eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁęczyceZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE KURSÓW ZAWODOWYCH NASPRZEDAWCĘ Z OBSŁUGĄ KASY FISKALNEJ I FAKTUROWANIEM MAGAZYNIERA Z OBSŁUGĄ WÓZKÓW WIDŁOWYCH STYLIZACJĘ PAZNOKCI POMOC KUCHARZA BRUKARZA KSIĘGOWĄ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-20

Łęczyce: ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE KURSÓW ZAWODOWYCH NA: SPRZEDAWCĘ Z OBSŁUGĄ KASY FISKALNEJ I FAKTUROWANIEM MAGAZYNIERA Z OBSŁUGĄ WÓZKÓW WIDŁOWYCH STYLIZACJĘ PAZNOKCI POMOC KUCHARZA BRUKARZA KSIĘGOWĄ
Numer ogłoszenia: 196048 - 2013; data zamieszczenia: 20.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Długa 36, 84-218 Łęczyce, woj. pomorskie, tel. 0-58 6789210, faks 0-58 6789210.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE KURSÓW ZAWODOWYCH NA: SPRZEDAWCĘ Z OBSŁUGĄ KASY FISKALNEJ I FAKTUROWANIEM MAGAZYNIERA Z OBSŁUGĄ WÓZKÓW WIDŁOWYCH STYLIZACJĘ PAZNOKCI POMOC KUCHARZA BRUKARZA KSIĘGOWĄ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 Nazwa kursu: Sprzedawca (z obsługą kasy fiskalnej i fakturowaniem) dla 5 osób skierowanych przez OPS w Łęczycach. Program kursu: łączna ilość godzin szkolenia przypadająca na każdego uczestnika wynosi minimalnie 120h, w tym zajęcia teoretyczne 80h i praktyczne 40h, i winien zawierać co najmniej takie zagadnienia jak: 1) wyposażenie punktu sprzedaży detalicznej 2) organizacja zaopatrzenia i przyjmowanie dostaw towarów 3) dokumentacja sprzedaży 4) wykonywanie i dokumentowanie podstawowych obliczeń sklepowych 5) obsługiwanie klienta, przebieg sprzedaży detalicznej 6) prawne i techniczne aspekty funkcjonowania kas fiskalnych 7)obsługa kas fiskalnych: typy kas fiskalnych, budowa kasy fiskalnej, dodatkowe urządzenia wspomagające pracę kasjera 8) obsługa kas w połączeniu z komputerowym systemem obsługi sprzedaży. Celem szkolenia jest przekazanie teoretycznej i praktycznej wiedzy koniecznej do pracy w handlu przy obsłudze kasy fiskalnej. Uczestnik przez cały okres szkolenia musi mieć zapewniony stały indywidualny dostęp do komputera (laptopa) i kasy fiskalnej na koszt Wykonawcy. Wykonawca zapewnia również na swój koszt niezbędną odzież ochronną dla części praktycznej kursu. Załącznikiem do umowy będzie uzgodniony przed jej podpisaniem, harmonogram godzin zajęć teoretycznych i praktycznych. Termin realizacji zajęć ( pożądany): 5czerwiec 2013 - 28 czerwiec 2013 r. Część 2 Nazwa kursu: Magazynier (rozszerzony o obsługę wózka widłowego), dla 4 osób skierowanych przez OPS w Łęczycach. Program kursu: łączna ilość godzin szkolenia przypadająca na każdego uczestnika wynosi minimalnie 120h, w tym zajęcia teoretyczne min.80h zajęć grupowych i praktyczne min.40h , i winien zawierać co najmniej takie zagadnienia jak: 1) zasady gospodarki magazynowej 2) pakiet magazynowy 3) zasady BHP w organizacji prac magazynowych 4) technologie prac magazynowych 5) dokumentacja związana ze sprzedażą oraz gospodarką magazynową 6) obsługa wózków widłowych Program kursu powinien wykorzystywać modułowe programy szkoleń dla zawodu /magazynier/ (kod zawodu: 432103) oraz /kierowca operator wózków jezdniowych/ (kod zawodu: 834401) dostępne w bazach danych Ministra Pracy i Polityki Społecznej znajdujące się na stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl oraz z § 75 ust. 4 Rozporządzenia MPiPS z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2010r. Nr 177, poz. 1193 z późn. zm.). Szkolenie musi być realizowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 10 maja 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dla części praktycznej dostęp do odpowiedniego sprzętu, w tym wózków widłowych i dostęp do placu manewrowego. Załącznikiem do umowy będzie uzgodniony przed jej podpisaniem, harmonogram godzin zajęć