eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krakówbudowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego wraz z garażami wbudowanymi przy ul. Pisary w Skawinie (budynek 3)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-21

Kraków: budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego wraz z garażami wbudowanymi przy ul. Pisary w Skawinie (budynek 3)
Numer ogłoszenia: 196086 - 2008; data zamieszczenia: 21.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego "TBS-Małopolska" Sp. z o.o., ul. Bujaka 4, 30-611 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 659 90 35, fax 0-12 659 90 36.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Towarzystwo Budownictwa Społecznego.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego wraz z garażami wbudowanymi przy ul. Pisary w Skawinie (budynek 3).

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa wielorodzinnego, podpiwniczonego, czterokondygnacyjnego budynku mieszkalnego (4 klatki schodowe, 48 mieszkań) wraz z garażami wbudowanymi w poziomie przyziemia (16 boksów garażowych), w tradycyjnej technologii wykonania (m.in. ściany z pustaków ceramicznych, stropy gęstożebrowe, konstrukcja dachu drewniana). Powierzchnia użytkowa mieszkań: 2.123,29 m2; powierzchnia użytkowa garaży: 236,58 m2

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.13.40 - Budownictwo wielorodzinne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 17.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Wykonawcy zaproszeni do składania ofert będą obowiązani wnieść wadium w kwocie 100.000,00 zł..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaiu może wziąc udział Wykonawca, który: 1) wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (rozpoczęcie i zakończenie w tym okresie) co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości (netto) co najmniej 2.000.000 zł każda - znaczenie 50%; UWAGA: roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia to roboty budowlane polegające na wykonywaniu wielokondygnacyjnego:budynku mieszkalnego wielorodzinnego, budynku hotelowego, budynku biurowego lub budynku usługowego wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi; 2) dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych, wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; 3) posiada średni roczny przychód netto ze sprzedaży z ostatnich dwóch lat obrotowych w wysokości co najmniej 3.000.000 zł - znaczenie 50%; 4) spełnia pozostałe warunki, o których mowa w art. 22. ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), w tym nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: ad pkt 1 - ocena będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania oraz dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie: z dokumentów powinno wynikac, że Wykonawca wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości (netto) co najmniej2.000.000 zł każda. Wykonawca, który udokumentuje (przez dołączenie referencji, listów referencyjnych lub dokumentów o podobnym charakterze) należyte wykonanie dwóch robót budowlanych wskazanych w pkt 1 otrzyma 50 pkt , a za każdą kolejną robotę budowlaną (ponad dwie), o której mowa w pkt 1, udokumentowaną (przez dołączenie referencji, listów referencyjnych lub dokumentów o podobnym charakterze), że została wykonana należycie otrzyma dodatkowo 10 pkt, jednak łącznie z tytułu wszystkich wykonanych robót budowlanych otrzyma nie wiecej niż 100 pkt; ad pkt 3 - ocena będzie dokonana na podstawie złożoonych przez Wykonawcę rachunków zysków i strat albo - w przypadku gdy Wykonawca nie jest zobowiązany do ich sporządzania - innych dokumentów określających przychód netto ze sprzedaży za okres ostatnich dwóch lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej Wykonawcy jest któtszy, to za ten okres; z dokumentów powinno wynikać, że średnia arytmetyczna przychodu netto ze sprzedaży z ostatnich dwóch lat obrotowych jest co najmniej równa 3.000.000 zł, a jeżeli Wykonawca prowadzi działalność przez okres krótszy niż dwa lata, przychód netto ze sprzedaży za ostatni rok obrotowy albo za okres prowadzenia działalności gospodarczej, jeżeli jest on krótszy niż jeden rok, jest co najmniej równa 3.000.000 zł. Wykonawca, dla którego średnia przychodu netto ze sprzedaży (wyznaczona jak wyżej) spośród średnich wszystkich Wykonawców (którzy złożyli wnioski i nie zostali wykluczeni z postępowania) będzie najniższa, otrzyma 50 pkt, a wykonawca, dla którego średnia będzie najwyższa, otrzyma 100 pkt. Pozostali Wykonawcy otrzymają liczbę punktów obliczoną w sposob liniowy (w granicach od 50 d0 100 pkt), w zależności od wielkości średniej; Łączna liczba punktów, którą otrzyma Wykonawca, będzie równa średniej arytmetycznej liczby punktów obliczonych w sposób opisany wyżej (ad pkt 1 i ad pkt 3). ad pkt 2 i 4 - ocena będzie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów formalnych (wskazanych poniżej) oraz na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Łączna liczba punktów, którą otrzyma Wykonawca, będzie równa średniej arytmetycznej liczby punktów obliczonych w sposób opisany wyżej (ad pkt 1 i ad pkt 3).
