To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-12
Niedrzwica Duża: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursów, treningów i indywidualnego doradztwa zawodowego w ramach projektu systemowego Aktywne formy integracji społecznej dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym - projekt systemowy gminy Niedrzwica Duża w ramach Priorytetu VII Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS.
Numer ogłoszenia: 195993 - 2012; data zamieszczenia: 12.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 178853 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Kraśnicka 51, 24-220 Niedrzwica Duża, woj. lubelskie, tel. 81 51 75 069, faks 81 51 75 069.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursów, treningów i indywidualnego doradztwa zawodowego w ramach projektu systemowego Aktywne formy integracji społecznej dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym - projekt systemowy gminy Niedrzwica Duża w ramach Priorytetu VII Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: organizacja i przeprowadzenie kursów, treningów i indywidualnego doradztwa zawodowego w ramach projektu systemowego Aktywne formy integracji społecznej dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym - projekt systemowy gminy Niedrzwica Duża w ramach Priorytetu VII Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do organizacji i przeprowadzenia kursów lub treningów lub indywidualnego doradztwa zawodowego o następującej tematyce: Zadanie nr 1 Trening kompetencji i umiejętności społecznych - stacjonarny dla 24 beneficjentów w wymiarze 4 dni - 28 godzin na osobę Zadanie nr 2 Indywidualne doradztwo zawodowe dla 8 beneficjentów w wymiarze po 2 godziny na osobę Zadanie nr 3 Indywidualne wsparcie psychologiczne dla 15 beneficjentów w wymiarze po 2 godziny na osobę Zadanie nr 4 Indywidualne zespoły ćwiczeń usprawniających psychoruchowo dla 1 beneficjenta w wymiarze 30 godzin Zadanie nr 5 Kurs wózków widłowych + materiały niezbędne do realizacji kursu dla 2 beneficjentów zgodnie z obowiązującymi przepisami Zdanie nr 6 Kurs podstawa eksploatacji komputera z obsługą pakietu biurowego + materiały do zajęć teoretycznych i praktycznych dla 2 beneficjentów w wymiarze po 60 godzin na osobę - łącznie część teoretyczna i praktyczna Zadanie nr 7 Kurs Prawo jazdy kat. B wraz z wymaganymi badaniami lekarskimi i opłatą za pierwszy egzamin + materiały do zajęć teoretycznych dla 17 beneficjentów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zadanie nr 8 Kurs Prawo jazdy kat. C wraz z wymaganymi badaniami lekarskimi i opłatą za pierwszy egzamin + materiały do zajęć teoretycznych dla 1 beneficjenta zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zadanie nr 9 Kurs kosmetyki i wizażu + materiały do zajęć teoretycznych i praktycznych dla 1 beneficjenta w wymiarze 120 godzin. Zadanie nr 10 Kurs opieki nad osobami starszymi i chorymi dla 4 beneficjentów w wymiarze po 80 godzin na osobę. Zadanie nr 11 Kurs florystyki + materiały do zajęć teoretycznych i praktycznych dla 1 beneficjenta w wymiarze 50 godzin. Zadanie nr 12 Kurs lakiernika drewna i stali (przy użyciu pistoletu z uwzględnieniem zastosowania farb, lakierów, impregnatów, bejc itp..) + materiały niezbędne do realizacji kursu dla 2 beneficjentów zgodnie z obowiązującymi przepisami Zadanie nr 13 Kurs księgowości materiały do zajęć teoretycznych i praktycznych dla 1 beneficjenta w wymiarze 120 godzin. Zadanie nr 14 Kurs na koparko ładowarki, III klasa uprawnień + materiały niezbędne do realizacji kursu dla 6 beneficjentów w wymiarze po 180 godzin na osobę. Zadanie nr 15 Kurs na uprawnienia elektryczne w zakresie do 1kV + materiały niezbędne do realizacji kursu dla 1 beneficjenta zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zadanie nr 16 Kurs obsługi kasy fiskalnej + materiały niezbędne do realizacji kursu dla 2 beneficjentów w wymiarze po 15 godzin na osobę. Zadanie nr 17 Kurs fryzjerstwa + materiały do zajęć teoretycznych i praktycznych dla 1 beneficjentki w wymiarze 250 godzin. Zadanie nr 18 Kurs spawacza metodą TIG w osłonie argonu + materiały niezbędne do realizacji kursu dla 1 beneficjenta zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zamówienie obejmuje: 1. zapewnienie wykwalifikowanej kadry trenerskiej 2. zapewnienie odpowiednich warunków lokalowych - sale szkoleniowe przystosowane pod względem sanitarnym, przeciwpożarowym i BHP, dostosowane do liczby uczestników z odpowiednią liczbą miejsc tj. stolików i krzeseł, z urządzeniami projekcyjnymi typu: projektor, ekran projekcyjny lub tablica interaktywna, flipchart- wszystkie zadania z wyłączeniem zadania nr 4. W zadaniach nr 2 i 3 sala powinna być przystosowana dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. 3. Wyposażenie wszystkich uczestników szkoleń w niezbędne materiały szkoleniowe ( w tym piśmiennicze) 4. Umożliwienia kontroli realizacji niniejszej umowy na żądanie upoważnionych instytucji i Zamawiającego, w tym m.in. prawa wglądu do dokumentów z realizacji umowy pod względem merytorycznym i finansowym. 