teoretycznych, praktycznych. Uczestnicy będą skierowani na szkolenie w jednej grupie. Termin realizacji zajęć ( pożądany): 5 czerwiec 2013 - 28 czerwiec 2013 roku. Część 3 Nazwa kursu: Stylizacja paznokci dla 1 osoby skierowanej przez OPS w Łęczycach. Program kursu: minimalnie 120h, w tym zajęcia teoretyczne 40h praktyczne 80h obejmować Zasady dezynfekcji, 1) budowa paznokcia, 2) choroby paznokci i skóry, 3) manicure, pedicure, 4) zabiegi pielęgnacyjne dla dłoni i paznokci z wykorzystaniem różnych technik min. zabieg parafinowy na dłonie i stopy, 5) reperacje paznokci, przedłużanie paznokci metodą akrylową przedłużanie paznokci metodą żelową UV żel i akryl na paznokciach naturalnych żel i akryl na stopach - przedłużanie / utwardzanie naturalnej płytki, 6) artystyczne zdobienia, wzornictwo lakierowe, aplikacje ozdób. Zapewnienie niezbędnych materiałów potrzebnych do ćwiczeń praktycznych i teoretycznych. Termin realizacji zajęć ( pożądany): 5 czerwiec 2013 - 28 czerwiec 2013 roku. Część 4 Nazwa kursu: Pomoc kucharza dla 1 osoby skierowanej przez OPS w Łęczycach. Program kursu: minimalnie 120h, w tym zajęcia teoretyczne 20h praktyczne i 100h które mają obejmować: 1) przygotowanie stanowiska pracy zgodnie z wymogami, 2) pobieranie surowców i półproduktów do produkcji kulinarnej wg instrukcji kuchennej, 3) zabezpieczenie surowców, półproduktów i wyrobów gotowych przed zepsuciem wg instrukcji kuchennej, 4) prowadzenie obróbki wstępnej surowców (ręcznej, mechanicznej, termicznej) wg instrukcji kuchennej, 5) przestrzeganie higieny osobistej i higieny produkcji, 6) utrzymanie na bieżąco czystości na stanowisku pracy (mycie, wyparzanie, suszenie, polerowanie naczyń oraz sprzętu kuchennego) a także porządkowanie pomieszczeń produkcyjnych po zakończeniu pracy, 7) wykonywanie pod nadzorem kucharza różnymi technikami i metodami zgodnie z normami surowcowymi asortymentów potraw z jarzyn, mleka, jaj, kaszy, mąki, -8) wykończenie, porcjowanie, dekorowanie i estetyczne wydanie wyrobów kulinarnych pod ścisłym nadzorem kucharza, - Przestrzeganie przepisów sanitarnych, bhp i ppoż. obowiązujących w zakładach zbiorowego żywienia, - Przestrzeganie zasad systemu HACCP Celem szkolenia jest poznanie zasad żywienia i towaroznawstwa, technologia żywienia, przygotowanie i dekorowanie potraw, organizacja pracy kucharza, zajęcia praktyczne. Zapewnienie niezbędnych materiałów potrzebnych do ćwiczeń praktycznych i teoretycznych. Termin realizacji zajęć ( pożądany): 5 czerwiec 2013 - 28czerwiec 2013 roku. Część 5 Nazwa kursu: Brukarz dla 1 osoby skierowanej przez OPS w Łęczycach. Program kursu: minimalnie 120h, w tym zajęcia teoretyczne 20h teoretyczne i 100h praktyczne powinny obejmować: 1) techniczne podstawy budownictwa, robot brukarskich, 2) podstawy wiedzy o robotach drogowych, 3) podstawy technologii robot brukarskich, 4) rysunek zawodowy, 5) wykonywanie robót drogowych z różnych materiałów, 6) przygotowanie do wykonania i remontów nawierzchni chodników, ulic, placów z kamieni i kostek oraz płyt, 7) zasady przygotowania do pracy urządzeń i podstawowego sprzętu, 8) technologie montażowe, 9) rodzaje materiałów, narzędzi, sprzętów, maszyn (materiałoznawstwo), 10) przepisy BHP, 11) zajęcia praktyczne. Termin realizacji zajęć ( pożądany): 5 czerwiec 2013 - 28 czerwiec 2013 roku. Część 6 Nazwa kursu: Księgowość dla 1 osoby skierowanej przez OPS w Łęczycach. Program kursu: minimalnie 120h, w tym zajęcia teoretyczne 80h teoretyczne ,40 praktyczne i maja obejmować: 1) Wprowadzenie w tematykę systemu rachunkowości a) podmiotowy i przedmiotowy zakres rachunkowości b) funkcje rachunkowości c) regulacje prawne (podatek od osób fizycznych, podatek od osób prawnych, VAT, prawo cywilne, prawo handlowe, ustawa o rachunkowości, międzynarodowe standardy rachunkowości) 