eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe MiasteczkoBudowa drogi w Borowie Polskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-21

Nowe Miasteczko: Budowa drogi w Borowie Polskim
Numer ogłoszenia: 196115 - 2008; data zamieszczenia: 21.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowe Miasteczko, ul. Rynek 2, 67-124 Nowe Miasteczko, woj. lubuskie, tel. 068 3888154, fax 068 3888461.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.nowemiasteczko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi w Borowie Polskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016, ze zm.), polegające na budowie drogi gminnej we wsi Borów Polski, gmina Nowe Miasteczko. 2.Zakres robót obejmuje: a)rozebranie istniejącej drogi o nawierzchni kamiennej nieregularnej i regularnej o powierzchni 2.371,20 m²; b)wykonanie stabilizacji gruntu cementem metodą bezpyłową oraz wykonanie podbudowy pod drogę o powierzchni 4.343,75 m²; c)wykonanie nawierzchni drogi z kostki betonowej typu Behaton o grubości 8 cm o powierzchni 3.581,15 m²; d)wykonanie odwodnienia drogi z betonowych ścieków prefabrykowanych o pow.1.192 m; e)wykonanie zjazdów z kostki nieregularnej o wysokości 10 cm o powierzchni 491,8 m²- z materiału powierzonego przez zamawiającego (kostka rozbiórkowa z drogi); f)wykonanie oznakowania drogi, g)przygotowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu komunikacyjnego na czas prowadzenia robót z uzyskaniem jego zatwierdzenia, h)przywrócenie do stanu pierwotnego terenu budowy, po zakończeniu robót budowlanych, i)obsługę geodezyjną , łącznie z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą, j)inne prace wyszczególnione w dokumentacji technicznej i STWiOR.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5000,00 PLN (pięć tysięcy zł).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn.: - wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 5 (pięć) robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni z kostki betonowej, z czego co najmniej 1 (jedna) robota była o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 PLN, - dysponują osobą, która posiada uprawnienia do kierowania robotami drogowymi, będącą członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W przypadku wystąpienia wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w pkt 1 lit a - c muszą spełniać łącznie wszyscy wykonawcy, warunki określone w pkt 7.1 lit. d musi spełniać każdy z wykonawców. 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedstawionych dokumentów lub oświadczeń wyszczególnionych w pkt 8 SIWZ złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. 4. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań zamawiającego. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców będzie oparty na zasadzie: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku składania ofert przez wykonawców występujących wspólnie, dokument ten musi być podpisany przez pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu lub przez każdego z wykonawców. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty te muszą być złożone przez każdego wykonawcę. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez wykonawców występujących wspólnie, dokumenty te muszą być złożone przez każdego wykonawcę. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Należy wykazać co najmniej 5 (pięć) robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni z kostki betonowej, z czego co najmniej 1 (jedna) robota była o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 PLN. 5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, zgodny z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Należy wykazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, które posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności drogowej, będącą członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 6. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowemiasteczko.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Miejski w Nowym Miasteczku, ul. Rynek 2, 67-124 Nowe Miasteczko, pokój nr 12..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Nowym Miasteczku, ul. Rynek 2, 67-124 Nowe Miasteczko, pokój nr 3 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.