eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BędzinDostawa wyposażenia do sal zajęć i szatni, udogodnień dla niepełnosprawnych oraz wyposażenia w sprzęt integracji sensorycznej do Integracyjnego Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej nr 11 w Będzinie w ramach projektu "Rozwój edukacji przedszkolnej w Będzinie szansą dla młodych mieszkańców miasta na dobry start - utworzenie oddziału przedszkolnego przy SP nr 11 w Będzinie" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-04

Ogłoszenie nr 1960 - 2017 z dnia 2017-01-04 r.

Będzin: Dostawa wyposażenia do sal zajęć i szatni, udogodnień dla niepełnosprawnych oraz wyposażenia w sprzęt integracji sensorycznej do Integracyjnego Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej nr 11 w Będzinie w ramach projektu "Rozwój edukacji przedszkolnej w Będzinie szansą dla młodych mieszkańców miasta na dobry start - utworzenie oddziału przedszkolnego przy SP nr 11 w Będzinie" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
"Rozwój edukacji przedszkolnej w Będzinie szansą dla młodych mieszkańców miasta na dobry start - utworzenie oddziału przedszkolnego przy SP nr 11 w Będzinie" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego)

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 338870-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Będzin reprezentowane przez Prezydenta Miasta Będzina, krajowy numer identyfikacyjny 27625744600000, ul. ul. 11 Listopada  20, 42500   Będzin, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 32 267 92 38, faks 32 267 91 34, e-mail przetargi@um.bedzin.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bedzin.bip.info.pl/dokument.php?iddok=9895&idmp=701&r=r

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa wyposażenia do sal zajęć i szatni, udogodnień dla niepełnosprawnych oraz wyposażenia w sprzęt integracji sensorycznej do Integracyjnego Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej nr 11 w Będzinie w ramach projektu "Rozwój edukacji przedszkolnej w Będzinie szansą dla młodych mieszkańców miasta na dobry start - utworzenie oddziału przedszkolnego przy SP nr 11 w Będzinie" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego)