2) Metodologiczny i dydaktyczny podział rachunkowości a) metodologiczny : księgowość, rachunek wyników, sprawozdawczość finansowa i analiza, b) dydaktyczny: podstawy rachunkowości, rachunkowość finansowa, kosztów, zarządcza, podatkowa, 3) Metodologia rachunkowości a) metoda bilansowa b) zasady prowadzenia rachunkowości, 4) Dokumenty księgowe i ich obieg w jednostce 5) Plan kont i zasady ewidencjonowania operacji gospodarczych 6) Księgi rachunkowe: zamknięcie miesiąca i roku obrotowego 7) Elementy rachunku wyników 8) Program Symfonia Finanse i Księgowość Premium: a) wprowadzenie do programu, b) zainstalowanie programu c) zakładanie nowej firmy d) otwieranie firmy, dołączenie firmy, odłączanie lub usuwanie, opisy funkcji e) zakładanie użytkowników i nadawanie im uprawnień f) przeglądanie i modyfikacja planu kont g) dokumenty w programie h) kartoteki: przeglądanie, dodawanie nowych pozycji, podpinanie kartotek do planu kont i) bilans otwarcia: wprowadzanie, obroty rozpoczęcia, układ bilansu, sposób tworzenia nowego układu, rachunek zysków i strat, układ, formy obliczeniowe 9) Wprowadzanie dokumentów: a) opis wprowadzanie danych do poszczególnych typów dokumentów b) sposób dekretowania kwot w dokumencie c) księgowanie równoległe d) rejestry VAT e) przeglądanie i sortowanie dokumentów 10) Rozrachunki 11) Wykonywanie raportów w programie 12) Wprowadzanie i wybór deklaracji podatkowych 13) Okresy sprawozdawcze Termin realizacji zajęć (pożądany): 5 czerwiec 2013 - 28 czerwiec 2013 roku..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności, lub czynności jeśli wykaże, że: a) jest instytucją szkoleniową w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudniania i instytucjach rynku pracy (tj. Dz. U. 2008 r. Nr 69, poz. 415 z póź. zm.) tj. posiada aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej a w przypadku gdy wpis został dokonany przed rokiem 2013 również potwierdzenie na rok bieżący.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony , jeśli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zorganizowali i przeprowadzili a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych organizują i przeprowadzają co najmniej: 9.1.1.1 dla części 1 co najmniej 1 usługę polegającą na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursu: Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i fakturowaniem 9.1.1.2 dla części 2 co najmniej 1 usługę polegającą na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursu: Magazyniera z obsługą wózków widłowych, 9.1.1.3 dla części 3 co najmniej 1 usługę polegającą na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursu: Stylizacja paznokci, 9.1.1.4 dla części 4 co najmniej 1 usługę polegającą na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursu: Pomoc kucharza 9.1.1.5 dla części 5 co najmniej 1 usługę polegającą na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursu: Brukarz 9.1.1.6 dla części 6 co najmniej 1 usługę polegającą na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursu: Księgowość

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli wykonawca będzie dysponował następującymi urządzeniami technicznymi w celu realizacji odpowiednio danej części zamówienia tj. dla wszystkich części zamówienia: dysponował salą wykładową dla uczestników kursu dla zajęć teoretycznych wyposażoną co najmniej w krzesła w ilości odpowiadającej liczbie uczestników szkolenia, stoły i/lub przestrzeń roboczą umożliwiającą swobodne dokonywanie notatek przez uczestników, a także, w razie potrzeby, tablicę sucho ścieralną i/lub tablicę szkolną, flipchart, projektor multimedialny oraz komputer. Ponadto dysponował dla: dla części nr 1- dostępem do komputera i kasy fiskalnej; zapewnienie odzieży ochronnej (fartuchy, rękawiczki jednorazowe itp.); dla części nr 2 - dostęp do obsługi sprzętu, w tym wózka widłowego jednego dla każdego kursanta i placu manewrowego; dla części nr 3 - dostęp do kosmetyków dla części nr 4 - dostępem do kuchni dla części nr 5 - dostępem do materiałów brukarskich dla części nr 6 - dostęp do komputera i oprogramowania dla księgowej;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeśli dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia dla wszystkich części od 1 do 6.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2a do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

