Ogłoszenie z dnia 2008-08-21
Kwidzyn: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Sztumie, Zad. Sztum I.
Numer ogłoszenia: 196116 - 2008; data zamieszczenia: 21.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powszechna Spółdzielnia Mieszkaniowa RENAWA w Kwidzynie, ul. Warszawska 1, 82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie, tel. 055 2794332, fax 055 2612302.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.psmrenawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółdzielnia mieszkaniowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Sztumie, Zad. Sztum I..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku wielorodzinnego murowanego w technologii tradycyjnej składającego się z 9 klatek, częściowo podpiwniczonego z dachem dwuspadowym czterokondygnacyjnym. Instalacje wewnętrzne: wody zimnej i ciepłej, kanalizacji sanitarnej, wentylacji grawitacyjnej, c.o. wraz z węzłem cieplnym, elektrycznej. Wybudowanie sieci i przyłączy: wody, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, oświetlenia terenu i małej architektury, 84 mieszkania dwu i trzy pokojowe w segmentach A, B, C i D o łącznej powierzchni użytkowej 4.192,38 m². Budynek jest wyposażony w komplet instalacji wewnętrznych zgodnie z dokumentacją techniczną. Miejsce inwestycji: Sztum (ul. Kopernika/Kochanowskiego)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Przewiduje się wadium w wysokości 100000 zł. (słownie: sto tysięcy złotych)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp, b) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, c) posiadają uprawnienia budowlane pozwalające wybudować budynek wielorodzinny w wymaganych branżach niezbędnych do wykonania roboty budowlanej zgodnie z ustawą Prawo budowlane ( Dz.U. 2003 nr 207 poz. 2016), d) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykonawca powinien posiadać doświadczenie w wybudowaniu co najmniej 200 mieszkań w budynkach wielorodzinnych w okresie ostatnich pięciu lat oraz zatrudniać średnio w roku co najmniej 80 osób pracujących bezpośrednio w wykonawstwie w okresie ostatnich trzech lat, e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. wykonawca przedstawi w sprawozdaniu finansowym dodatni wynik finansowy za ostatni rok i jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, f) złożą pisemną ofertę na zał. druku, g) akceptują wzór umowy przedstawiony w zał. nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana w/g formuły spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2004 roku nr 19 poz. 177 z póź. zm.), 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji dzia-łalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualne zaświadczenie z właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego po-twierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawianych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, potwierdzone referencjami od poprzednich Zamawiających oraz protoko-łem odbioru końcowego wykonanych robót, 5. wykaz osób, które będą sprawować funkcje kierownicze przy wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności potwierdzony niezbędnymi w realizacji niniejszego zamówienia uprawnieniami do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz aktualne zaświadczenia tych osób o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Bu-downictwa, 6. informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzonej działal-ności jest krótszy - to w tym okresie, 7. wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, 8. sprawozdania finansowego za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe wraz z opinią biegłego rewidenta o badanym sprawozdaniu, jeżeli podlegało badaniu, w przypadku wykonawcy nie zobowiązanego do składania sprawozdań finansowych - innych dokumentów okre-ślających obroty oraz zobowiązania i należności. W przypadku krótszego okresu działalności - odpowiednie dokumenty za okres prowadzenia tej działalności, 9. informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 10. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej lub oświad-czenie, że Oferent dokona ubezpieczenia kontraktu przed podpisaniem umowy, 11. oświadczenie o podpisaniu umowy zgodnie ze wzorem załączonym do niniejszej SIWZ (zawarte w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ), 12. oświadczenie o akceptowaniu związania ofertą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0,8
- 2. Okres gwarancji - 0,2
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psmrenawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego: 82-500 Kwidzyn, ul. Warszawska 1, pn. - pt., w godz. 7:00 do 15:00.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2008 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego: 82-500 Kwidzyn, ul. Warszawska 1,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z KWIDZYNA
- Utrzymanie czystości, odbiór i wywóz selektywnie zebranych odpadów na targowisku przy ul. Kopernika w Kwidzynie
- Utrzymanie w czystości terenów komunalnych miasta Kwidzyna
- Świadczenie usług pocztowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Kwidzynie.
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania i doręczania przesyłek w obrocie krajowym i zagranicznym
- Utrzymanie w czystości terenów przynależnych do budynków mieszkalnych
- Odbiór, wywóz i utylizacja zebranych selektywnie odpadów z Cmentarza Komunalnego w Kwidzynie
więcej: przetargi w Kwidzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Adaptacja II piętra budynku NU-MED na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej funkcjonującego obecnie w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.
- Dostawa mebli wraz z ich montażem w pokojach na budynku F Ośrodka Rehabilitacyjno-Wypoczynkowego "Syrena" w Mielnie
- Remonty dróg na terenie Gminy Hrubieszów
- "Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Glitajny"
- "Remont dwóch lokali mieszkalnych położonych w budynku przy ul. Marka Prawego 8/2 oraz 8/4 w Strzelcach Opolskich".
więcej: Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.