eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńPrzetarg nieograniczony na usługę prowadzenia kontroli biletów w pojazdach komunikacji zbiorowej Miejskiego Zakładu Komunikacji w Toruniu w 2010 roku (52/P/09)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-03

Toruń: Przetarg nieograniczony na usługę prowadzenia kontroli biletów w pojazdach komunikacji zbiorowej Miejskiego Zakładu Komunikacji w Toruniu w 2010 roku (52/P/09)
Numer ogłoszenia: 196117 - 2009; data zamieszczenia: 03.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunikacji , ul. Sienkiewicza 24/26, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6555202, faks 056 6555339.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na usługę prowadzenia kontroli biletów w pojazdach komunikacji zbiorowej Miejskiego Zakładu Komunikacji w Toruniu w 2010 roku (52/P/09).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na kontroli biletów w pojazdach komunikacji miejskiej Miejskiego Zakładu Komunikacji w Toruniu na wszystkich liniach kursujących w granicach administracyjnych miasta we wszystkie dni robocze oraz soboty, niedziele i święta, przy czym wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia kontroli na wszystkich liniach autobusowych nocnych w nocy z piątku na sobotę i z soboty na niedzielę oraz w trzech wozach autobusowych obsługujących linie dzienne komunikacji miejskiej wskazanych przez Zamawiającego we wszystkie dni miesiąca. Pod pojęciem wozy autobusowe obsługujące linie dzienne należy rozumieć trzy autobusy wskazane przez Zamawiającego obsługujące linie dzienne od momentu rozpoczęcia pracy I brygady do zakończenia pracy III brygady (np. 152 4:40 - 23:16, 153 4:42 - 23:31). oraz prowadzenie windykacji i egzekucji należności z tytułu jazdy bez ważnego biletu, zgodnie z zasadami określonymi w umowie stanowiącej załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia w przyszłości kolejnej procedury w celu wyłonienia wykonawcy, który będzie wykonywał usługę kontroli biletów i windykacji obok wykonawcy wyłonionego w niniejszym postępowaniu. Nie dopuszcza się powierzenia wykonania zamówienia lub jego części podwykonawcom.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.94.10.00 - Usługi pobierania opłat 79.94.00.00 - Usługi agencji ściągających należności .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10 000 (słownie: dziesięć tysięcy) złotych. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach dopuszczonych przez art. 45 ust. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: Wymogowi temu czyni zadość wykonawca, który: W okresie trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania wykonał lub wykonywał usługi w zakresie prowadzenia kontroli biletów oraz windykacji i egzekucji należności z tytułu jazdy bez ważnego biletu w miejskiej komunikacji zbiorowej nieprzerwanie przez co najmniej 24 miesiące, w tym co najmniej przez rok w mieście liczącym co najmniej 190 tysięcy mieszkańców. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków przez wykonawców odbywać się będzie na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń. Ofertę wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Wykonawca przedstawi: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca przedstawi: wykaz wykonanych lub wykonywanych, usług kontroli biletów w pojazdach komunikacji miejskiej oraz prowadzenia windykacji i egzekucji należności z tytułu jazdy bez ważnego biletu w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie (dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług należy załączyć dla wszystkich usług ujętych w wykazie; w przypadku usług wykonywanych dokumenty mają potwierdzać należyte wykonanie usługi w zakresie, w jakim została ona wykonana) - wykaz można ograniczyć do jednej, albo więcej usług potwierdzających spełnianie warunku opisanego przez zamawiającego. 3. Ponadto wykonawca załączy do oferty oświadczenie zgodne z wymaganiami art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mzk.torun.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MZK Toruń, ul. Sienkiewicza 24/26, 87-100 Toruń,należy przesłać wniosek z kserokopią dowodu wpłaty na rachunek bankowy nr 43 1610 1188 0011 2149 2000 0001 -opłata 10,50 PLN, 6,40 PLN - odbiór osobisty.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat MZK Toruń, 87 - 100 Toruń, ul. Sienkiewicza 24/26.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.