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, tj. sporządzone według poniższego wzoru: >Oświadczam, że podmiot, który reprezentuję: a) posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności wchodzących w zakres przedmiot zamówienia, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia<, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzjące, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 5) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania (rozpoczętych i zakończonych w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości robót (netto) co najmniej 2.000.000 zł każda - wykaz powinien zawierać wartość robót (netto) oraz daty i miejsce ich wykonania; 6) dokumenty (referencje, listy referencyjne lub dokumenty o podobnym charakterze) potwierdzające należyte wykonanie co najmniej dwóch robót budowlanych zawartych w wykazie; 7) sprawozdania finansowe za ostatnie trzy lata obrotowe wraz z opinią biegłego rewidenta o badanym sprawozdaniu, jeżeli podlegało badaniu; w przypadku Wykonawcy niezobowiązanego do składania sprawozdań finansowych - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności, a także określające przychód netto ze sprzedaży za okres ostatnich trzech lat obrotowych; w przypadku krótszego okresu działalności - odpowiednie dokumenty za okres prowadzenia tej działalności; 8) informację z banku/spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym/ej Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA 1. Dokumenty, o ktorych mowa w pkt 2-8, mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, tzn. opatrzone datą (datą poświadczenia, nie zaś jakąkolwiek inna datą znajdującą się na kserokopii dokumentu, choćby pochodziła z dnia poświadczenia), napisem oraz podpisane przez osoby podpisujące wniosek lub przez osoby upoważnone do poświadczenia zgodności z oryginałem kserokopii dokumentów - w takim przypadku wraz z dokumentami Wykonawca powinien złożyć dokumenty, z których wynika umocowanie do dokonania tej czynności, o ile nie wynika ono z innych dokumentów składanych wraz z wnioskiem. W przypadku, gdy dokument składa się z więcej niż jednej strony, kserokopia każdej strony powinna być poświadczona za zgodność z oryginałem, w sposób opisany wyżej UWAGA 2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, oraz wykaz, o którym mowa w pkt 5, powinny być podpisane przez osoby podpisujące wniosek. UWAGA 3. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenia zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania (lit.d), oraz dokumenty, o których mowa w pkt 2-4, powinien złożyć każdy z Wykonawców. UWAGA4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2-4, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzone odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa wyżej, tiret 1. i 3. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. UWAGA 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby, lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w uwadze 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. UWAGA 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

    IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. okres gwarancji - 5

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nie dotyczy.

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2008 godzina 12:00, miejsce: Wnioski należy składać w siedzibie Zamawiajacego, ul. Bujaka 4 kl. I, 30-611 Kraków.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zawierający co najmniej: - nazwę i adres Wykonawcy, - oznaczenie przedmiotu zamówienia, powinien być sporządzony w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności, tj. własnoręcznie podpisany przez osoby upoważnione do skłądania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, zgodnie z zasadami reprezentacji Wykonawcy (czytelny podpis lub podpis i czytelnie napisane imię i nazwisko, np pieczęć imienna). Jeżeli wniosek będzie podpisany przez pełnomocników, Wykonawca powinien dołączyć do wniosku pełnomocnictwa, z treści których wynika umocowanie do podpisania wniosku przez pełnomocników. Wszystkie pełnomocnictwa dołączone do wniosku powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, do wniosku powinno być dołączone pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika, o którym mowa w art.23 ust.2 ustawy. Na mocy art. 27 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych Zamawiający do składania oświadczeń, wniosków, zawiadomień i informacji wybiera formę pisemną. Postępowanie zostało wszczęta w dniu zamieszczenia niniejszego ogłaszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych,

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.