5. Ubezpieczenie wszystkich uczestników szkoleń od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas szkoleń. Ubezpieczenie powinno obejmować w szczególności: - świadczenie z tytułu śmierci zaistniałej w wyniku nieszczęśliwego wypadku - świadczenie z tytułu trwałego uszczerbku na zdrowiu będącego następstwem nieszczęśliwego wypadku -świadczenie z tytułu uszczerbku na zdrowiu, będącego następstwem nieszczęśliwego wypadku, poniesionego przez beneficjenta szkoleń w drodze do/z miejsca szkoleń. Kwota wynikająca z każdej polisy nie powinna być mniejsza niż 15 000,00 zł. Zamawiający będzie żądał potwierdzenia zawarcia umowy ubezpieczeniowej po podpisaniu umowy (patrz załącznik nr 7- projekt umowy). Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić w/w ubezpieczenia dla każdego szkolenia osobno. 6. Zapewnienie wszystkim uczestnikom zajęć nr 1, 2, 3, 4 odbywanie zajęć w miejscowości Niedrzwica Duża. Pozostałe zajęcia Wykonawca może zorganizować i przeprowadzić poza terem miejscowości Niedrzwica Duża jednak w odległości nie większej niż 30 km od miejscowości Niedrzwica Duża. W przypadku gdy szkolenia odbywają się poza terenem miejscowości Nierzwica Duża wówczas Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu wszystkim uczestnikom tych zajęć kosztów podróży, na podstawie okazanych przez uczestników biletów lub innych rachunków dokumentujących przejazd uczestnika. 7. Jeżeli szkolenia trwają od 3 do 5 godzin zegarowych dziennie Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wszystkim uczestnikom szkolenia serwis kawowy . W ramach serwisu kawowego uczestnicy powinni mieć do wyboru; kawę (sypana, rozpuszczalna), herbatę w torebkach, cukier, cytrynę, ciastka, śmietanka do kawy, woda mineralna (gazowani i niegazowana). Wykonawca powinien zapewnić kubeczki i łyżeczki plastikowe. Jeżeli zajęcia trwają powyżej 5 godzin zegarowych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wszystkim uczestnikom obiad. Obiad powinien składać się z pierwszego(zupa) i drugiego dania ( danie mięsne z sałatka warzywną i ziemniakami lub kaszą lub makaronem) W skład obiadu wchodzi również sok owocowy lub kompot. Obiad bez deseru. 8. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia dokumentacji ze szkoleń w postaci: dzienników zajęć, dokumentacji fotograficznej na CD z min. 20 zdjęciami z każdego szkolenia, listy obecności, listy odbioru materiałów szkoleniowych, listy odbioru cateringu, zaświadczenia o ukończeniu szkolenia. W/w dokumenty Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu w terminie 7 dni roboczych od zakończenia szkolenia. Dokumenty powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem. 9. Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania miejsca odbywania szkoleń oraz wszelkich dokumentów związanych z ich organizacją i przebiegiem zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby osób uczestniczących w poszczególnych szkoleniach. 11. Przeprowadzenia egzaminu kończącego szkolenie i sporządzenia protokołu z przebiegu egzaminu na zakończenie szkolenia. 12. Wydania beneficjentom zaświadczenia o ukończeniu szkolenia i zaświadczenia potwierdzającego posiadanie kwalifikacji zawodowych zgodnie zobowiązującymi w tym zakresie przepisami . 13. Ilekroć w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i w załącznikach będących integralna częścią SIWZ jest mowa o szkoleniach rozumie się przez to przeprowadzenie odpowiednich kursów, treningów lub indywidualnego doradztwa zawodowego w ramach projektu systemowego Aktywne formy integracji społecznej dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym - projekt systemowy gminy Niedrzwica Duża w ramach Priorytetu VII Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 80.53.12.00 - Usługi szkolenia technicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: w ramach Priorytetu VII Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CREATOR SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
CREATOR SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Creator sp. z o.o., ul. Kołłątaja 5/3b, 20-006 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 134800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 130980,00
Oferta z najniższą ceną: 130980,00 / Oferta z najwyższą ceną: 130980,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI NIEDRZWICA DUŻA
więcej: przetargi NIEDRZWICA DUŻA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa urządzenia Email Secure Gateway wraz z pakietem szkolenia" w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- Kursy językowe dla wychowanków rodzin zastępczych w projekcie "#Rodzina"
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Z certyfikatem w przyszłość" - z podziałem na II części
- "Świadczenie usługi: psychologa, pedagoga, doradcy zawodowego, animatora, Trenera SDR w ramach realizacji projektu pn.: "WSPARCIE PIECZY ZASTĘPCZEJ W POWIECIE GOŁDAPSKIM".
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu strategii uczenia się, kreatywnego i bezpiecznego wykorzystywania mediów dla uczestników projektu "Aktywni z OHP".
więcej: Usługi szkolenia technicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.