19.8 Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy, na uzasadniony wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego w następujących przypadkach: 19.1.1. zmiany podwykonawcy za zgodą zamawiającego, (nowy podwykonawca musi spełniać takie same warunki jak podwykonawca pierwotny), 19.1.2. konieczności wykonania części usług innymi sposobami niż założono, na warunkach które nie powodują zmiany wynagrodzenia umownego, 19.1.3. zmian wprowadzanych przez zamawiającego nie wykraczających poza przedmiot zamówienia a dotyczących ilości osób szkolonych, miejsca szkolenia, i innych nieistotnych zmian powstałych wskutek okoliczności niemożliwych wcześniej do przewidzenia; 19.1.4. zmiany terminu realizacji kursu z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego 19.1.5. wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 19.1.6. wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian w realizacji przedmiotu umowy poprzez: przesunięcie w czasie, uszczegółowienie, lub inna zmiana spowodowana obiektywnymi czynnikami, niezależnymi od Wykonawcy, uniemożliwiającymi realizację przedmiotu umowy zgodnie z pierwotnymi założeniami, 19.1.7. wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, b) zmiany danych teleadresowych, c) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.leczyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Łęczyce - Ośrodek Pomocy Społecznej w Łęczycach ul. Długa 36 Łęczyce 84-218..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2013 godzina 09:30, miejsce: Biuro projektu adres: Łęczyce ul. Słoneczna 3 pierwsze piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI PRIORYTET VII Promocja integracji społecznej DZIAŁANIE 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji PODDZIAŁANIE 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, dofinansowanego ze środków EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzedawca (z obsługą kasy fiskalnej i fakturowaniem).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa kursu: Sprzedawca (z obsługą kasy fiskalnej i fakturowaniem) dla 5 osób skierowanych przez OPS w Łęczycach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Magazynier (rozszerzony o obsługę wózka widłowego).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa kursu: Magazynier (rozszerzony o obsługę wózka widłowego), dla 4 osób skierowanych przez OPS w Łęczycach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nazwa kursu: Stylizacja paznokci.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa kursu: Stylizacja paznokci dla 1 osoby skierowanej przez OPS w Łęczycach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Nazwa kursu: Pomoc kucharza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa kursu: Pomoc kucharza dla 1 osoby skierowanej przez OPS w Łęczycach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Nazwa kursu: Brukarz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa kursu: Brukarz dla 1 osoby skierowanej przez OPS w Łęczycach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Nazwa kursu:Księgowość.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa kursu: Księgowość dla 1 osoby skierowanej przez OPS w Łęczycach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.