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BZP.271.13.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do sal zajęć i szatni, udogodnień dla niepełnosprawnych oraz wyposażenia w sprzęt integracji sensorycznej do Integracyjnego Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej nr 11 w Będzinie w ramach projektu "Rozwój edukacji przedszkolnej w Będzinie szansą dla młodych mieszkańców miasta na dobry start - utworzenie oddziału przedszkolnego przy SP nr 11 w Będzinie" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego). Zamówienie obejmuje III części tj.: Część I - Dostawa wyposażenia do sal zajęć i szatni 1. Zestaw mebli przedszkolnych z dekoracjami nawiązującymi do lasu - 1 zestaw. 2. Zestaw mebli przedszkolnych z dekoracjami nawiązującymi do kwiatów polnych - 1 zestaw. 3. Biurko - 2 sztuki. 4. Szafka ekspozycyjna - 1 sztuka. 5. Szafka otwarta - 1 sztuka. 6. Szafka zamknięta - 1 sztuka. 7. Duża szafa - 1 sztuka. 8. Duża szafa - 1 sztuka. 9. Szafka zamknięta - 1 sztuka. 10. Szafka zamknięta - 1 sztuka. 11. Blat - 10 sztuk. 12. Noga okrągła - 10 kompletów. 13. Krzesło - 40 sztuk. 14. Pudełka dla dzieci - 40 sztuk. 15. Dywan z żabką - 2 sztuki. 16. Wyposażenie szatni - 3 sztuki. 17. Rolety okienne - 4 sztuki. Część II - Udogodnienia dla niepełnosprawnych 1. Podnośnik do schodów - 2 sztuki. 2. Uchwyty/ poręcze - 9 sztuk. 3. Krzesełko prysznicowe - 1 sztuka. 4. Płytki ostrzegawcze - 22 sztuki. 5. Paski ostrzegawcze - 1 komplet. Część III- Wyposażenie w sprzęt integracji sensorycznej 1. Hamak antygrawitacyjny - 1 sztuka. 2. Kojec piankowy - 1 sztuka. 3. Ogród zmysłów - 2 sztuki. 4. Wiszące fotele - 2 sztuki Szczegółowy opis przedmiotu dla części I, II i III zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ - Zestawienie cen. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu dostawę, wniesienie, instalację, montaż i uruchomienie wszystkich zamawianych produktów. Dostawa obejmuje również przeszkolenie pracowników przedszkola z obsługi zamawianego sprzętu. Wszystkie produkty winny spełniać wymogi Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, obowiązujących w danym zakresie, być jednorodne, być fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych i prawnych i nieregenerowane, posiadać umożliwiający identyfikację symbol oznaczający konkretny produkt. Wszystkie dostarczone w ramach zamówienia elementy wyposażenia dla potrzeb nowej grupy przedszkolnej muszą posiadać wymagane przepisami atesty i certyfikaty uprawniające do użytkowania w przedszkolu. Atesty, certyfikaty, karty gwarancyjne i inne niezbędne dokumenty Wykonawca przekaże przedszkolu wraz z dostawą. Wykonawcy posiadają prawo przedstawienia w ofercie produktu równoważnego. Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towa-rowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy iż zagwarantują one realizacje zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu Zamówienia. W przypadku części I, II i III Zamawiający dopuszcza oferowanie przedmiotów o innych zbliżonych wymiarach, kolorach itp. z zastrzeżeniem, właściwego zachowania przeznaczenia oferowanego przedmiotu. W przypadku części I Zamawiający dopuszcza tolerancje wymiarów dla wszystkich mebli i aplikacji z mdf +/-10%. Miejsce dostawy zostanie wskazane przez dyrektora szkoły w Integracyjnym Oddziale Przedszkolnym w Szkole Podstawowej nr 11, ul. Władysława Broniewskiego 12. Szczegółowy opis przedmiotu dla części I, II i III zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ - Zestawienie cen. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu dostawę, wniesienie, instalację, montaż i uruchomienie wszystkich zamawianych produktów. Dostawa obejmuje również przeszkolenie pracowników przedszkola z obsługi zamawianego sprzętu. Wszystkie produkty winny spełniać wymogi Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, obowiązujących w danym zakresie, być jednorodne, być fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych i prawnych i nieregenerowane, posiadać umożliwiający identyfikację symbol oznaczający konkretny produkt. Wszystkie dostarczone w ramach zamówienia elementy wyposażenia dla potrzeb nowej grupy przedszkolnej muszą posiadać wymagane przepisami atesty i certyfikaty uprawniające do użytkowania w przedszkolu. Atesty, certyfikaty, karty gwarancyjne i inne niezbędne dokumenty Wykonawca przekaże przedszkolu wraz z dostawą. Wykonawcy posiadają prawo przedstawienia w ofercie produktu równoważnego. Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towa-rowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy iż zagwarantują one realizacje zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu Zamówienia. W przypadku części I, II i III Zamawiający dopuszcza oferowanie przedmiotów o innych zbliżonych wymiarach, kolorach itp. z zastrzeżeniem, właściwego zachowania przeznaczenia oferowanego przedmiotu. W przypadku części I Zamawiający dopuszcza tolerancje wymiarów dla wszystkich mebli i aplikacji z mdf +/-10%. Miejsce dostawy zostanie wskazane przez dyrektora szkoły w Integracyjnym Oddziale Przedszkolnym w Szkole Podstawowej nr 11, ul. Władysława Broniewskiego 12.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 39161000-8
Dodatkowe kody CPV: 33196200-2, 37440000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Dostawa wyposażenia do sal zajęć i szatni
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT17073.17
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Moje Bambino Sp. z o.o. Sp.k.,  przetargi@mojebambino.pl,  ul. Graniczna 46,  93-428,  Łódź,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 21000,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 21000,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 103471,29
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Udogodnienia dla niepełnosprawnych
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT26843.90
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
DecoMart Jan Nowacki,  decomart.katowice@gmail.com,  ul.B.Chrobrego 32/167,  40-871,  Katowice,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 33018,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 33018,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 52152,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Wyposażenie w sprzęt integracji sensorycznej
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT9069.76
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
DecMart Jan Nowacki,  decomart.katowice@gmail.com,  ul. B. Chrobrego 32/167,  40-871,  Katowice,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11155,80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11155,80
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 29520,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.