyjnych, restauracyjnych i hotelowych na potrzeby spotkania ekspertów ds. komunikacji społecznej, termin 1. Część 5: Zakup usług konferencyjnych, restauracyjnych i hotelowych na potrzeby spotkania ekspertów ds. komunikacji społecznej, termin 2. Część 6: Zakup usług konferencyjnych, restauracyjnych i hotelowych na potrzeby spotkania ekspertów ds. komunikacji społecznej, termin 3. Część 7: Zakup usług konferencyjnych, restauracyjnych i hotelowych na potrzeby spotkania ekspertów ds. komunikacji społecznej, termin 4..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w odniesieniu do każdej części zamówienia (zorganizowania konferencji), stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7, 55.13.00.00-0, 55.30.00.00-3, 55.11.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona weryfikacji i oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, metodą spelnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona weryfikacji i oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, metodą spelnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona weryfikacji i oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, metodą spelnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona weryfikacji i oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, metodą spelnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona weryfikacji i oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, metodą spelnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zamawiający nie żąda dodatkowych dokumentów
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian umowy: - w zakresie terminu wykonania, jeżeli zmiana terminu wykonania usługi stanowiącej przedmiot umowy nastąpi z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego (konieczność wykonania nieprzewidzianych zadań służbowych przez prowadzących, choroba prowadzących lub inne nieprzewidziane zdarzenie losowe uniemożliwiające przeprowadzenie spotkania); - w zakresie zmiany hotelu lub restauracji w przypadku obiektywnej niemożności wykonania usług (awaria lub inna obiektywna okoliczność uniemożliwiająca funkcjonowanie hotelu), pod warunkiem, że zaproponowany hotel lub restauracja zastępcza spełni wszystkie warunki wykonania usługi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a usługi będą świadczone w takim samym lub wyższym standardzie. - w przypadku konieczności wprowadzenia zmian następstwem znowelizowanej stawki podatku VAT, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych związanych z przyjęciem nowej stawki - zmianie (zmniejszeniu) może ulec liczba uczestników (w każdym z zadań), w takim przypadku Zamawiający dostosuje (zmniejszy) kwotę o wartość wynikającą z niewykorzystanej części zamówienia do wartości realnej na zasadach w terminach wskazanych w istotnych postanowieniach umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rcb.gov.pl (zakładka - zamówienia publiczne)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rządowe Centrum Bezpieczeństwa, ul. Stefana Batorego 5, 02-591 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2011 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Rządowego Centrum Bezpieczeństwa, 02-591 - Warszawa, ul. Batorego 5 - budynek F, Pietro 2, pok. nr 203 lub przesłać za pośrednictwem kuriera lub poczty na wskazany wyżej adres.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup usług konferencyjnych, restauracyjnych i rezerwacji hotelowych na potrzeby spotkania z przedstawicielami państw UE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup usług konferencyjnych, restauracyjnych i hotelowych na potrzeby spotkania z przedstawicielami państw UE na okres 2 dni roboczych (dzień po dniu) z możliwością organizacji w okresie pomiędzy 3-15 października 2011 r. (za wyjątkiem dat obejmujących 12.10.2011 r.) - (70 osób), w hotelu minimum czterogwiazdkowym, położonym na terenie miasta stołecznego Warszawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7, 55.13.00.00-0, 55.11.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup usług konferencyjnych i restauracyjnych na potrzeby spotkania z przedsiębiorcami.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa konferencyjna i restauracyjna na potrzeby spotkania z przedsiębiorcami przez okres jednego dnia roboczego z możliwością organizacji w przedziale czasowym od: 1 do 16 grudnia 2011r. w hotelu minimum czterogwiazdkowym, położonym na terenie miasta stołecznego Warszawy (250 osób).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7, 55.30.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup usług konferencyjnych i restauracyjnych na potrzeby spotkania eksperckiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup usług konferencyjnych i restauracyjnych na potrzeby spotkania eksperckiego w hotelu minimum czterogwiazdkowym lub w nie sklasyfikowanym jednak spełniającym ww. poziom Centrum Obsługi Administracji Państwowej , położonym na terenie miasta stołecznego Warszawy (40 osób).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7, 55.30.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup usług konferencyjnych, restauracyjnych i hotelowych na potrzeby spotkania ekspertów ds. komunikacji społecznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup usług konferencyjnych, restauracyjnych i hotelowych na potrzeby spotkania ekspertów ds. komunikacji społecznej, na okres 2 dni roboczych (dzień po dniu) z możliwością organizacji w przedziale czasowym 9 - 12 sierpnia 2011 r. w hotelu lub ośrodku szkolno - wypoczynkowym minimum trzygwiazdkowym, położonym poza terenem miasta stołecznego Warszawy w odległości do 70 km (30 osób).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7, 55.30.00.00-3, 55.11.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup usług konferencyjnych, restauracyjnych i hotelowych na potrzeby spotkania ekspertów ds. komunikacji społecznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup usług konferencyjnych, restauracyjnych i hotelowych na potrzeby spotkania ekspertów ds. komunikacji społecznej, na okres 2 dni roboczych (dzień po dniu) z możliwością organizacji w przedziale czasowym 21 - 22 września 2011r. w hotelu lub ośrodku szkolno - wypoczynkowym minimum trzygwiazdkowym, położonym poza terenem miasta stołecznego Warszawy w odległości do 70 km (30 osób).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7, 55.30.00.00-3, 55.11.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakup usług konferencyjnych, restauracyjnych i hotelowych na potrzeby spotkania ekspertów ds. komunikacji społecznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup usług konferencyjnych, restauracyjnych i hotelowych na potrzeby spotkania ekspertów ds. komunikacji społecznej w terminie 17 - 18 listopada 2011 r. hotelu lub ośrodku szkolno - wypoczynkowym minimum trzygwiazdkowym, położonym poza terenem miasta stołecznego Warszawy w odległości do 70 km (30 osób).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7, 55.30.00.00-3, 55.11.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zakup usług konferencyjnych, restauracyjnych i hotelowych na potrzeby spotkania ekspertów ds. komunikacji społecznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup usług konferencyjnych, restauracyjnych i hotelowych na potrzeby spotkania ekspertów ds. komunikacji społecznej na okres 2 dni roboczych z możliwością organizacji w terminie 13 - 15 grudnia 2011 r. w hotelu lub ośrodku szkolno - wypoczynkowym minimum trzygwiazdkowym, położonym poza terenem miasta stołecznego Warszawy w odległości do 70 km (30 osób).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7, 55.30.00.00-3, 55.11.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont lokali mieszkalnych kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Chełm, Dęblin, Hrubieszów, Grójec, Lublin, Nisko, Przemyśl, Radom, Rzeszów, Siedlce, Zamość
- Remont umocnień brzegowych i urządzeń wodnych, zabudowy wyrw na rz. Nysa Kłodzka na terenie Nadzoru Wodnego Otmuchów od km 0,0 do 65,2.
- Usługi konserwacji, przeglądu oraz napraw bieżących instalacji i urządzeń teletechnicznych oraz bieżącej obsługi rejestru czasu pracy
- ZP/CZD/069/25 DOSTAWA METERIAŁÓW MEDYCZNYCH DEDYKOWANYCH DO WSTRZYKIWACZY KONTRASTU ORAZ DYSPENSERA W KOMORZE LAMINARNEJ
- Sukcesywna dostawa sprzętu AGD do Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia dwudniowego spotkania sieciującego dla kadr mazowieckich powiatowych centrów pomocy rodzinie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Realizacja szkoleń pracowników z zakresu cyberbezpieczeństwa".
- "Świadczenie usług cateringowych"
- Organizacja wypoczynku dla osób uprawnionych w formie turystyki grupowej do Słowenii dofinansowanej z ZFŚS PZPW w Rzeszowie
- Kompleksowa usługa przeprowadzenia specjalistycznego szkolenia strzeleckiego w różnym środowisku działania dla funkcjonariuszy jednostek kontrterrorystycznych w ramach projektu pn. "In Service ++"
- Usługi w zakresie organizacji, konferencji, konwentów, targów, szkoleń i innych wydarzeń dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
- przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla wychowanków placówek opiekuńczo wychowawczych w Poznaniu
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.